Hittegolf

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Kinep
Vijver
Vijver
Berichten: 77
Lid geworden op: di 23 aug 2005, 16:17
Contacteer:

Bericht door Kinep »

Thijs schreef:Nou vooropgesteld dat ik niet snel kwaad wordt hoor !

Ik hoor je in je verhaal niet over oksel zweten. Tevens zijn er mensen die zweten over hun hele lichaam waar geen onderhemdje tegen helpt hoor.

Handen en voeten lijkt me nou ook niet bepaald plezierig om last van te hebben, vraag me overigens af hoe je dit op zou lossen met een onderhemdje? Je handen afvegen er aan ?

Ik heb redelijk heftige HH onder mijn oksels maar bij inspanning over mijn hele lichaam en met name ook mijn voorhoofd. Ik weet hoe vervelend dit is. Ik kan me dus ook goed voorstellen dat als jij alleen daar last hebt van HH dit voor jou zwaar klote is. Oxybutinine pillen zijn er voor het hele lichaam, dus ook hoofd. Botox kan ook in het hoofd maar inderdaad niet overal. Voor misvorming zou ik niet te bang zijn want botox tegen rimpels worden in spieren gespoten en botox tegen HH juist niet.

Het laatste wat ik heb vernomen is dat er op dit moment een speciale gezichtsmasker op de markt komt of er al is (hou me te goede) waarbij je gebruik kunt maken van iontoforese. Zodra ik hier 100% bevestiging van heb laat ik dit uiteraard weten op dit forum. (topic iontoforese ;))

Ik denk alleen dat je niet moet onderschatten hoe zeer andere mensen met HH kunnen lijdden onder hun aandoening en waar dit nou is en of je het wel of niet kunt verdoezelen maakt de leed er echt niet minder op.

Toen ik met stukjes plastic onder mijn oksels liep met 2 tshirts aan zag je het eerste uur geen zweetplekken, denk je dat ik me prettig voelde ? Al helemaal niet als de zweetplekken vervolgens kwamen op de plek waar het plastic ophield. Kortom respect for and to all.

Thijs
Tuurlijk wil ik dit probleem opgelost zien worden voor iedereen.
Ikzelf zweet namelijk over heel mijn lichaam. Van hoofd tot voeten. Of nee de handpalmen niet die zijn soms TE droog waardoor mijn huid barst.

Hoofd,borst en rug het eerst de rest volgt, zelf tot op mijn vingers en kont :P
Oksels, kun je botox gebruiken
Handen: zorg dat je altijd iets in je broekzak heb zittn, vooraleer je een hand moet geven, rap effe je hand afdrogen in je zak
Voeten: vooraleer je in bed duikt eens effe wassen, voor de rest schoenen veel aanhouden.

Met een heel doorweekt onderhemdje voel ik mij ook niet prettig hoor, ik wil gewoon niet dat anderen het zien, dit is al zeer veel.

Ikzelf merk ook aan mijn eigen dat ik amper functioneer als het zweet overal uitgutst dan wil ik mij zo vlug mogelijk uit de voeten maken maarja soms lukt dit niet.

btw: doorweektje onderhemdje koelt trager maar langer af...
Flower
Vijver
Vijver
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 10 apr 2006, 20:23
Contacteer:

Bericht door Flower »

Ik heb er persoonlijk een grondige hekel aan als mensen gaan 'opbieden' wat erger is. Bij mij werd ooit eens vastgesteld dat ik erg allergisch ben voor alle dieren (en voor van alles en nog wat) dat ik mijn leven lang nooit dieren zou mogen hebben. Ik ben ongelooflijk gek op dieren (uiteindelijk heb ik mijn weg er redelijk in gevonden, maar wel zo dat ik af en toe doodziek ben). Mijn wereld stortte in en voor mij was dat het allerergste. Maar ik kreeg te horen: 'wees blij dat je geen kanker hebt'.... Tja, wat moet ik daar nou op zeggen, tuurlijk is dat erger, maar wat heeft dat met mij op dat moment te maken. Daar heb ik ook heel veel mensen aan verloren en dat zoiets gezegd werd vond ik heel erg. Er zullen altijd ergere dingen zijn. Maar op dat moment (en mijn hele leven) zit ik met het probleem, dus voor mij is dat het ergste. Met nog het overmatige zweten onder mijn oksels en o.a. een sociale angst wat het zweten nog erger maakt. En ook zonder die angst zweet ik overmatig, dus 'alleen maar de sociale angst overwinnen' is niet het einde van het zweetgebeuren. Maar je maakt mij eerlijk gezegd echt een beetje pissig zoals je begint met; 'Jullie met jullie odorex ah draag gewoon een onderhemdje en niemand die ziet dat je zweet (kun je alle kleuren dragen) maar dit lost nog altijd niet het voorhoofdzweten op....DIT is het grote probleem de rest kun je allemaal wel nog verdoezelen...' . Ik vind dat een gebrek aan respect voor een ander. Ik denk dat je werkelijk geen idee hebt wat je zegt. Onderhemdjes, nou, als dat zo was, had ik geen probleem gehad idd. Ik ken iemand die kon niet veilig autorijden, omdat haar handen zo nat waren en niks hielp ertegen. En weer komt het neer op het feit dat voor jou het voorhoofdzweten heel erg moeilijk is en het ergste van alles lijkt. Maar voor mij persoonlijk is dat zweten onder de oksels. Ik kan er geen botox voor betalen en ik kan niet goed tegen medicijnen (bijwerkingen, allergie, etc.). Odorex, daar krijg ik uitslag van, dus er is tot nu toe niks aan te doen verder. Dus ik kan nu wel jouw berichtje wegwuiven, van, wat doe je moeilijk, wat een onzin, dat is helemaal niet erg. Maar zo werkt dat niet. Ik vind het voor jou rot, voor de anderen hier (anders kwam je ook niet op een forum speciaal voor dit zweetprobleem) en voor mezelf vind ik het het rotst, omdat ik daar persoonlijk het meest last van heb en van ondervind! Zo is dat toch voor iedereen. Maar haal alsjeblieft niet anderen naar beneden (het wegwuiven van die problemen), want zo voelt dat wel. Ik vraag me altijd af waarom mensen er een 'wedstrijd' van maken (wie heeft het erger)? Dat je hier je hart lucht, prima, daar is dit forum o.a. voor bedoeld, maar moet dat op deze manier????????
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Ben het helemaal met je eens Flower! ;) Wilde al een heel verhaal typen maar dat komt min of meer neer op wat jij hebt geschreven!

Vind het ook echt niet kunnen om te gaan zeggen dat je het erger hebt dan een ander, ieder draagt het probleem op zijn eigen manier!!!!!! Ik kan ook mijn handen echt niet aan een papiertje in mn broek afvegen want zodra mijn hand uit mijn broek is zit 'ie weer onder de druppels. En een onderhempje biedt geen bescherming, daar gaat het zweet dwars doorheen. Schoenen aanhouden is ook niet altijd een optie want bij gekleurde linnen schoenen staan de natte plekken op mijn schoenen en mjin scheenbenen zweten soms door mijn broeken heen... Niet om nu zielig te doen maar ik wil alleen even aangeven dat het echt niet zo gemakkelijk is om voor een ander te zeggen wat die tegen zweten moet doen! Zo komt het inderdaad over alsof je het allemaal maar even wegwuift van; ach, je kan alles makkelijk oplossen behalve voorhoofdzweten.

Haha, nou, je berichtje heeft in ieder geval weer een mooie discussie opgewekt Kinep! :)
Marthijn
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 06 jul 2006, 23:23
Contacteer:

Zweten in knieholtes en onder billen

Bericht door Marthijn »

Hallo allemaal.

Net als jullie heb ik nogal last van zweten. Vooral lokaal in mijn knieholtes
en onder mijn billen. Onder mijn oksels ook wel, maar niet overmatig.

Ik heb het vrij snel warm. Vooral in de auto heb ik erg veel last van.

Als ik een lichte broek aan heb, zie je dus gewoon natte plekken.

Gek genoeg ruikt mijn zweet niet. De natte plekken zijn erg vervelend.

Heeft iemand hier ook ervaring mee en/of weet iemand hier een oplossing voor?

