Oxybutynine ??

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
~Pelusa~
Beekje
Beekje
Contacteer:

Oxybutynine ??

Bericht door ~Pelusa~ »

Hoi, ik ben 14 jaar, en aangezien ik nog op school zit, is dta overmatig zweten voor mij echt heel erg vervelend. Ik heb echt alles al geprobeerd volgens mij, maar niks helpt echt. Nu ben ik hier al best wel vaak 'Oxybutynine' tegengekomen. Kan iemand mij misschien vertellen wat dit is, hoe het werkt, waar je het kan kopen, hoeveel het kost, etc.

Ook zou ik graag in contact komen met meiden van mij leeftijd die hier ook last van hebben, ik betwijfel of er hier veel meiden van rond de 14/15 jaar zijn, maar ja. Mijn email/msn is somebody-like-me@hotmail.com

Groetjes
TomH
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door TomH »

Het zijn tabletten die (geloof ik) bedoeld zijn voor mensen met blaasproblemen. Maar ze verminderen de zweetproductie. Bij de 1 wat meer dan bij de ander... :? Hoe ze werken geen idee, maar ze zijn via doktersvoorschrift te verkrijgen bij de apotheek. Zoek anders even verder in de topics die er al over zijn. :)

PS: Welkom. :)
~Pelusa~
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door ~Pelusa~ »

Thnx, maar kan je die tabletten ook gewoon zonder doktersrecept krijgen?
TomH
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door TomH »

~Pelusa~ schreef:Thnx, maar kan je die tabletten ook gewoon zonder doktersrecept krijgen?
Kan, maar dan moet je ze via internet bestellen. Maar ik zou toch wel even bij je huisarts langs gaan. Als hij/zij het dan niet bezwaarlijk vindt kun je ze ophalen bij de apotheek.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht