Mijn eerste ervaring met botox bij carpe

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Robin
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: di 07 mar 2006, 19:23
Contacteer:

Mijn eerste ervaring met botox bij carpe

Bericht door Robin »

Zoals ik al heb verteld in een ander topic, ik ben een meisje van 15 jaar met hyperhidrosis (ben er voor getest). Ik heb het al vanaf mn twaalfde (dus sinds ik ben begonnen met zweten), maar het wordt steeds erger en omdat ik veel positieve reacties lees hier op het forum, heb ik toch maar besloten om naar carpe in belgie te gaan.

Ik kon vanochtend komen, dat was erg snel. Het is inderdaad geen luxe kliniek zoals hier veel mensen al zeiden, maar dat hoeft van mij ook niet, want het zag er wel allemaal erg verzorgd uit. Afspraak om 10 uur, om kwart over 11 werd ik eindelijk naar binnen geroepen. Een uur en een kwartier in de wachtkamer zitten luisteren naar al die kibbelende vrouwen die hier en daar nog wat willen laten bij spuiten in hun gezicht, volgens mij komen er in ieder geval niet veel 15-jarigen.

Eenmaal binnen werd er verdovende creme op mijn oksels gedaan en ik kreeg een pil waar je slaperig/suf van zou moeten worden. Wel hele aardige verpleegsters daar! De creme heeft bijna drie kwartier ingewerkt, de dokter kwam namelijk pas om 12 uur. Maar de prikjes waren zo gezet. Er was van te voren al verteld dat ik 100 spuitjes zou krijgen, je voelt er wel een paar maar gelukkig echt niet allemaal! Het viel mij al bij al best mee. Daarna werd er nog ijs opgelegd en mocht ik naar huis. M'n oksels zijn nu nog wel nat dus hoop dat er over 3/4 dagen zeker verschil in zit. Dan is het het wachten zeker wel waard!

De mensen daar zijn heel erg aardig, nou nog maar hopen dat het helpt, dat is even afwachten, maar dat zal ik nog wel even laten weten!
Robin
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: di 07 mar 2006, 19:23
Contacteer:

Bericht door Robin »

Nou nog steeds nie gereageerd... maar zal ff vertellen :P
donderdagmiddag/begin van de avond was ik nog wel echt nat, maar savonds ineens helemaal droog, vrijdagochtend ook droog en smiddags ineens weer heel nat (op school),savonds droog terwijl ik bij mn schoonouders was! Zaterdagochtend droog tot dat ik moest werken, toen weer nat, maar nu gelukkig weer droog.. Het lijkt er wel op dat als ik thuis ben het wel droog is maar als ik weg ben (werken of school) dan niet, en elke keer smiddags komt het weer terug...
Het is nu bijna 2,5 dag geleden, ik hoop echt zo dat het helpt, maar elke dag komt het nog beetje terug...
Heeft iemand dit ook gehad dat het echt pas na 3/4 dagen helemaal droog was? Ik vind het beetje gek bij mij...
Ojah heb ook al die deo van vichy gebruikt...
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he robin

dit had ik ook, maar je moet helaas ff geduld hebben. (hier kwam ik ook achter)
bij mij is het nu 1.5 week geleden en ik ben de hele dag droog ook op school, en vandaag ben ik wezen fietsen en toen ik thuis kwam was ik droog!!!!
dus maak je niet te snel zorgen succes ermee!!!

groetjes tally
TiGeR79
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 19:29
Contacteer:

Bericht door TiGeR79 »

trouwens het is niet de bedoeling dat je altijd helemaal droog bent... het is de bedoeling dat allen het overmatig zweten stopt...
maarre, ik zou zeggen maak je geen zorgen, wacht nog ff af en maak je conclusies pas een weekje ofzow later...
ik hoop dat het ook bij jou gaat werken...
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Wat Tiger zegt, klopt helemaal

Ik baal er wel een beetje van want het werkt niet zoals ik het wil. Ik ben benieuwd hoe het in de zomer gaat werken. Ik kijk al naar iets anders uit, want ik ben niet tevreden over de eenheden van carpe... helaas...Ik kan bijvoorbeeld NIET alle truitjes aan die ik aan zou willen, heb ik vandaag bemerkt. En dat was in enschede nog wel zo :'(
Robin
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: di 07 mar 2006, 19:23
Contacteer:

Bericht door Robin »

Het is vandaag de vijfde dag en ik was helemaal droog en gister ookal de hele dag, dus begin echt blij te worden van het resultaat! Ik heb nog geen echte shirtjes aan gehad die ik eerst niet aan kon (zoals een longsleeve ofzoiets) maar dat wil ik over 1 of 2 dagen wel gaan proberen.

Ook heb ik opgemerkt dat ik het nu veel minder koud heb. Eerst had ik het altijd super koud omdat mijn kleding ook eigenlijk altijd nat was, dit is nu een heel stuk minder! Wie had dit ook? Want het is natuurlijk ook wel logisch dat je het koud krijgt als je kleding continue nat is.

Maar ik zal het nog even een paar dagen afwachten, hopelijk blijft het zoals het nu is (hele dag droog al 2 dagen) :D
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Heee Robin,

Fijn dat het werkt! of niet?
Ik hoop dat het ook werkt bij longsleeve shirts.
Ik merk wel sterk dat wanneer ik me prettig voel dat ik nauwelijks zweet, maar wanneer ik door school loop ofzo dan lopen er toch wel zweetdruppeltjes. dat vind ik op zich wel jammer... :cry:

Groetjes
Robin
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: di 07 mar 2006, 19:23
Contacteer:

Bericht door Robin »

Ja het is zeker fijn!
Ik heb vandaag zo'n shirtje aangehad (soort longsleeve) van een hele dunne stof en ben hele dag droog gebleven ook op school en met m'n moeilijke toets, dus ben er echt blij mee!
Maar dat is wel jammer dan dat je het nog steeds hebt als je je niet zo prettig voelt...:(
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he dientje,

waarom ben je niet meer in enschede?
en zweete je toen helemaal niet meer? heb je al vaak botox gehad?
ik heb trouwens ook dat als ik me ergens niet prettig voel, of er erg mee bezig ben, dat ik wel een beetje klam voel, maar volgens mij is dat niet voldoende voor zweetplekken.
maar voel jij echt de druppels langs je af lopen?
hoe erg zweete jij voorheen?
misschien dat het daar aan ligt? ik weet het niet, vind het wel erg naar voor je!!!!

groetjes tally
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

sorry voor de vele vragen!!!!
ik vroeg me dat af.
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Hee tally,

In enschede zweette ik helemaal niet meer, dat komt ook omdat ze daar 200 cc per oksel inspuiten, dat is 180 cc meer dan in belgië. Hier kan ik niet meer gespoten worden, omdat het niet wordt vergoed... :cry:

Nou ik voel me wel klam maar bij echte inspanning ( rijles) dan ontstaan er kleine zweetplekjes. Maar ook bijvoorbeeld lopen op school. Misschien dat dit komt omdat ik er heel erg bij nadenk. Ik hoop toch niet dat iemand het ziet etc....

En maandag had ik het erger dan dinsdag en ik had het gevoel dat dat kwam doordat ik er meer aan dacht...

Groetjes!
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he dientje,

ik ben ook wel een beetje klam, dat vind ik ook vervelend.
maar ik heb geloof ik ook gelezen hierzo ergens dat als je vraagt bij carpe dat ze dan meer eenheden gebruiken, of ze doen dat als het niet geholpen heeft.
dit weet ik niet zeker. als dat wel zo is, wil ik ook wel meer eenheden. want ik wil natuurlijk liever helemaal niet zweten.
gebruik je trouwens vichy?
dat helpt volgens mij wel redelijk.

groetjes tally
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Hee tally

Ik heb ook vichy maar ik gebruik het niet altijd. Misschien moet ik dat maar eens wat meer gaan doen ;)
Hij is bijna op namelijk

Nou ik had dat ook gevraagd of hij dat wilde...mooi niet dus! :'(
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he,

dan heb ik me vergist met die eenheden.
heb je die soort creme van vichy?
dit moet je aan de bovenkant openknippen en dan het met je vinger op brengen, dan heb je nog een hele hoop!!!
vergeet niet een plastick zakje erom te doen!
groetjes tally
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

hallo allemaal,

ik heb gemerkt dat ik als ik vichy gebruik helemaal niet meer zweet, als ik het niet gebruik ben ik vaker klam.
en ook heb ik gemerkt dat als je de vichy opsmeerd dat je dan je nog niet mag aankleden voordat hij helemaal ingetrokken is dus, dat je oksel helemaal zacht en droog aanvoeld!!
dit duurt erg lang, dus daarom phön ik het droog, dat werkt ook heel goed.
misschien is dit handig om te weten. ik vind vichy dus echt de moeit waard
groetjes tally
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht