Anti-SweatsolutionCS

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
soulmate
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: do 04 mei 2006, 14:45
Locatie: Meppel
Contacteer:

Anti-SweatsolutionCS

Bericht door soulmate »

Hallo allemaal,

Iemand van jullie bekend met dit produkt? Heb het een aantal weken
geleden besteld bij www.kliniekroosteren.nl
Dit staat op hun side vermeld:

Chemeniques Anti-SweatSolutionCS is een speciaal door Kliniek oosteren ontwikkelde formule die door zijn werkzame stoffen en adstringerende werking de zweetproductie reguleert. Deze anti-transpirant is dematologisch getest en bevat een hoogwaardig zweetregulatie-bestanddeel dat op kleine oppervlakten te gebruiken
is en geschikt bevonden is voor oksels, arm- en knieholten, rug, voorhoofd, borstkas en handpalmen.

Chemeniques Anti-SweatSolutionCS is ongeparfumeerd en wordt geleverd in een praktische, milieuvriendelijke roller.

Gebruik:
Breng voor het slapen gaan Anti-SweatSolutionCS dun en gelijkmatig aan. Herhaal dit maximaal 4 nachten en gebruik het product vervolgens alleen nog indien u merkt dat de werking langzaam vermindert.
Na verloop van tijd kunt u Chemeniques® Anti-SweatSolutionCS steeds minder gebruiken met blijvend resultaat.

Uiteindelijk zult u dit product gemiddeld 1 x per maand hoeven aan te brengen.

Klonk inderdaad te mooi om waar te zijn.... borstkas, rug, arm- en knieholten... echt iets voor mij... Maar helaas... geen effect gehad

Heb mijn ervaringen naar hun gemaild en kreeg dit als reactie:

Hartelijk dank voor uw reactie.
We hebben nu zo'n 600 solutions verkocht, waaronder ook personen waren welke aan Hyper Hidrose lijden.
Tot op heden waren allen zeer positief over het product, mits men zich uitdrukkelijk aan de voorschriften hield.
Indien er twijfelachtig resultaat was, bleek dat men zich niet nauwkeurig daaraan hield en na bijsturing hiervan was iedereen uitermate tevreden.
Helaas is dit bij u niet het geval en we vragen ons uiteraard af waar het aan ligt dat de Solution geen enkel effect bij u heeft.
Indien u de instructies van de bijsluiter nauwkeurig gevolgd heeft, zou ik u willen vragen dit per mail of telefonisch kenbaar te maken zodat we samen tot een oplossing kunnen komen

Misschien iets voor jullie om te proberen?
Ik heb me al aangemeld als 'proefkonijn' want die roller was zo op!
Want als ze zelfs mensen met hyper hidrose kunnen helpen, dan moet
dit wel een heel bijzonder produkt zijn!!!

Groeten,

Peter
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik heb net een bestelling geplaatst voor 1 deoroller Chemeniques Anti-SweatSolutionCS. Ik vind het trouwens wel vrij prijzig, 20 euri. Maar goed, als je de site moet geloven heb je het eigenlijk maar een paar maal nodig.

Eens kijken of het bij mij werkt. Bedankt voor de tip in ieder geval! :)

[edit] mail teruggekregen van de kliniek en meteen het geld (23 euro, 3 euro verzend- en verpakkosten) overgemaakt. Ze sturen als het goed is het product direct naar me toe, dus ik zou het binnen een aantal dagen moeten hebben. Ik hou jullie op de hoogte.[/edit]
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik heb het middel zojuist ontvangen en het is een redelijk kleine deoroller ongeveer even groot als een lipstickdinges. :) Gebruiken voor het slapen gaan staat erop, dus ik zal vanavond maar eens beginnen. Maximaal 4 dagen aanbrengen en dan alleen nog maar als ik merk dat het resultaat langzaam minder wordt. Uiteindelijk zou ik volgens de gebruiksaanwijzing het slechts 1 maal per maand aan moeten brengen. We zullen zien... Fingers crossed.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

is dat voor het hele lichaam te gebruiken???
Of alleen oksels???

Kim

Ps tom laat je weten of het bij jou werkt??
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Volgens mij is het wel voor het hele lichaam maar toch snap ik iets niet... Dit staat op de bijsluiter:

Chemeniques Anti-SweatSolutionCS is een speciaal door Kliniek oosteren ontwikkelde formule die door zijn werkzame stoffen en adstringerende werking de zweetproductie reguleert. Deze anti-transpirant is dematologisch getest en bevat een hoogwaardig zweetregulatie-bestanddeel dat op kleine oppervlakten te gebruiken
is
en geschikt bevonden is voor oksels, arm- en knieholten, rug, voorhoofd, borstkas en handpalmen.

Kleine oppervlakten en dan ook voor de rug en dergelijke...? :? Naja, ik heb het gisteren op m'n oksels gesmeerd en ik zal het de komende dagen eens bekijken. Ik hou jullie op de hoogte.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

ik ben erg benieuwd!!!!
Kim
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Nou, ik gebruik het nu zo'n weekje ofzo en ik moet eerlijk zeggen dat het redelijk werkt voor m'n oksels. In de bijsluiter staat dat je het uiteindelijk slechts 1 keer in de maand moet aanbrengen, maar zo goed werkt het nou ook weer niet bij mij. Het is nog steeds geen wondermiddel voor mij, maar van alle dingen die ik geprobeerd heb voor de oksels is dit wel de beste. Alleen jammer dat het nog redelijk wat geld is voor zo'n klein flesje... Daar moeten ze nog wat aan doen vind ik.

Maar ik ga nog wel een tijdje door met dit middel. Kijken of het, net als Odorex, na een tijdje bij mij uitgewerkt is.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

En volgens mij is het inderdaad nu redelijk uitgewerkt. De werking is duidelijk minder geworden. :( Naja, op naar het volgende middel?
marianne1901
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 14 dec 2007, 16:34
Locatie: sittard
Contacteer:

Bericht door marianne1901 »

Hallo allemaal,

Ik gebruik ChemeniquesCS nu bijna 2 jaar en ben zeer tevreden over het resultaat. Na 5 maanden werd de werking inderdaad minder. Heb via mail contact gezocht met kliniekroosteren.nl waarna ik snel antwoord kreeg:

Stop 14 dagen helemaal met het gebruik van Chemeniques en begin daarna gewoon weer opnieuw met de kuur....(volgens bijsluiter)

Dus 4 avonden achter elkaar opbrengen op oksels (bij mij ook de handpalmen duss...) En waarempel het werkt echt! Voorheen liet ik mij voor ruim 1100EU botox per jaar (2X !!!) zetten om van mijn overmatige zweten af te komen...Erg pijnlijk voor mij en mijn vooral mijn beurs, na 4 maanden was de botox en de later ook geprobeerde Dysport volledig uitgewerkt!
Never botox / dysport again!!! Nu ben ik er voor 30EU vanaf, o.k. ik gebruik 2 zones, dus ik doe geen volle 12 maanden met het flesje...toch een besparing van 1060EU!!! per jaar met een zelfde resultaat maar dan zonder erg pijnlijke spuiten!

Groetjes Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht