Ik ben radeloos en waarom ik word zo onzeker van het zweten niet zo erg van zweet voeten of oksel nee in mijn gezicht het druipt echt van mijn gezicht af.het ziet er zo onsmakelijk uit dat kinderen mij een beetje eng vinden,heel vaak krijg ik te horen wat zweet je toch,ik merk dat ik steeds minder het huis uit ga,ik word er heel erg verdrietig van en daardoor lijkt het als maar erger te worden,Vroeger had ik als kind altijd al zweetdruppletje rond mijn neus,en dat vond men toen grappig maar nu is het zo erg dat het kontinu aan t zweten ben,ik ben door de dokter meerdere keren nagechecht bloed geprikt maar niets kunnen vinden.
maar ondertussen zit ik er heel eg mee.soms denk ik is er geen pilletje voor dit overmatig zweten,mensen worden jullie er ook zo droevig en onzeker van.waar kan dit door komen ik heb nog maar weinig gelezen maar voel me nu wel niet meer zo alleen.ik ga dit forem goed doorspitten en kijken wat de mogelijken zijn voor mij.Vooral als ik buiten ben op bezoek bij mensen dan word ik onzeker en dan is het nog erger wel 10 keer erger,ik kom daardoor niet meer naar buiten
ja toch !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted:
nou mensen wie weet vind ik heir een oplossing van mijn eenzaam :cry: bestaan. veel liefs en groetjes van mij nance