Oxybutinine bestellen in Amerika??? Link gevraagd

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Maggie
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: za 22 jul 2006, 21:48
Contacteer:

Oxybutinine bestellen in Amerika??? Link gevraagd

Bericht door Maggie »

Beste mensen,
ik ga morgen naar de huisarts voor bovengenoemd medicijn. Ik ben nog niet zo lang geleden geopereerd en na die operatie zweet ik me helemaal uit de naden (slechte conditie??). IK vind het echt te genant soms... Zal jullie de details besparen. Nu had iemand laatst een link geplaatst op de site voor het bestellen van oxybutinine in het buitenland zonder recept. Ik kan m nergens meer vinden. Kan iemand mij die link aub nog even toesturen, voor het geval mijn huisarts er niet mee akkoord gaat (grote kans). Zijn er nog alternatieven op medicatiegebied??? Alvast hartelijk dank voor jullie hulp. X Maggie
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Ik vind het wel een risico als je dat buiten je huisarts om gaat bestellen!!
Er zijn immers ook bijwerkingen en er zijn misschien ook wel contra indicaties???
Er zit hier in nederland een gele sticker op de verpakking dat betekent dat je ook moet uitkijken al sje machines wil bedienen en dus ook auto's en alcohol.
Let goed op ik ben een voorstander om het gewoon via je huisarts te vragen.
Ook de dosering is van belang !!!

Pas aub op!!!!!

Kim
italia17
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 16 sep 2006, 18:22
Contacteer:

Bericht door italia17 »

Hallo,
Ik heb ook last van overmatig zweten en ik zou erg graag een link zien naar een site om de tabletten te kunnen bestellen. Ik snap alleen niet waarom ik nergens op het internet een link kan vinden. Kan niemand hier gewoon een reactie geven met de link ? Je zou er veel mensen mee helpen. Indien dit om watvoor redenen dan ook niet kan/mag zou dan iemand een link aan mij kunnen PMen. Ik zou het heeeeeel erg wardeeren.

Italia17
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik heb hier ooit een link gezien, ik zal nog even verder kijken voor jullie. Maar ik wil jullie eigenlijk wel aanraden om toch even bij je huisarts langs te wippen. Ik wilde ze ook eerst via internet bestellen omdat mijn huisarts ze niet wilde voorschrijven. Ik heb ze nu toch via de normale weg gekregen en ben er wel blij van dat ik het zo gedaan heb. :)
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Gevonden.

http://www.inhousedrugstore-europe.com/ ... tynin.html

Maar toch blijf ik er bij dat het me beter lijkt om het eerst met je huisarts te bespreken...
kapi87
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 01 aug 2006, 19:43
Locatie: Noord-Brabant
Contacteer:

Bericht door kapi87 »

Gaat iemand het bestellen via die site?
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ik vind het onverstandig om oxybutynine buiten de huisarts om te bestellen. Het medicijn is in eerste instantie voor andere doeleinden bedoeld, dat het overmatig zweten tegengaat is een bijwerking.

Daarom is het verstandig om dit in overleg met je huisarts te doen, zodat je het samen rustig kan opbouwen en kan evalueren samen met je huisarts. Wanneer je huisarts hierin niet wilt meewerken, kan je altijd nog van huisarts wisselen.

Voor degene die zich ervoor schamen of het gevoel hebben dat ze in een positie zitten dat het niet anders kan, ik weet hoe jullie voelen en kan me voorstellen dat jullie van de mogelijkheid van online bestellen gebruik willen maken.

Maar probeer aub eerst in overleg met je huisarts dit traject in te gaan, tot het echt niet anders kan.
Plaats reactie