Ik heb erg last van hyperhidrosis. Dit heb ik enkel bij mijn oksels. Verder zweet ik dus zelden. Ik heb eerder een bericht hier geplaatst of iemand ervaring had met de ets operatie in rijnstate bij dr sterkenburg. Hier heb ik niet een antwoord op gevonden, wat ik zocht.
Ik ga denk ik toch voor een operatie. De behandeling Mira dry is voor mij geen optie. Ook botox behandelingen schrikken me af. Dit moet steeds herhaald worden. Werkt daarom niet optimaal. Na zoveel behandelingen word het niet meer vergoed, etc.
Zojuist ben ik gebeld door de Hyperhydrosis kliniek uit groningen. Zij opereren mensen met hyper hydrosis en dit word uitgevoerd in het Martini ziekenhuis. Dit gesprek ging in overleg met dr Klinkenberg. Heeft er iemand ervaring hiermee. Ik hoop zo dat iemand dit recent of een tijd geleden heeft laten doen, aan de oksels, want ik lees veel oude berichten etc, of sommige mensen laten niet meer weten hoe het nu, na zoveel jaar gaat

Ik lees ontzettend veel negatieve reacties. Dit ging vooral om de operatie voor extreem blozen. Ik zie weinig van operaties aan oksels. Ik ben juist er nieuwsgierig naar mensen die het aan de oksels hebben laten doen. Is de uitkomst dan echt zo slecht?waarom overwegen artsen dan om wel voor de operatie te kiezen, ondanks de mogelijke bijwerkingen. Wie o wie heeft ervaringen?
Reageer alsjeblieft
Bedankt alvast!