zweten op het werk (OKSELS)

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
kevin
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 13 jan 2006, 21:08
Contacteer:

zweten op het werk (OKSELS)

Bericht door kevin »

hallo, ben een jongen van 30 jaar, en ik zweet enkel als ik op het werk een vergadering moet bijwonen of ergens zit bij collega's waar ik me niet echt op mijn gemak zit. Waar ik het gevoel heb dat de hele bende mij steeds aanstaart( niet dat het zo is maar ik heb wel steeds dat gevoel.)
Op zo'n momenten loopt het zweet vanonder mijn oksels
met als gevolg een grote natte zweetplek.

help mij AUB

ik voel mij dan nog eens zo klein

had hier gelezen over axitrans, therme, syneo5,odorex
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Hoi Kevin,

ik ben een man van 28 en heb ook veel last van overmatige transpiratie op de werkplek.

Na verschillende soorten anti transparant geprobeerd te hebben ben ik langs mijn huisarts geweest en heb daar naar aanleiding van het lezen van dit forum gevraagd om oxybutynine.

Sinds ik oxybutynine gebruik heb ik veel minder last van overmatige transpiratie op de werkplek.

Je kan meer informatie vinden over oxybutynine in deze topic.

Succes.

Groetjes,

Zwetertje1977
kevin
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 13 jan 2006, 21:08
Contacteer:

Bericht door kevin »

dat had ik ook al eens gelezen, maar moet ik direct pillen beginnen slikken?
ik zweet enkel onder mijn oksels
de rest valt zeer goed mee

heb enkel aan mijn oksels last
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Als je alleen last hebt van zweet onder je oksels zou je kunnen proberen:

- Odorex Extra Dry (goedkoop en verkrijgbaar bij drogist)
- Syneo 5 (prijzig, kan online besteld worden)
- Bij de huisarts vragen om een anti transparant dat gedekt wordt door je verzekering

Dat zijn 3 produkten die bij mij het meeste resultaat opleverde om zweet onder de oksels tegen te gaan. Na het lezen van verschillende forums over overmatig transpireren denk ik dat Odorex Extra Dry en Syneo 5 bij de meest favoriete produkten horen om zweet onder de oksels tegen te gaan.

Maar iedereen reageert volgens mij anders op de produkten. Wat voor de 1 een ideaal middel kan zijn werkt voor de ander weer niet en vica versa. Door verschillende produkten uit te proberen kom je er uiteindelijk achter welk produkt op jou het beste effect heeft.

Welke produkten heb je allemaal al geprobeerd?
kevin
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 13 jan 2006, 21:08
Contacteer:

Bericht door kevin »

heb vandaag axitrans gaan halen bij de apotheker,
zal morgen wel zien of het iets met me doet?

kent er iemand dit produkt?,

had het ook ergens zien staan op een forum
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Axitrans is in Nederland in de winkels (volgens mij) niet verkrijgbaar.. maar het schijnt wel goed te zijn... beetje vergelijkbaar met Syneo5.

Succes!
eucalypta
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 15 jan 2006, 12:12
Contacteer:

Bericht door eucalypta »

Hoi, ik ben nieuw op dit forum maar heb goed nieuws voor je, denk ik.
Ik heb nu 1 keer de anti-transpirant spray van Therme gebruikt (15 euro), en ben al 3 dagen "droog", helemaal geweldig!!!
Ik was al meer dan 10 jaar op zoek naar HET middel, ben meerdere malen ingespoten met Botox, maar dat werd zo duur dat ik daar noodgedwongen mee gestopt ben.
Ik had niet verwacht ooit nog iets anders te vinden dat werkte, maar mijn eerste ervaring met Therme is ZEER positief!!! En ik heb het goed kunnen testen, want de ochtend nadat ik het had opgespoten kwam ik direct in een enorme stress-situatie terecht, de ultieme test, en ik bleef gewoon kurkdroog!
Wat een verademing is dat zeg...
Probeer het gewoon uit, zou ik zeggen.
Ik heb het overigens gekocht bij het Kruitvat.
Succes!
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Zwetertje1977,

Hoeveel neem jij van de oxybutinine tabletten??
En neem je ze dagelijks???
Ik neem ze alleen als ik meot werken of een feestje heb en dat werkt bij mij perfect!

