Hallo allemaal,
ik kom net van me huisarts en heb het probleem van me zweethanden en voeten vertelt en ze heeft me direct doorverwezen naar een dermatoloog, dus ik hoop dat ze met een oplossing komen..
ik had me dokter ook vertelt dat ik Aluminihyd. Chlor. cr 20%FN gebruik en dan het niet echt hielp, toen vroeg ze aan mij of ik wiet rookte ( wat ik dus doe ) en vertelde dat Aluminihyd. Chlor. creme mij niet hielp omdat ik wiet rookte en wiet verergerd het zweten, en verder moest ik op me eten letten ( niet te gekruid eten, uien enzo ).
heeft iemand dit vaker gehoord, dat wiet zweten verergerd????
hoe dan ook ik ben dus vandaag direct gestopt met blowen want ik heb alles ervoor over om me zweethanden te verminderen.....
Dermatoloog.....
hey tally,
ik had net ook ff gezocht op internet over het blowen en zweten, en ik heb inderdaad een paar keer gelezen dat het zweten verergerd wordt doormiddel van roken. maar er stond ook bij dat als je heel lang hebt gerookt ( ik dus ) dat wanneer je pas stopt het zweten juist eerst toeneemt en dus pas na een tijdje verminderd. nou lekker dan, maar jah ik hoop dus dat het stoppen met blowen inderdaad gaat helpen....
ik had net ook ff gezocht op internet over het blowen en zweten, en ik heb inderdaad een paar keer gelezen dat het zweten verergerd wordt doormiddel van roken. maar er stond ook bij dat als je heel lang hebt gerookt ( ik dus ) dat wanneer je pas stopt het zweten juist eerst toeneemt en dus pas na een tijdje verminderd. nou lekker dan, maar jah ik hoop dus dat het stoppen met blowen inderdaad gaat helpen....
zweten van blowen
beste mike..ik snapwat je bedoeld..ik heb er ook last van..en nu ik stoplijkt t idd nog erger teworden...ik benblij te zien dat ik neit de enige ben met dit probleem...ik rook al lang wiet..5 jaar..dag in dag uit smiddags savonds en smorgens..ben sinds n week omdezelfde rede gestopt...1 week...1 slaapjonko,..en vanaf vandaag helemaalnix meer..ik kan mensne neit feliciteren zonder kleffe handjes en solliciteren zonder tsunami op voorhoofd...het zuigt echt hard en ik wil ervanaf...dit was de eertse keer dat ik reageer op een forum,dat komt omdat dit mij persoonlijk aangaat, en dat t meg0oed deed te zien dat ik neit de enige was met t probleem..suc6...peace
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1864 Weergaves
-
Laatste bericht door Thijs