Carina schreef:Hoi Mike
Ben je al wel eens bij een arts geweest met je probleem :?:
Dat kan ik namelijk uit je verhaal niet halen.
Misschien heeft hij iets voor je ,of hij kan je doorsturen naar een dermatoloog.
Groetjes, Carina![]()
![]()
![]()
![]()
ps dankzij alu-chl. zie ik de zomer voor het eerst positief tegemoet
Ik wou als eerste gewoon deze site bedanken,ik ben heel wat wijser geworden...en heb echt hoop gekregen...als eerste wat ik ga doen,,,want heb eigenlijk bijna nog niks ondernomen,maar dat komt puur omdat mijn huisarts heeft gezegt dat je tegen hyperhidrosis niets kunt doen...
Dat het met spanning te maken heeft en angst ofzo en dat is heel normaal zei die,ik zei dus luister eens heel goed meneer, je praktijk is van mijn huis tien minuten vandaan en het is koud,,,hoe verklaar je deze zweet plekken terwijl ik niks hebt gedaan....ieder geal echt een antwoord op geven kon die niet,,,echt een matige huisarts...
Ik ben zo blij eigenlijk dat ik hier echt zie dat er hoop is.zoveel manieren waarvan ik niks wist....
als eerste wat ik ga doen is die medicijnen gebruiken een voor een aluminium chloride,odorex,en syneo5....ik ga echt de eerste stap zetten....
kan mij iemand nog tips geven wat ik het beste kan doen...nogmaals ik heb nog uitgeprobeert...
alvast bedankt allemaal