Groetjes,

Marthijn
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Flower, ik ben het ook helemaal met je eens, ik heb hier weinig aan toe te voegen. Wel ben ik benieuwd waar Kineb zijn vermeende wijsheid vandaan haalt.
Gr.Ina
Flower
Vijver
Vijver
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 10 apr 2006, 20:23
Contacteer:

Bericht door Flower »

Ik ook eigenlijk wel weimaranermama.
Off topic: hoe oud is je Weimaraner? Ik vind het hele mooie (lieve) honden ;)
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Ik heb er zelfs 3, twee langhaar weimies en een korthaar weimaraner.
Ik had er vier, maar eind februari heb ik de oudste, bijna twaalf, in moeten laten slapen. :(
De oudste nu is 9,5 jaar, de een na oudste 4 jaar en de jongste, dat is de korthaar is 3,5 jaar.
Het is mijn hobby.
Gr. Ina
Flower
Vijver
Vijver
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 10 apr 2006, 20:23
Contacteer:

Bericht door Flower »

Wauw! Ik heb je een pm gestuurd, want over honden kan ik eindeloss praten :P en dat geraken we helemaal zo off-topic.
Kinep
Vijver
Vijver
Berichten: 77
Lid geworden op: di 23 aug 2005, 16:17
Contacteer:

Bericht door Kinep »

Ik wuif helemaal niets weg.

Ik zweet zowat over mijn hele lichaam, maar mocht ik 1 plaats kiezen waar ik het kan wegdoen dan is het mijn voorhoofd. Andere plaatsen hou ik redelijk in bedwang.

btw: door het onderhemdje komt het zweet niet tot je andere kleren of duurt het tenminste toch langer. Gisteren op stap geweest met ook een zweter, hij klaagde dat hij zijn onderhemdje niet aan had, die doet het dus ook

give it a shot, het doet zeker geen kwaad enkel goed.

off-topic: trouwens allergieën kun je nu al zeer goed behandelen... heb jarenlang last van hooikoorts gehad, krijg nu inspuitingen voor 3j en het helpt, weliswaar nog niet helemaal weg moet nog een jaar doen maar het verlicht zeer zeker.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Kinep schreef: give it a shot, het doet zeker geen kwaad enkel goed.
I think many many people here already gave that option a shot!

Dat is een beetje het moraal van dit verhaal: geef geen waardeoordeel over de ernst van het probleem van anderen. Ieder mens draagt zijn eigen kruis. Respect!

Groetjes Thijs
Flower
Vijver
Vijver
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 10 apr 2006, 20:23
Contacteer:

Bericht door Flower »

Ik denk Kinep dat je het echt wel 'goed meent'. Zoals je het nu schreef, klonk het al heel anders dan hiervoor. Misschien zie je het 'verschil' en snap je waarom je mensen nogal tegen het zere been schopte.
'Jullie met jullie odorex ah draag gewoon een onderhemdje en niemand die ziet dat je zweet (kun je alle kleuren dragen) maar dit lost nog altijd niet het voorhoofdzweten op....DIT is het grote probleem de rest kun je allemaal wel nog verdoezelen...'

Tegenover:
'Ik zweet zowat over mijn hele lichaam, maar mocht ik 1 plaats kiezen waar ik het kan wegdoen dan is het mijn voorhoofd. Andere plaatsen hou ik redelijk in bedwang. give it a shot, het doet zeker geen kwaad enkel goed.'


Wat je zegt over allergieen is ook vanuit jezelf gezien en ik ben blij dat het jou helpt. Ik heb injecties gehad, elke pil, elke inhaler, alles wat er maar voor allergieen is. Maar bij mij helpt er echt helemaal niks tegen. Op mijn opleiding (medisch blok) heb ik ook heel veel geleerd over allergieen en het is zogezegd een 'miasma'. Wat kort en makkelijk gezegd, zoiets betekent als dat dit als het ware in je DNA zit vastgebeiteld. Het is extreem moeilijk, zoniet dus onmogelijk om er helemaal af te komen (dus je mag je zeker gelukkig prijzen dat het je hooikoorts verlicht). Toen ik de injecties had gekregen heb ik er een jaartje minder last van gehad. Maar dat kreeg ik de jaren erna dubbel zo hard terug. Dus als de medicijnen al wat doen, dan maken ze het erger voor mij.

