Net 14 En Zweterig
Net 14 En Zweterig
Hallo allemaal,
Ik heb me net ingelogd op deze site omdat het me een site lijkt waar ik wel een oplossing kan vinden. Ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd hier is, maar ik ben net 14 geworden.
Ik zit in de derde klas en heb erg last van zweten. Ik wil er wel wat aan doen maar een operatie mag ik niet van mijn moeder.
Weet iemand een methode om ervan af te komen zodat ik niet meer gepest wordt, een methode die je makkelijk uit kan voeren?
Alvast bedankt voor de hulp voor het eeuwige pesten. Ik ga eraan kapot en denk al na over het einde...
Groetjes Charlotte
Ik heb me net ingelogd op deze site omdat het me een site lijkt waar ik wel een oplossing kan vinden. Ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd hier is, maar ik ben net 14 geworden.
Ik zit in de derde klas en heb erg last van zweten. Ik wil er wel wat aan doen maar een operatie mag ik niet van mijn moeder.
Weet iemand een methode om ervan af te komen zodat ik niet meer gepest wordt, een methode die je makkelijk uit kan voeren?
Alvast bedankt voor de hulp voor het eeuwige pesten. Ik ga eraan kapot en denk al na over het einde...
Groetjes Charlotte
k zweet
ik zweet veel onder mijn oksels en heb die deo nog niet gebruikt.
het gekke is dat ik thuis helemaal niet zweet maar op school en op andere dingen buitenshuis juist heel veel.
doei
groetjes charlotte
het gekke is dat ik thuis helemaal niet zweet maar op school en op andere dingen buitenshuis juist heel veel.
doei
groetjes charlotte
Re: k zweet
Maar das helemaal niet gek hoor. Daar hebben de meeste wel last van denk ik. Ik wel tenminste. Dat heeft denk ik te maken het het sociale effect. Thuis voel je je meer op je gemak terwijl je buitenshuis er meer op let. Daardoor ga je vanzelf meer zweten.lotjuh_l schreef: het gekke is dat ik thuis helemaal niet zweet maar op school en op andere dingen buitenshuis juist heel veel.
-
Zwetertje1977
- Zee

- Contacteer:
Re: k zweet
Daar heb ik ook last van Charlotte. Ik zou om te beginnen contact met je huisarts opnemen, daar zal je moeder vast geen bezwaar tegen hebben. Die kan je dan aluminium chloride voorschrijven, dat is een middel dat je onder je oksels kan plaatsen om proberen het overmatig zweten daar tegen te gaan.lotjuh_l schreef: het gekke is dat ik thuis helemaal niet zweet maar op school en op andere dingen buitenshuis juist heel veel.
ik heb nu al een paar avonden rondgekeken op deze site en zie al veel hulpmiddelen.
Ik ben van plan om het aan mijn moeder te vertellen maar ik zou alleen niet weten hoe, omdat mijn moeder denkt dat het niet zown groot probleem is.
Weet iemand hoe ik een gesprek moet aangaan/beginnen en verder gaan?
groetjes mij!!
Ik ben van plan om het aan mijn moeder te vertellen maar ik zou alleen niet weten hoe, omdat mijn moeder denkt dat het niet zown groot probleem is.
groetjes mij!!
Het is gewoon een feit dat het invloed heeft op je sociale leven. En al helemaal in jou leeftijdscategorie (sprak opa, ook net 25 jaar...lotjuh_l schreef:Ik ben van plan om het aan mijn moeder te vertellen maar ik zou alleen niet weten hoe, omdat mijn moeder denkt dat het niet zown groot probleem is.
Heel veel succes ermee!
-
merel_1992
- Beekje

- Contacteer:
....
Ik dus ook, ik wordt er helmaal gek van
Maar eigenlijk wordt ik nog depressiever van veel berichten op deze iste, ik vidn het echt heel rot voor de mensen die het nog meer hebben dan ik, maar het is wwel een beetje beangstigend om te lezen dta mn zweet ook ineens kan gaan stinken, ofdat ik ook thuis ga zweten 9doe ii nu alleen als ik het koud heb) enzo
ofdat ik overal ag zweten.
Maar eigenlijk wordt ik nog depressiever van veel berichten op deze iste, ik vidn het echt heel rot voor de mensen die het nog meer hebben dan ik, maar het is wwel een beetje beangstigend om te lezen dta mn zweet ook ineens kan gaan stinken, ofdat ik ook thuis ga zweten 9doe ii nu alleen als ik het koud heb) enzo
ofdat ik overal ag zweten.
dat zal ik ook maar eens gaan doen!B. schreef:Hmmja ik weet hoe je je voelt.
Ik ben nu ook 15 en ik heb hier last van sinds ik 11 was ongeveer.
Je wordt er gek van. ._.
Ik ga ook maar eens naar de huisarts ofzo om medicijnen te vragen.
want ik ben nu 12 en heb dat nu ook.
ik heb veel brichtjes gelezen en tips gelezen.
nu ik nog jong ben kan ik het beter oplossen dan
tot een jaar of 20 met dat probleem zitten.
maar eerst moet ik het nog tegen me moeder zeggen wat ik niet
durf! wat moet ik nu?
Hoihoi,
Ik ben ook 14, in augustus word ik 15.
Maar ik heb precies hetzelfde als jou!
Ik heb echt alles geprobeert, het is ook wel omdat het bij onze leeftijd hoort maartoch, het is vervelend.
Je kan Odorex Dry kunnen gebruiken, alleen (bij mij) krijg ik er geirriteerde oksels van.
Ik ga nu tabletten gebruiken: Oxybutine.
Gewoon naar vragen bij je dokter.
En het is zo met een operatie, dat je er te jong voor bent.
En dat het zweten onder je oksels stopt, maar er ergens anders wel wee uit komt!
Ik heb ook een keer Salvia geprobeert, maar zonder succes.
Maar je kan altijd naar de dokter!
Succes.
Ik ben ook 14, in augustus word ik 15.
Maar ik heb precies hetzelfde als jou!
Ik heb echt alles geprobeert, het is ook wel omdat het bij onze leeftijd hoort maartoch, het is vervelend.
Je kan Odorex Dry kunnen gebruiken, alleen (bij mij) krijg ik er geirriteerde oksels van.
Ik ga nu tabletten gebruiken: Oxybutine.
Gewoon naar vragen bij je dokter.
En het is zo met een operatie, dat je er te jong voor bent.
En dat het zweten onder je oksels stopt, maar er ergens anders wel wee uit komt!
Ik heb ook een keer Salvia geprobeert, maar zonder succes.
Maar je kan altijd naar de dokter!
Succes.
-
TerrorBoy
Re: Net 14 En Zweterig
hoi !
ik ben af van mijn zweten dankzij een operatie in brussel waar ze mijn zweetklieren voor een stuk hebben weggehaald. Ik had het vooral bij mij handen en voeten maar de operatie werkt ook bij de oksels. de operatie zelf duurde maar 20 minuten en er werden maar 2 kleine sneetjes (van 1 cm) gemaakt langs de borst ( waar de rand van je bikini zit). ze gaan hierbij achter de longen dus die worden maar half leeg gelaten dus heb je geen kans op een klaplong zoals de operatie in nederland. de eerst dag erna had ik het gevoel alsog ik spierpijn had om mijn bovenlichaam maar daarna werd dat steeds minder. en na 5 dagen kon ik gewoon weer bijna alles doen (bijv. fietsen lopen enz). na een week werden mijn hechtingen eruit gehaald en hoefde ik geen pleister meer op het litteken te doen. nu is het 5 weken geleden dat ik de operatie ben ondergaan en ik kan nu weer alles en heb helemaal geen pijn meer(na 1 week had ik al geen pijn meer). vandaag moest ik alleen een longcapaciteittest doen om te kijken of mijn longen dezelfde capaciteit hadden als voor de operatie. dit was ook allemaal goed bij mij. dus nu hoef ik ook niet meer terug te komen en ben ik compleet genezen van hyperhydrosis
dit is de site van het ziekenhuis: http://www.uzbrussel.be/u/view/nl/33084 ... ?id=988399
je ziet als het goed is de naam keukeleire ( de dokter die mij geopereerd heeft) je kunt het ziekenhuis gewoon bellen en ze geven je (dat deden ze bij mij) de dokter zelf aan de telefoon om een afspraak te maken daar.
alles werd betaald door de verzekering (3400,-)
ik ben nu ook 14 en er kan echt niks misgaan bij deze operatie
ik ben af van mijn zweten dankzij een operatie in brussel waar ze mijn zweetklieren voor een stuk hebben weggehaald. Ik had het vooral bij mij handen en voeten maar de operatie werkt ook bij de oksels. de operatie zelf duurde maar 20 minuten en er werden maar 2 kleine sneetjes (van 1 cm) gemaakt langs de borst ( waar de rand van je bikini zit). ze gaan hierbij achter de longen dus die worden maar half leeg gelaten dus heb je geen kans op een klaplong zoals de operatie in nederland. de eerst dag erna had ik het gevoel alsog ik spierpijn had om mijn bovenlichaam maar daarna werd dat steeds minder. en na 5 dagen kon ik gewoon weer bijna alles doen (bijv. fietsen lopen enz). na een week werden mijn hechtingen eruit gehaald en hoefde ik geen pleister meer op het litteken te doen. nu is het 5 weken geleden dat ik de operatie ben ondergaan en ik kan nu weer alles en heb helemaal geen pijn meer(na 1 week had ik al geen pijn meer). vandaag moest ik alleen een longcapaciteittest doen om te kijken of mijn longen dezelfde capaciteit hadden als voor de operatie. dit was ook allemaal goed bij mij. dus nu hoef ik ook niet meer terug te komen en ben ik compleet genezen van hyperhydrosis
dit is de site van het ziekenhuis: http://www.uzbrussel.be/u/view/nl/33084 ... ?id=988399
je ziet als het goed is de naam keukeleire ( de dokter die mij geopereerd heeft) je kunt het ziekenhuis gewoon bellen en ze geven je (dat deden ze bij mij) de dokter zelf aan de telefoon om een afspraak te maken daar.
alles werd betaald door de verzekering (3400,-)
ik ben nu ook 14 en er kan echt niks misgaan bij deze operatie