Wat is je volledige nickname: Frusty

Geboren : voorjaar 1983
Lengte: 1.68
Gewicht: 49
Kleur haar: Lichtbruin
Kleur ogen: groen
Waar woon je: hoofdstad
Heb je Zussen/Broers: zusje
Wat is je opleiding: Universitair
Wat doe je voor werk: Bijbaantje
Ben je getrouwd/vriend: allebei niet.
Heb je kinderen: Nee.
Heb je huisdieren: Ja.
Wat is je favorieten eten: sushi
Wat is je favorieten drinken: cola light
Wat is de mooiste/leukste film die je gezien hebt: LOTR
Wat is je favoriete muziek: van alles
Wat maakt jou blij: vakantie
Waar heb je een hekel aan: (overmatig)zweten!
Wat is je wens voor de toekomst: Niet meer zo veel zweten!
Wat zou je graag willen bereiken: zie bovenstaande
Nou dit was mijn lijstje

Ik dacht echt dat ik een van de weinige mensen was met dit probleem, want ja, een probleem is het!
Er wordt zo weinig over gesproken, en áls er al over gesproken wordt, is het in negavtieve zin. ' Ieeuuwww zweet' en " ieeuuuwww zweetplekken"

.
Ik ben nu 23 jaar, en 6 jaar geleden voor het eerst naar mn huisarts geweest vanwege overmatig zweten. Kreeg een soort van alumunium spul, wat dus totaal niet hielp. Verder heeft hij mij niet kunnen helpen. :?
Ik zweet ontzettend erg, overal op mn lichaam. Zelfs mn handen en voeten moeten eraan geloven. Maar wat mij vooral dwarszit, is dat mijn gezicht en oksels vrijwel altijd vochtig zijn. :cry:
Het is zelfs zo erg dat ik soms gewoon van die druppels over mn arm voel lopen, als ik een truitje zonder mouwen aanheb. gewoon druppels zweet die langzaam via mn arm naar beneden sijpelen. Op mn gezicht, rug en borst hetzelfde verhaal. Het ruikt verder niet, maar is wel ontzettend frustrerend.
Het is zelfs zo erg dat mn sociale wezen erdoor lijdt. :weep Ik kan mensen nooit omhelzen (als ze terugomhelzen voelen ze de nattigheid), ik kan nooit iets anders aan dan zwart (bij wit zie je die gigantische vlekken, want ze zijn echt groot). Ik voel me eigenlijk altijd onprettig, het is altijd 'nat' onder mn oksels. Als ik al een béétje zenuwachtig ben, loopt het zweet over mn gezicht ( en mn oksels zijn dan gewoon twee watervallen). Ik durf nooit mn armen omhoog te doen (ook al heb ik zwart aan...)
En, nu ik vrijgezel ben, ik durf NIET te daten. Sinds een paar maanden heb ik geen relatie meer en zal ik toch de datingmakrt op moeten gaan. Nou van het een zal het ander komen en dan zal een jongen toch her en der willen voelen, en op later termijn komt er misschien seks bij.
Met mijn ex vond ik het al moeilijk omdat ook tijdens de seks ik erg veel zweette (druppels die over mn armen heen rolden en zo, bah) maar die wist van de situatie af, wij hadden 3 jaar een relatie.
Maar met een nieuw iemand, ik durf het niet. Stel we zitten te zoenen en hij voelt dat mn halve arm nat is! Oh god, nee.
En dan mijn toekomstige baan. Ik zal hopelijk een goede baan kunnen krijgen. Maar moet ik daar dan bij elke presentatie of vergadering staan te douchen in mn eigen zweet? Moet ik er altijd in het zwart bijlopen? En het ene zwart is het andere niet, want mijn zweetvlekken zie je zelfs is sommige zwarte kleding. :shock:
Alle odorexen, syneo's en Thermae's heb ik geprobeerd. En allemaal zonder resultaat. :cry:
Sorry voor dit lange en desperate verhaal, maar ik ben gewoon zoo blij dat ik deze site gevonden heb. En kan ik eindelijk mijn verhaal kwijt!