Gratis injecties in Maastricht!

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

_*Meisjee!
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: di 30 mei 2006, 14:38
Contacteer:

Gratis injecties in Maastricht!

Bericht door _*Meisjee! »

[b]HALLO! :D

Ik heb vandaag voor het eerst de botox injecties gehad in mn oksels, in het ziekenhuis van Maastricht. Het AcedemischZiekenhuisMaastricht.

Dit is helemaal gratis! Ze willen de mensen toch helpen, en zetten het daarom in het kader van opleiding! Zo is het voor de mensen gewoon gratis!

Het is echt niet door amateurs ofzo, helemaal door professionele arsten!

Als je wilt kun je daar dan eens gaan informeren! :)


Groetjes :!: [/b]
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Wooow meisje... goed zeg! hoe heb je het voor elkaar gekregen?
Blackboard
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 17:58
Contacteer:

Bericht door Blackboard »

Hey dit zou weleens heel goed nieuws voor mij (en veel anderen denk ik) kunnen zijn . Hoe ben jij er dan terecht gekomen?
Bedankt meisje :thumbsup
_*Meisjee!
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: di 30 mei 2006, 14:38
Contacteer:

Bericht door _*Meisjee! »

Hoihoi!

Nou.. ik heb dus al heel erg lang last van zweethanden/zweetvoeten/zweetoksels. Khad al vanalles geprobeerd.. Toen heeft mn moeder een afspraak in het AZM gemaakt.. afdeling dermatologie en die mevrouw zei me om iontoforese te proberen. Maar dit hielp maar een heel klein beetje op mn handen.

Toen heeft mn moeder nog eens gebeld voor de botox behandeling.. en een paar weken later kreeg ik een brief dat ik mocht komen op 30 Mei!

Het is helemaal gratis en het wordt heel erg goed gedaan.. ik merk nu al dat k iets minder ben aant zweten (ik heb het nu alleen in mn oksels laten doen, als dit heel goed gaat werken laat ik het ook in mn handen doen)

Ik wens jullie heel veel succes! :D
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he meisje,

ik ben gister ook geweest in maastricht en inderdaad na een half jaar op antwoord hebben zitten wachten het is gratis!!!

ik ben gister niet behandeld geworden, omdat de test negatief uitwees, vanwege het feit dat ik pas 3 maanden geleden botox heb laten injecteren dit hielp nog das fijn.

meisje zou je me ff op de hoogten willen houden van de werking van de botox in maastricht? en hoe de werking is in stress volle situaties? dankje
ze spuiten meer eenheden dan carpe dat heb ik na gevraag.

groetjes tally
_*Meisjee!
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: di 30 mei 2006, 14:38
Contacteer:

Bericht door _*Meisjee! »

Heejj tally!

Ik ga je op de hoogte houden maar eerst, wat zijn eenheden? Je zei dat ze er in Maastricht meer eenheden deden dan in Carpe, maar wat zijn dat? :P

Ik zweet nog vrij veel, ook op school.. terwijl dit al de derde dag na mijn injecties is :( Mn moeder heeft nu Vichy creme gekocht.. kijken maar of dat gaat helpen ;)

Hoe gaat het bij jou dan?

DoeiDoei!
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Welke Vichy heb je gekocht? Ik heb die voor 7 dagen.
_*Meisjee!
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: di 30 mei 2006, 14:38
Contacteer:

Bericht door _*Meisjee! »

Ik heb ook die van 7 dagen!

Werkt die bij jou?
Heb je botox injecties gehad?

Groetjes!
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

_*Meisjee! schreef:Ik heb ook die van 7 dagen!

Werkt die bij jou?
Heb je botox injecties gehad?

Groetjes!
Ja, ik heb vorige week maandag Botox gehad bij Carpe in Antwerpen. Het zweten is wel verminderd, maar helemaal droog ben ik niet, dat wordt ook gezegd bij Carpe, dat het alleen het overmatig zweten tegen gaat. Tot nu toe zweet ik nog steeds overmatig, minder dan eerst, maar toch..
Ik merk nog wel steeds verbetering, maar als het uiteindelijke resultaat niet beter wordt, valt het wel tegen.
Of de Vichy nou echt uitmaakt weet ik niet, ik zit nu in de tweede week, dan moet je het om de dag aanbrengen.
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he

hoe dat met die eenheden zit weet ik ook niet ik heb gewoon gezegd wat ik dacht dat ze belgie gebruikte en toen zeiden zij dat ze meer gebruikten.
verder heeft het bij mij anderhalve week geduurd voordat ik er echt tevreden over kon zijn, de echte werking is sowieso pas 2 weken na de injecties, ik moet zeggen dat ik nog wel baad bij de injecties van Carpe, maar volgens mij begint het wel minder te worden.
succes ermee ik hoor het wel

groetjes tally
_*Meisjee!
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: di 30 mei 2006, 14:38
Contacteer:

Bericht door _*Meisjee! »

Hoi tally!

Het is inmiddels al weer een week geleden dat ik de injecties heb gehad.. en volgens mij voel ik echt al verschil.
Ik ben nog niet helemaal droog (ook niet als ik ontspannen ben) en ik ben eens benieuwd hoe het morgen op school zal zijn met dit warme weer.. Ik hoop echt dat ik dan eens een dagje geen zweetvlekken heb!

Hoe is het bij jou dan nu?

En nog een vraagje: om de hoeveel dagen gebruik jij die vichy creme? Ik zit nu in week 1
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he,

ik heb toevallig net gedanst een vreselijk warme zaal, ik zag bij een aantal mensen wel redelijke zweetplekken maar die van mij waren zo klein bijna niet te zien, dus heb vrolijk mijn armen omhoog gedaan!!!
verder zweet ik als ik me niet zo prettig voel bijvoorbeeld op school of op stage, maar volgens mij denk ik dat meer dan dat ik zweet.
ik ben dus nog steeds erg tevreden met het resultaat, ik merk wel dat het minder wordt, maar ik heb er toch 3 maanden (en nu nog steeds heerlijk van genoten)
de vichy gebruik ik meestal na 3keer in de week, maar omdat ik heb gemerk dat je hem helemaal moet laten drogen voor het beste resultaat, en hier heb ik niet altijd tijd voor, gebruik ik net zo goed andere deo.
succes ermee ik hoor het wel.
en dat je nog steeds zweet na een week is héél normaal.

groetjes tally
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Meisje..
Waar kom je vandaan? want ik kom gewoon uti Enschede, behandelen ze in M'tricht ook mesnen vanuit andere steden?

Groetjes
_*Meisjee!
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: di 30 mei 2006, 14:38
Contacteer:

Bericht door _*Meisjee! »

Heejj Dientje!

Ik zou niet weten of ze ook mensen uit andere delen van Nederland behandelen, maar ik denk het wel hoor! Ik woon in de buurt van Heerlen dus.. maar je moet gewoon eens bellen en het vragen. Ik denk dat ze je wel kunnen behandelen!

Succes ermee!:D
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he dientje,

toevallig heb ik gebeld met het CZ en die vertelde me dat in Maastricht en in Sittard de enige 2 ziekenhuizen waren waar je vandaan kwam in Nederland. dus...
verder kan het ook zo zijn dat bij jou in de buurt een ziekhuis is die dat ook doet, bij je verzekeraar kunnen ze dat precies voor je nakijken raad ik je echt aan!!

groetjes tally
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht