Wat heb je allemaal al geprobeerd?
-
astrid haas
- Druppel

- Contacteer:
wie weet er raad
wie weet er iets van HH maar dan alleen op het gezicht het is vreselijk en is nu op generatie op generatie me moeder ik zelf en sinds een paar jaar ook me zoon ben bij de huisarts geweest en die stuur me door naar een dermataloog maar de huisarts denk niet dat er iets aan te doen is ik zweet letterlijk de druppels vallen van me gezicht me haar is drijfnat je word er zo moedeloos van wie heeft er een tip of heeft er ook last van het schijnt weinig voortekomen dat mense het op de hoofd en in het gezicht hebben niet gewoon zweet maar echt drijfnatik ben benieuwd groetjes astrid :cry:
-
astrid haas
- Druppel

- Contacteer:
Re: wie weet er raad
astrid haas schreef:wie weet er iets van HH maar dan alleen op het gezicht het is vreselijk en is nu op generatie op generatie me moeder ik zelf en sinds een paar jaar ook me zoon ben bij de huisarts geweest en die stuur me door naar een dermataloog maar de huisarts denk niet dat er iets aan te doen is ik zweet letterlijk de druppels vallen van me gezicht me haar is drijfnat je word er zo moedeloos van wie heeft er een tip of heeft er ook last van het schijnt weinig voortekomen dat mense het op de hoofd en in het gezicht hebben niet gewoon zweet maar echt drijfnatik ben benieuwd groetjes astrid :cry:
De drogist heeft leuk aan mij verdient, zie mijn lijstje:
- alle merken gewone deo's (met en zonder alcohol, voor dames en heren)
- alle merken anti-transpirant
- allerlei deo's/antie transpirant uit het buitenland
Al die deo's werken misschien twee weken goed en dan ineens niet meer. Ben je weer het bokje.
- Odorex extra dry; 1x gebruikt en heb twee weken compleet verstopte oksels gehad; geen druppel zweet gezien maar welke enorme uitslag, rode bultjes en jeuk in mijn oksels. Niet fijn.
Syneo 5: idem; heb zes maanden last gehad van uitslag, na 1x gebruikt te hebben.
- Chinese kruidenthee; twee weken vloeibaar stof drinken (wat is dà t een smerig drankje) en ik zou gegarandeerd niet meer zweten. Ja,ja..heb er geen druppel minder door gezweet.
Heb nu de OPLOSSING: Zoisiet, een edelsteentje. Draag hem nu een maand en na 2 a 3 weken werden mijn oksels droger en droger, zelfs in die hittegolf.
Goedkoper dan gewone deo (ongeveer 4 euro) en hopelijk een blijvend resultaat.
- alle merken gewone deo's (met en zonder alcohol, voor dames en heren)
- alle merken anti-transpirant
- allerlei deo's/antie transpirant uit het buitenland
Al die deo's werken misschien twee weken goed en dan ineens niet meer. Ben je weer het bokje.
- Odorex extra dry; 1x gebruikt en heb twee weken compleet verstopte oksels gehad; geen druppel zweet gezien maar welke enorme uitslag, rode bultjes en jeuk in mijn oksels. Niet fijn.
Syneo 5: idem; heb zes maanden last gehad van uitslag, na 1x gebruikt te hebben.
- Chinese kruidenthee; twee weken vloeibaar stof drinken (wat is dà t een smerig drankje) en ik zou gegarandeerd niet meer zweten. Ja,ja..heb er geen druppel minder door gezweet.
Heb nu de OPLOSSING: Zoisiet, een edelsteentje. Draag hem nu een maand en na 2 a 3 weken werden mijn oksels droger en droger, zelfs in die hittegolf.
Goedkoper dan gewone deo (ongeveer 4 euro) en hopelijk een blijvend resultaat.
Als je zoekt via google (bijv. edelsteen + zweten, of transpireren) krijg je allerlei sites te zien over edelstenen. Daar kan je ze ook bestellen, maar ik heb de mijne gekocht in Utrecht. Op het Smarragdplein en in zijstraatje van de Zadelstraat zitten winkels en ook Bijou Brigitte heeft stenen.
Ik ben geen zwever, dus opmerkingen als 'deze steen houdt van gezelligheid' die sla ik graag over. Maar die stenen komen wel uit de grond, dus dat er 'iets' in zit wil ik wel geloven. Nou ja, geloven; ik merk het gewoon!
Soms kan je alfabetisch zoeken op kwalen en dan staat erbij welke steen er goed tegen werkt en wat nog meer eigenschappen van die steen zijn. Ook saffier zou werken tegen zweten, maar deed het bij mij niet. Je moet ook niet meerdere stenen tegelijk dragen, dat schijnt elkaar tegen te werken. Nou ja, ik ben geen expert, heb het gewoon geprobeerd. Het kan voor anderen net zo goed een dooie mus zijn. Maar als het helpt is het wel een ideale oplossing... succes!
Ik ben geen zwever, dus opmerkingen als 'deze steen houdt van gezelligheid' die sla ik graag over. Maar die stenen komen wel uit de grond, dus dat er 'iets' in zit wil ik wel geloven. Nou ja, geloven; ik merk het gewoon!
Soms kan je alfabetisch zoeken op kwalen en dan staat erbij welke steen er goed tegen werkt en wat nog meer eigenschappen van die steen zijn. Ook saffier zou werken tegen zweten, maar deed het bij mij niet. Je moet ook niet meerdere stenen tegelijk dragen, dat schijnt elkaar tegen te werken. Nou ja, ik ben geen expert, heb het gewoon geprobeerd. Het kan voor anderen net zo goed een dooie mus zijn. Maar als het helpt is het wel een ideale oplossing... succes!