Als ik ze "vergeet" in te nemen dan merk ik dat vrijwel direct!

Succes , Kim
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

kimmy schreef:Hoi Zwetertje1977,

Hoeveel neem jij van de oxybutinine tabletten??
En neem je ze dagelijks???
Ik neem ze alleen als ik meot werken of een feestje heb en dat werkt bij mij perfect!

Als ik ze "vergeet" in te nemen dan merk ik dat vrijwel direct!

Succes , Kim
Hoi kimmy, ik neem ze ook alleen als ik moet werken of een feestje heb. Minimaal 1 en maximaal 3 per dag. Het werkt bij mij ook perfect zonder vervelende bijwerkingen. Alleen de eerste 2 weken had ik weleens een droge mond maar dat is na verloop van tijd steeds minder geworden. Als ik ze "vergeet" of als ze "uitgewerkt" zijn dan merk ik het ook vrij snel.

Jij ook succes!

Groetjes,

Zwetertje1977
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Bericht door John »

eucalypta schreef:Hoi, ik ben nieuw op dit forum maar heb goed nieuws voor je, denk ik.
Ik heb nu 1 keer de anti-transpirant spray van Therme gebruikt (15 euro), en ben al 3 dagen "droog", helemaal geweldig!!!
Ik was al meer dan 10 jaar op zoek naar HET middel, ben meerdere malen ingespoten met Botox, maar dat werd zo duur dat ik daar noodgedwongen mee gestopt ben.
Ik had niet verwacht ooit nog iets anders te vinden dat werkte, maar mijn eerste ervaring met Therme is ZEER positief!!! En ik heb het goed kunnen testen, want de ochtend nadat ik het had opgespoten kwam ik direct in een enorme stress-situatie terecht, de ultieme test, en ik bleef gewoon kurkdroog!
Wat een verademing is dat zeg...
Probeer het gewoon uit, zou ik zeggen.
Ik heb het overigens gekocht bij het Kruitvat.
Succes!
Hm dat spul van Therme ben ik nog niet eerder tegengekomen. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Ik sta niet erg positief tegenover zulke middeltjes, want Syneo5 en Odorex Extra Dry werken bij mij totaal niet. Hoeveel kost het trouwens?
eucalypta
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 15 jan 2006, 12:12
Contacteer:

Bericht door eucalypta »

Therme kost 15 euro (stond al in mijn bericht ;) )
Inmiddels heb ik het gisteren voor de tweede keer opgespoten, op de 5e dag na de eerste keer, maar het was eigenlijk nog niet eens nodig.
Mijn vriend transpireert ook heel erg, dus die heb ik ook proefkonijn gemaakt, en ook hij (Mr Scepsis himself....) is zeer positief!!

Het stond trouwens bij het Kruidvat tussen de andere deo's, je moet zoeken naar een langwerpig doosje.
kevin
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 13 jan 2006, 21:08
Contacteer:

welke deodorant gebruiken jullie?

Bericht door kevin »

hallo, ik gebruikt nu al een klein weekje axitrans,en ben daar heel tevreden over.
Maar, nog eens graag geweten welke deodorant jullie gebruiken??

alvast bedankt
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

hallo mensen,

Ik had eergisteraaf syneo 5 geprobeerd, werkte gister wel maar vandaag is het weer uitgewerkt. 9 februari heb ik weer een afspraak in België voor botox. Met therme heb ik niet zulke goede ervaringen... :s als je echt last hebt van HH volgens mij werken die middeltjes dan helemaal niet!
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Bericht door John »

Dat idee heb ik dus ook (dat niets helpt van die middeltjes).
Heb vanmorgen nou eens geen enkele deo op gedaan en ik zweet nu een stuk minder, dus misschien ben ik wel allergisch voor deo's ofzo.. ik kijk het eens even aan :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht