Ik ben ook al tig keer bij de dermatoloog geweest en dat heeft me nooit geholpen. Die zeiden ook echt de raarste dingen over het zweten :s.
Heeft niemand van jullie ideeën over wanneer het zweten bij een ieder minder is? Heb zelf namelijk het idee dat het soms ook te maken heeft met hoe ik adem enzo. Als ik me een paar dagen concentreer op mn ademhaling dan neemt het altijd iets af, al blijft het dan wel erg. Maar merk wel dat stress echt een hele grote invloed speelt bij mij.
Maar je hebt gelijk, bij ieder ligt het weer anders. Ik merk bij mezelf bijvoorbeeld ook dat ik soms dagen bijna niet zweet terwijl ik ook weken achter elkaar kleddernat ben. Maar dan heb ik toch het idee dat er iets anders aan de hand is als ik ook weken bijna niet zweet. Zelf wel eens bij het uitgaan, dan zweet ik als enige niet terwijl iedereen staat te zweten terwijl ik zelfs in de winter normaal gigantisch zweet. Er valt echt geen peil op te trekken.
Maar goed, misschien probeer ik mezelf zo ook wel op de been te houden

. Het blijft een leuke gedachte dat het ooit over zal gaan, al is dat natuurlijk niet waarschijnlijk, helemaal niet zelfs. Maar goed, we moeten hoop houden

.