voor het eerst oxybutynine
voor het eerst oxybutynine
Hallo allemaal,
Ik ga zo weer eens naar de huisarts :o .....
En ik ga haar nu eens vragen over oxybutynine, ik ben benoieuwd of dat mij eindelijk eens zal helpen.
Jullie horen van me....
Groetjes Petra :roll:
Ik ga zo weer eens naar de huisarts :o .....
En ik ga haar nu eens vragen over oxybutynine, ik ben benoieuwd of dat mij eindelijk eens zal helpen.
Jullie horen van me....
Groetjes Petra :roll:
-
Zwetertje1977
- Zee

- Contacteer:
-
Zwetertje1977
- Zee

- Contacteer:
nou ik heb gisteravond en vanmorgen 2,5 geslikt, heb er nu nog geen profeit van maar misschien ben ik te ongeduldig, ik mag de tabletten na even ook ophogen naar 3 maal 5 maar omdat ik nog andere medicijnen slik moest ik het eerst ff proberen,
op dit moment, giet het zweet weer van mn rug pfffff zo vervelend!!!!!
op dit moment, giet het zweet weer van mn rug pfffff zo vervelend!!!!!
De eerste week merkte ik vrij weinig. De tweede week ging echt super, denk haast wel een reductie van 80% in het zweten, maar daarna was het eigenlijk over.
Ik zit nu even door mijn voorraad heen (moet morgenvroeg weer naar de huisarts voor een evaluatie om te kijken of ik permanent aan de oxydinges mag) maar ik moet wel zeggen dat ik nu wel meer zweet.
Het werkt dus wel bij mij maar voor slechts een procentje of 25/30. Maar ja, alle kleine beetjes helpen.
Het werkt dus wel bij mij maar voor slechts een procentje of 25/30. Maar ja, alle kleine beetjes helpen.
oww das wel erg jammer thom, wat voor dosis had je dan????
het is echt rot he, dat gezweet.
Ik voel me er vaak vervelend door, de natte kleren zitten zo vreselijk,en die druppels langs je arm of rug, of er een bestje loopt, echt naar!!!!!
Het zou echt een wens zijn dat het eens over zou zijn, gekleurde kleding is zo leuk, het staad me zo mooi en telkens kom ik weer uit op zwart, pffffff :oops:
Maar goed we zullen zien wat het medicijn met mij doet!
Thom....laat even weten wat je arts doet!
Liefs Petra
het is echt rot he, dat gezweet.
Ik voel me er vaak vervelend door, de natte kleren zitten zo vreselijk,en die druppels langs je arm of rug, of er een bestje loopt, echt naar!!!!!
Het zou echt een wens zijn dat het eens over zou zijn, gekleurde kleding is zo leuk, het staad me zo mooi en telkens kom ik weer uit op zwart, pffffff :oops:
Maar goed we zullen zien wat het medicijn met mij doet!
Thom....laat even weten wat je arts doet!
Liefs Petra
-
Zwetertje1977
- Zee

- Contacteer:
Ik heb nu weer tabletten gekregen van de huisarts voor ca. een maand (90 stuks). Mocht ik ze daarna nog steeds willen hebben, is een belletje naar zijn assistent voldoende voor een recept. Dus in principe zit ik dus vanaf heden definitief aan de oxydinges.petra schreef:Thom....laat even weten wat je arts doet!
Op naar de volgende stap, Botox.
hee lieve mensen,
Nou ik slik nu dus een paar dagen oxib. eerst 1 dag 3 maal 2,5 en daarna 3 maal daags 5 mg. dat gaat eigenlijk heel erg goed!!!!
Ik heb vandaag voor het eerst ik me kan heugen een strak truitje aan, die een fellle kleur heeft, en ik ben niet nat geweest vandaag!!!! en het is HEERLIJK!!!!!! Ik voel wel steeds op mn rug, maar niks, ik vind het zo vreemd maar enorm fijn, mn lichaamsdelen zijn wel iets vochtig maar teweinig om een groote vlek tekrijgen. onder mn armen had ik ik zn heetst een heel klein nat vlekje, maar dat mag je eigenlijk niets noemen
Ik ben zo blij!!!!!!!!
Ik heb ook meteen 90 pillen gehad, en ik mag ze ook gewoon gebruiken, nou zolang dit werkt doe ik dat dus!!!
Liefs Petra
Nou ik slik nu dus een paar dagen oxib. eerst 1 dag 3 maal 2,5 en daarna 3 maal daags 5 mg. dat gaat eigenlijk heel erg goed!!!!
Ik heb vandaag voor het eerst ik me kan heugen een strak truitje aan, die een fellle kleur heeft, en ik ben niet nat geweest vandaag!!!! en het is HEERLIJK!!!!!! Ik voel wel steeds op mn rug, maar niks, ik vind het zo vreemd maar enorm fijn, mn lichaamsdelen zijn wel iets vochtig maar teweinig om een groote vlek tekrijgen. onder mn armen had ik ik zn heetst een heel klein nat vlekje, maar dat mag je eigenlijk niets noemen
Ik ben zo blij!!!!!!!!
Ik heb ook meteen 90 pillen gehad, en ik mag ze ook gewoon gebruiken, nou zolang dit werkt doe ik dat dus!!!
Liefs Petra
He,
Ja het gaat redelijk, het ging zo goed dat ik dacht ooo ik kan wel wat minder, nou nee dus!!! Ik begon weer heel erg tezweten, nu slik ik 3x 1,5 vind dat eigenlijk wel erg veel maar dat werkt nu behoorlijk goed.
En soms dan slik ik ook niet hoor vaak dat ik savonds niet inneem zodat ik dan 2x 1,5 heb.
De eeste week was eigenlijk tot nu toe het beste, maar ik ga de hoop niet opgeven!!!
Liefs Petra
Ja het gaat redelijk, het ging zo goed dat ik dacht ooo ik kan wel wat minder, nou nee dus!!! Ik begon weer heel erg tezweten, nu slik ik 3x 1,5 vind dat eigenlijk wel erg veel maar dat werkt nu behoorlijk goed.
En soms dan slik ik ook niet hoor vaak dat ik savonds niet inneem zodat ik dan 2x 1,5 heb.
De eeste week was eigenlijk tot nu toe het beste, maar ik ga de hoop niet opgeven!!!
Liefs Petra
-
Remon
- Vijver

- Contacteer:
Hey allemaal,
Ik ben net terug van mijn huisarts, en mag nu van hem oxybutinine proberen. Vorige keren mocht het nog niet van hem, maar heb hem er nu van kunnen overtuigen dat het misschien kan helpen. Ik mag van hem beginnen met 1x 2.5mg. Dit is weinig, maar ik moet van hem voorzichtig beginnen, omdat je anders plasproblemen kan krijgen. Dit kan volgens hem gebeuren bij mannen. Vrouwen zouden dit niet hebben. Als ik er geen last van heb mag ik meer gaan innemen.
Ik hoop echt dat het helpt.
Ik ben in ieder geval al blij dat ik het nu eindelijk mag proberen.

Ik ben net terug van mijn huisarts, en mag nu van hem oxybutinine proberen. Vorige keren mocht het nog niet van hem, maar heb hem er nu van kunnen overtuigen dat het misschien kan helpen. Ik mag van hem beginnen met 1x 2.5mg. Dit is weinig, maar ik moet van hem voorzichtig beginnen, omdat je anders plasproblemen kan krijgen. Dit kan volgens hem gebeuren bij mannen. Vrouwen zouden dit niet hebben. Als ik er geen last van heb mag ik meer gaan innemen.
Ik hoop echt dat het helpt.
Ik ben in ieder geval al blij dat ik het nu eindelijk mag proberen.
-
snowfreakz
- Vijver

- Contacteer:
Hebben jullie geen last van een behoorlijk droge mond? Ik wel namelijk. Verder werkt de oxi prima tegen het zweten. Alleen drink wel heel veel water vanwege die droge mond... moet zeggen dat de combinaie met biertjes ook niet de beste is. Zeker met dat heerlijke terrasweer gaan er wel een x aantal glazen doorheen. Voel me wel waziger dan normaal gesproken zonder de oxybutinine.
Grtz Jor
Grtz Jor
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1145 Weergaves
-
Laatste bericht door MAKO