Dermadry kortingscode

Alles over iontoforese apparatuur en ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
younailedit
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 09 apr 2018, 20:20
Contacteer:

Dermadry kortingscode

Bericht door younailedit »

Hoi allemaal!
Na jaren meekijken op het forum heb ik toch het besluit genomen om een dermadry te kopen omdat ik al mijn hele leven erg zweet op mijn handen, voeten en oksels.
Ik vond het bedrag toch erg hoog, maar ik heb net $200 korting gekregen via een kortingscode via de app Coupert.
Daardoor heb ik maar $249/€244 betaald. Er komen vast nog invoerrechten bij maar dat is minder dan bestellen in NL. Dit is echt geen reclame en ik weet nog niet of de dermadry bij me gaat werken, maar mocht je er een willen kopen, kijk dan zeker even of Coupert een werkende kortingscode heeft!
Ik houd jullie op de hoogte.
Julieke2211
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: do 24 mei 2018, 02:45
Contacteer:

Re: Dermadry kortingscode

Bericht door Julieke2211 »

Ik zou iedereen aanraden die hier intresse heeft er een via je dermatoloog gratis uit te testen, zo kun je eerst ondervinden of het voor jou werkt (bij mij werkte het helaas niet) en zit je niet met zo’n ding als het niks doet
Hopelijk werkt het voor jou wel!
Groetjes julie warnier
fhughes
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 17 jul 2023, 03:29
Contacteer:

Re: Dermadry kortingscode

Bericht door fhughes »

Jullie kunnen ook een dermadry echt aanraden als je erg veel zweet hebt op uw handen en oksels. Ik ben zelf nog steeds onderzoek naar hoe het precies werkt, maar mijn dermatoloog gaf me de raad om deze te proberen uit proef voor mijn huidproblematiek.
Als je niet gewend bent aan een dermadry, dan kan dat wel eens lastig vallen omdat je een beetje meteen gevoelig wordt voor zonlicht en warmte. Maar dat is ook heel snel te wennen en er zijn nu echt veel verbeteringen gebeurd in de ontwerpen van dermadry’s.
Maar het is nog steeds niet zo goed als een bioscoop of een dure kleding die je droeg vooraf. Dat is een keuze die alleen jullie zelf kunnen maken.
Groetjes, Anneke Vandamme
Plaats reactie