wat voor werk doen jullie?

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
mark
Druppel
Druppel
Contacteer:

wat voor werk doen jullie?

Bericht door mark »

Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd wat iedereen op dit forum voor werk doet en in hoeverre het zweten je hierin belemmerd. Ik heb in het verleden al eens zo'n zelfde topic op dit forum gelezen maar kan het niet meer vinden dus stel ik de vraag nog maar eens.
In mijn eigen werk is zweten soms erg hinderlijk. Ik moet in uniform lopen, werk veel buiten dus dan word je niet echt vrolijk met deze temperaturen. Loop soms echt met de natte plekken op mijn lijf, vooral rug, borst, zitvlak..kortom heel erg genant af en toe.
Rug en borst vind ik persoonlijk nog niet zo heel erg maar voor die natte kont schaam ik me wel heel erg!!!

P.s. mocht iemand nog goede tips hebben over waterdichte onderkleding dan hoor ik 't ook graag!!!!( eventueel in het kledingtopic )

Groetjes Mark
kimmy
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Ik werk in een schoenenzaak.
In zoverre is het belemmerend dat ik niet de kleding kan dragen die ik wil zeker niet met dit weer.
Ik zweet over mijn hele lichaam.Moet de mensen helpen met schoenen aandoen en zit dus gehurkt of op mijn knien voor hun en mijn rug is ook altijd nat en mijn buik en mijn benen.
En normaal mijn oksels ook maar nu met botox niet meer!!!!!

Kim
TomH
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik wil niet mierenn**ken hoor maar, http://overmatigzweten.nl/viewtopic.php?t=439

:)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Inderdaad... het onderwerp bestaat al, in de offtopic gedeelte. Slotje op deze dus!
Gesloten