Via de huisarts was ik in eerste instantie verwezen naar een andere dermatoloog. Hier bleek een wachtlijst van hier tot tokio (3 maanden) en werd me bovendien verteld dat ik eerst moest gaan starten met de Iontoforesetherapie. De resultaten hiervan zou wellicht tegenvallen, maar dan konden we ondertussen alvast starten met het indienen van de machtigingsaanvraag voor een behandeling voor Botox. Ik dacht, wat een omweg als het waarschijnlijk toch niet zo'n succes is.....
Wat gegoogled, hier terecht gekomen en ook de site van de Mauritskliniek gevonden. Na overleg met mijn huisarts hebben we samen besloten om meteen een afspraak te maken bij de Mauritskliniek. Hier kon ik de week erop al terecht. Dat was vanmorgen dus ;-)
Deze arts raadde me eveneens de botoxbehandeling aan en vertelde me tevens dat het zondermeer vergoed wordt. Hij zei letterlijk "ik heb nog nooit een behandeling niet vergoed gekregen van de ziektekostenverzekeraar, ongeacht welke verzekeraar". Helemaal super!
Bovendien kon de behandeling meteen worden verricht
Per oksel behoorlijk wat prikken gekregen (heb ze niet geteld, sorry) en vond het prima te doen, wat de pijn betreft. Het zou na een dag of 3 echt moeten gaan werken en ik kan niet wachten tot het zover is. Het zou geweldig zijn om eens geen klotsende oksels te hebben en een kleur shirt te kunnen kiezen die eindelijk eens geen zwart is.
Ik hou jullie op de hoogte.