voor het eerst oxybutynine

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
petra
Beekje
Beekje
Contacteer:

voor het eerst oxybutynine

Bericht door petra »

Hallo allemaal,

Ik ga zo weer eens naar de huisarts :o .....
En ik ga haar nu eens vragen over oxybutynine, ik ben benoieuwd of dat mij eindelijk eens zal helpen.

Jullie horen van me....
Groetjes Petra :roll:
Zwetertje1977
Zee
Zee
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Succes Petra, hou ons op de hoogte. :)
petra
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door petra »

nou de eerste week moet ik 3 keer 2,5 nemen, daarna 3 keer 5 mg.
Ik hoop zo enorm dat mij dit gaat helpen!!!
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Petra
petra
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door petra »

weet iemand ook na hoelang het gaat werken moet je het bijv. eerst een week gebruieken voordat je resultaad merkt???

Liefs Petra
Zwetertje1977
Zee
Zee
Contacteer:

petra schreef:weet iemand ook na hoelang het gaat werken moet je het bijv. eerst een week gebruieken voordat je resultaad merkt???

Liefs Petra
Ik merkte het pas na een paar dagen.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door kimmy »

ik merkte direct eigenlijk al dat het hielp!
Succes,

Kim
petra
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door petra »

nou ik heb gisteravond en vanmorgen 2,5 geslikt, heb er nu nog geen profeit van maar misschien ben ik te ongeduldig, ik mag de tabletten na even ook ophogen naar 3 maal 5 maar omdat ik nog andere medicijnen slik moest ik het eerst ff proberen,

op dit moment, giet het zweet weer van mn rug pfffff zo vervelend!!!!!
TomH
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door TomH »

De eerste week merkte ik vrij weinig. De tweede week ging echt super, denk haast wel een reductie van 80% in het zweten, maar daarna was het eigenlijk over. :( Ik zit nu even door mijn voorraad heen (moet morgenvroeg weer naar de huisarts voor een evaluatie om te kijken of ik permanent aan de oxydinges mag) maar ik moet wel zeggen dat ik nu wel meer zweet.

Het werkt dus wel bij mij maar voor slechts een procentje of 25/30. Maar ja, alle kleine beetjes helpen. :)
petra
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door petra »

oww das wel erg jammer thom, wat voor dosis had je dan????
het is echt rot he, dat gezweet.
Ik voel me er vaak vervelend door, de natte kleren zitten zo vreselijk,en die druppels langs je arm of rug, of er een bestje loopt, echt naar!!!!!

Het zou echt een wens zijn dat het eens over zou zijn, gekleurde kleding is zo leuk, het staad me zo mooi en telkens kom ik weer uit op zwart, pffffff :oops:

Maar goed we zullen zien wat het medicijn met mij doet!
Thom....laat even weten wat je arts doet!

Liefs Petra
petra
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door petra »

WOUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW :o
Ik geloof mn ogen niet, voor het eerst zit ik al een hele ochtend droog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben zo blij!!!!!!!!!!

Ik ga vanmiDDAg allemaal strakke gekleurde shirts kopen hihihihihi

Liefs Petra ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
petra
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door petra »

oepssssssssssssss vanmiddag toch nat! wel minder, maar het is er nog wel...... :(
Zwetertje1977
Zee
Zee
Contacteer:

Toch een vooruitgang dat je s'ochtends droog was petra. Hoe laat had je de eerste dosis geslikt en hoeveel? En hoe laat de tweede? Bij mij werkt een dosis meestal maar 4 uur. Zodra het uitgewerkt is merk ik het dan ook meteen, misschien dat jij dat ook had?
TomH
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door TomH »

petra schreef:Thom....laat even weten wat je arts doet!
Ik heb nu weer tabletten gekregen van de huisarts voor ca. een maand (90 stuks). Mocht ik ze daarna nog steeds willen hebben, is een belletje naar zijn assistent voldoende voor een recept. Dus in principe zit ik dus vanaf heden definitief aan de oxydinges. :)

Op naar de volgende stap, Botox.
petra
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door petra »

hee lieve mensen,

Nou ik slik nu dus een paar dagen oxib. eerst 1 dag 3 maal 2,5 en daarna 3 maal daags 5 mg. dat gaat eigenlijk heel erg goed!!!!

Ik heb vandaag voor het eerst ik me kan heugen een strak truitje aan, die een fellle kleur heeft, en ik ben niet nat geweest vandaag!!!! en het is HEERLIJK!!!!!! Ik voel wel steeds op mn rug, maar niks, ik vind het zo vreemd maar enorm fijn, mn lichaamsdelen zijn wel iets vochtig maar teweinig om een groote vlek tekrijgen. onder mn armen had ik ik zn heetst een heel klein nat vlekje, maar dat mag je eigenlijk niets noemen :lol:

Ik ben zo blij!!!!!!!!

Ik heb ook meteen 90 pillen gehad, en ik mag ze ook gewoon gebruiken, nou zolang dit werkt doe ik dat dus!!!

Liefs Petra
petra
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door petra »

Hoi allemaal,

Vandaag zat ik in de kerk, en normaal ben ik dus super nat, alles nat.
Nu zat ik vandaag voor het eerst kurk droog de hele dienst uit, zonder dat ik halverwege even naar de wc moest om een schoon shirt aan tetrekken hihhih het is zo geweldig!!

Liefs Petra
Angela
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hey Petra,
hoe gaat het nu?? Ben je nog steeds zo tevreden over de Oxy? En hoe is het nu gesteld met het zweten? Ben erg benieuwd, hoop dat alles nog steeds zo goed gaat!
Groetjes!
petra
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door petra »

He,

Ja het gaat redelijk, het ging zo goed dat ik dacht ooo ik kan wel wat minder, nou nee dus!!! Ik begon weer heel erg tezweten, nu slik ik 3x 1,5 vind dat eigenlijk wel erg veel maar dat werkt nu behoorlijk goed.

En soms dan slik ik ook niet hoor vaak dat ik savonds niet inneem zodat ik dan 2x 1,5 heb.

De eeste week was eigenlijk tot nu toe het beste, maar ik ga de hoop niet opgeven!!!

Liefs Petra
TomH
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door TomH »

1,5mg? zijn die er ook dan? Ik dacht alleen 2,5 en 5mg... :? Naja, je kunt in ieder geval altijd nog een dosering hoger gaan om het gewenste effect te behalen. :)
petra
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door petra »

ik bedoel eigenlijk dan 7,5 anderhalve pil tegelijk. van 5mg

Groetjesss petra
Remon
Vijver
Vijver
Contacteer:

Bericht door Remon »

Hey allemaal,

Ik ben net terug van mijn huisarts, en mag nu van hem oxybutinine proberen. Vorige keren mocht het nog niet van hem, maar heb hem er nu van kunnen overtuigen dat het misschien kan helpen. Ik mag van hem beginnen met 1x 2.5mg. Dit is weinig, maar ik moet van hem voorzichtig beginnen, omdat je anders plasproblemen kan krijgen. Dit kan volgens hem gebeuren bij mannen. Vrouwen zouden dit niet hebben. Als ik er geen last van heb mag ik meer gaan innemen.
Ik hoop echt dat het helpt.
Ik ben in ieder geval al blij dat ik het nu eindelijk mag proberen. :) :)
TomH
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door TomH »

En nu maar hopen dat ze voor jou goed werken! :D Ik heb trouwens geen enkele last van plasproblemen. Ik moet niet meer of minder naar de wc dan gewoonlijk het geval was.
snowfreakz
Vijver
Vijver
Contacteer:

Bericht door snowfreakz »

Hebben jullie geen last van een behoorlijk droge mond? Ik wel namelijk. Verder werkt de oxi prima tegen het zweten. Alleen drink wel heel veel water vanwege die droge mond... moet zeggen dat de combinaie met biertjes ook niet de beste is. Zeker met dat heerlijke terrasweer gaan er wel een x aantal glazen doorheen. Voel me wel waziger dan normaal gesproken zonder de oxybutinine.
Grtz Jor
TomH
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door TomH »

snowfreakz schreef:Hebben jullie geen last van een behoorlijk droge mond? Ik wel namelijk.
Ja, dat is een normale bijwerking. Ik neem meestal kauwgom tegen de droge mond. Maar dit is weer niet zo'n fijne combinatie met het biertje... ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht