Te vroeg gejuigd....

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
inimini
Beekje
Beekje
Contacteer:

Te vroeg gejuigd....

Bericht door inimini »

Nou, heb ik even te vroeg gejuigd...een paar berichtjes hiervoor sprong ik een gat in de lucht omdat Oxybutynine super goed werkte...

Ja, dat wel maar helaas maar 1,5 week...Sinds eergisteren transpireer ik weer als hiervoor... :( :( :( :( :(

HOE KAN DAT NOU???? Waarom werkt er nou niks GOED bij mij??

Nou ja, gelijk de huisarts gebeld en gelukkig mag ik de hogere dosering gebruiken..Morgen mee beginnen.

Ik baal als een stekker, had ik allemaal leuke shirtjes gekocht die ik nu dus onder een jasje aan kan :(

Zijn er meer mensen bij wie Oxy na een korte tijd al niet meer werkte?
Zwetertje1977
Zee
Zee
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Welke dosis gebruikte je? Bij mij merk ik een wereld van verschil wanneer ik 5mg of 2,5mg gebruik.
inimini
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door inimini »

Ik kreeg 2x 2,5 p/d maar nu 1x 5 mg...gaat goed tot in de middag...
Wat gebruik jij?
Zwetertje1977
Zee
Zee
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Tijdens werkdagen slik ik 08.00 uur 2x 2,5 mg en rond 13.00 uur 2x 2x,5 mg. Meestal tussen 12.00 en 13.00 uur merk ik dat de dosis van s'ochtends begint uit te werken dus vandaar dat ik rond 13.00 uur de 2e dosis slik. In de avond en in de weekenden gebruik ik niks. Dit werkt al een aantal maanden perfect voor mij.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Niet om het een of het ander... maar als je geregeld pillen slikt word je er dan op den duur imuun voor zodat je na verloop van tijd een hogere dosis nodig hebt ?

groetjes Thijs
fraz
Plas
Plas
Contacteer:

Bericht door fraz »

verschilt denk ik per soort pil. Ik mag hopen dat ik niet immuum begin te worden voor de anti conceptie pil ;-)))
petra
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door petra »

hahaha fraz idd dan hebben we zo een heleboel kleintjes hiihhihhi zou ook wat zijn ;)
Plaats reactie