Maar ieder mens is anders, gelukkig. Want bij jou slaat het wel aan. Maar dat bedoel ik ook met dat je moet uitkijken hoe je iets formuleert. Dat iets bij jou zus of zo is, wil niet zeggen dat dit automatisch ook voor een ander zo is. Het is natuuurlijk heel moeilijk om 'in de huid' van een ander te kruipen, om het niet vanuit je eigen referentiekader te zien. Maar als je discussies aan wilt gaan en je mening wilt zeggen, vind ik dat je dat vanuit jezelf moet doen en het niet 'algemeen' maken, als iets dat een feit is. Het zijn geen feiten namelijk, het is jouw mening en het zijn jouw ervaringen. Op dit moment weten de doktoren zelfs ook niet meer wat ze kunnen doen tegen mijn allergieen. Ik heb dan wel weinig vertrouwen in ze, maar ik heb het zelf ondervonden dat er niets is voor mij dat helpt, dan wel verlichting geeft. Nu probeer ik het door middel van goede voeding, homeopathie, etc. Gewoon van alles blijven proberen, net als het zweten dus..... Maarre.... ik vind het wel aardig/positief dat je probeert mensen hoop te geven, dus die positieve instelling waardeer ik wel in je ;)
Kinep
Vijver
Vijver
Berichten: 77
Lid geworden op: di 23 aug 2005, 16:17
Contacteer:

Bericht door Kinep »

Flower schreef:Ik denk Kinep dat je het echt wel 'goed meent'. Zoals je het nu schreef, klonk het al heel anders dan hiervoor. Misschien zie je het 'verschil' en snap je waarom je mensen nogal tegen het zere been schopte.
'Jullie met jullie odorex ah draag gewoon een onderhemdje en niemand die ziet dat je zweet (kun je alle kleuren dragen) maar dit lost nog altijd niet het voorhoofdzweten op....DIT is het grote probleem de rest kun je allemaal wel nog verdoezelen...'

Tegenover:
'Ik zweet zowat over mijn hele lichaam, maar mocht ik 1 plaats kiezen waar ik het kan wegdoen dan is het mijn voorhoofd. Andere plaatsen hou ik redelijk in bedwang. give it a shot, het doet zeker geen kwaad enkel goed.'


Wat je zegt over allergieen is ook vanuit jezelf gezien en ik ben blij dat het jou helpt. Ik heb injecties gehad, elke pil, elke inhaler, alles wat er maar voor allergieen is. Maar bij mij helpt er echt helemaal niks tegen. Op mijn opleiding (medisch blok) heb ik ook heel veel geleerd over allergieen en het is zogezegd een 'miasma'. Wat kort en makkelijk gezegd, zoiets betekent als dat dit als het ware in je DNA zit vastgebeiteld. Het is extreem moeilijk, zoniet dus onmogelijk om er helemaal af te komen (dus je mag je zeker gelukkig prijzen dat het je hooikoorts verlicht). Toen ik de injecties had gekregen heb ik er een jaartje minder last van gehad. Maar dat kreeg ik de jaren erna dubbel zo hard terug. Dus als de medicijnen al wat doen, dan maken ze het erger voor mij.

Maar ieder mens is anders, gelukkig. Want bij jou slaat het wel aan. Maar dat bedoel ik ook met dat je moet uitkijken hoe je iets formuleert. Dat iets bij jou zus of zo is, wil niet zeggen dat dit automatisch ook voor een ander zo is. Het is natuuurlijk heel moeilijk om 'in de huid' van een ander te kruipen, om het niet vanuit je eigen referentiekader te zien. Maar als je discussies aan wilt gaan en je mening wilt zeggen, vind ik dat je dat vanuit jezelf moet doen en het niet 'algemeen' maken, als iets dat een feit is. Het zijn geen feiten namelijk, het is jouw mening en het zijn jouw ervaringen. Op dit moment weten de doktoren zelfs ook niet meer wat ze kunnen doen tegen mijn allergieen. Ik heb dan wel weinig vertrouwen in ze, maar ik heb het zelf ondervonden dat er niets is voor mij dat helpt, dan wel verlichting geeft. Nu probeer ik het door middel van goede voeding, homeopathie, etc. Gewoon van alles blijven proberen, net als het zweten dus..... Maarre.... ik vind het wel aardig/positief dat je probeert mensen hoop te geven, dus die positieve instelling waardeer ik wel in je ;)

Wat ik zeg komt misschien hard over, heb ik al van anderen ook mogen horen, maar ik ben niet de persoon die iets zoveel mogelijk gaat verbloemen om niemand tegen de schenen te schoppen. Ik zeg wat ik ervan denkt, maar daarvoor heb ik niet altijd gelijk. De rest doet ermee wat hij wilt. Ik hou mij niet in omdat het eventueel kan kwetsen, mensen moeten de waarheid onder ogen zien en geen zand in de ogen gestrooid worden. En geloof mij vind ik ooit een oplossing dan zal iedereen het weten !

off-topic: er zijn verschillende soorten inspuitingen mogelijk. Ik heb eerst een allergietest moeten ondergaan, om te zien wat er precies de reactie opwekte en daarna werd er een serum "om maat" gemaakt. Geloof ook niet dat het volledig zal weggaan maar een verlichting is toch al iets.
Flower
Vijver
Vijver
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 10 apr 2006, 20:23
Contacteer:

Bericht door Flower »

Ik vind het ook helemaal niet erg om dit soort 'discussies' te voeren, want ik ga ervan uit dat je geen mensen expres tegen de schenen trapt. En eerlijkheid staat bij mij heel hoog. Dus ik vind het alleen maar goed dat je jouw mening uit. Maar ik blijf erbij dat je dat op een beetje 'egocentrische' manier doet. Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen. Ik vind het niet zo zeer 'hard'. Ik krijg meer het gevoel van 'arrogantie'. Dat wat voor jou helpt of geldt, dat dat ook zo moet zijn voor een ander en het lijkt je te irriteren als dat niet zo is. Dat lijkt niet door te dringen. Maar zoals ik zei, vind ik het heel goed dat je met 'tips' komt en 'mogelijke oplossingen'. Maar het lijkt soms alsof jij die 'tips' als feiten ziet. Zoals je schrijft over de allergie. Ik vind het super dat het jou verlichting geeft. Dat zal voor heel veel patienten zo zijn. Dat weet ik, dat heb ik gezien. Ik heb die tests ook meerdere keren gehad (ik heb al bij heel veel verschillende klinieken en artsen gelopen, want ik heb er last van vanaf dat ik zo'n 1/2 jaar was) die jij beschrijft. Op een gegeven moment zelfs specifiek voor hondenharen en kattenharen. Dan moest ik elke avond zo'n kleine injectie in mijn buik spuiten. Dat deed mijn vriend, want ik kreeg het zelf niet voor elkaar (angst). Al die andere injecties, waren idd 'op maat gemaakt'. Je spuit, zoals je weet, juist het antigen in waar je allergisch op reageert. Ik kan het zo uittekenen ;).
Maar helaas, het werkt niet, ook geen verlichting. Dat kan. Maar ik geef het wel als tip aan andere mensne met een allergie. Want ik weet dat het bij sommigen (zoals bij jou) wel minstens verlichting kan geven. Maar ik denk niet; bij mij helpt het niet, dus het is niks. Maar ook niet: bij mij helpt dit heel goed, dus bij een ander ook en anders hebben die niet genoeg gezocht of geprobeerd.

Maar blijf vooral je mening geven en uiteraard ook tips! Maar ik vraag me alleen af wat er is dat je zo 'fel' bent. Je kunt ook voor je mening uitkomen (juist als die anders is dan die van een ander) zonder dat je perse iemand voor de schenen schopt of 'hard/arrogant' hoeft te zijn. Dat ligt dan idd aan die personen zelf hoe ze dat opvatten. Maar ik bemerk in jouw berichtjes een ongelooflijke felheid en een verdedigende manier van schrijven. Dat hoeft toch helemaal niet? Ik zeg toch ook waar ik het wel of niet mee eens ben. Trap ik jou daarmee tegen je schenen? Ik bedoel, wij verschillen toch ook best van mening en ik laat jou dat zeker ook horen.

Groetjes,
Flower
Kinep
Vijver
Vijver
Berichten: 77
Lid geworden op: di 23 aug 2005, 16:17
Contacteer:

Bericht door Kinep »

Flower schreef:Ik vind het ook helemaal niet erg om dit soort 'discussies' te voeren, want ik ga ervan uit dat je geen mensen expres tegen de schenen trapt. En eerlijkheid staat bij mij heel hoog. Dus ik vind het alleen maar goed dat je jouw mening uit. Maar ik blijf erbij dat je dat op een beetje 'egocentrische' manier doet. Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen. Ik vind het niet zo zeer 'hard'. Ik krijg meer het gevoel van 'arrogantie'. Dat wat voor jou helpt of geldt, dat dat ook zo moet zijn voor een ander en het lijkt je te irriteren als dat niet zo is. Dat lijkt niet door te dringen. Maar zoals ik zei, vind ik het heel goed dat je met 'tips' komt en 'mogelijke oplossingen'. Maar het lijkt soms alsof jij die 'tips' als feiten ziet. Zoals je schrijft over de allergie. Ik vind het super dat het jou verlichting geeft. Dat zal voor heel veel patienten zo zijn. Dat weet ik, dat heb ik gezien. Ik heb die tests ook meerdere keren gehad (ik heb al bij heel veel verschillende klinieken en artsen gelopen, want ik heb er last van vanaf dat ik zo'n 1/2 jaar was) die jij beschrijft. Op een gegeven moment zelfs specifiek voor hondenharen en kattenharen. Dan moest ik elke avond zo'n kleine injectie in mijn buik spuiten. Dat deed mijn vriend, want ik kreeg het zelf niet voor elkaar (angst). Al die andere injecties, waren idd 'op maat gemaakt'. Je spuit, zoals je weet, juist het antigen in waar je allergisch op reageert. Ik kan het zo uittekenen ;).
Maar helaas, het werkt niet, ook geen verlichting. Dat kan. Maar ik geef het wel als tip aan andere mensne met een allergie. Want ik weet dat het bij sommigen (zoals bij jou) wel minstens verlichting kan geven. Maar ik denk niet; bij mij helpt het niet, dus het is niks. Maar ook niet: bij mij helpt dit heel goed, dus bij een ander ook en anders hebben die niet genoeg gezocht of geprobeerd.

Maar blijf vooral je mening geven en uiteraard ook tips! Maar ik vraag me alleen af wat er is dat je zo 'fel' bent. Je kunt ook voor je mening uitkomen (juist als die anders is dan die van een ander) zonder dat je perse iemand voor de schenen schopt of 'hard/arrogant' hoeft te zijn. Dat ligt dan idd aan die personen zelf hoe ze dat opvatten. Maar ik bemerk in jouw berichtjes een ongelooflijke felheid en een verdedigende manier van schrijven. Dat hoeft toch helemaal niet? Ik zeg toch ook waar ik het wel of niet mee eens ben. Trap ik jou daarmee tegen je schenen? Ik bedoel, wij verschillen toch ook best van mening en ik laat jou dat zeker ook horen.

Groetjes,
Flower
Moet zeggen je hebt wel gelijk wat je schrijft. Ben idd nogal iemand die sterk bij zijn mening blijft ze moeten al met veel afkomen eer ik die mening herzie. Qua allergie zeg ik zelf dat het niet bij iedereen zal werken, zelf twijfel ik ook nog als het echt goed zal helpen bij mij hoor.

Over die onderhemdjes: het helpt om die zweetplekken te verbergen. Dan moet er niemand afkomen misschien bij u maar niet bij mij. Draag hetzelf tijdens het uitgaan, en geloof mij ik heb dan een zwembad zowel op rug als borst en geen plekken te zien.

Maar vergeet die laatste zinnen, wil hier niet blijven discussieren over iets onbenulligs eigenlijk :P
Flower
Vijver
Vijver
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 10 apr 2006, 20:23
Contacteer:

Bericht door Flower »

Hahahahaha, je bent een 'aanhouder', dat moet gezegd :lol:
Maar dat ben ik ook wel hoor ;)
Haha, want bij mij gaat zweet rustig door 2/3 lagen heen, blegh.

Maar ik wens jou ook veel succes met het bestrijden van het zweetprobleem en de allergie. Want vervelend blijft het zeker.

Groetjes,
Flower
Plaats reactie