Okselpads die zweetvlekken voorkomen

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
TijnL
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 08 dec 2020, 14:10
Contacteer:

Okselpads die zweetvlekken voorkomen

Bericht door TijnL »

Hoi,

Ik heb deze site enkele dagen geleden ontdekt en ik ben dan ook nieuw hier, maar ik wilde toch graag mijn recente ervaring eens delen. Ik kamp eigenlijk al jarenlang met het probleem dat ik overmatig zweet. Nu gebruik ik sinds kort okselpads [sluikreclame], wat verrassend goed werkt! Ik liep laatst door de Kruidvat, eigenlijk op zoek naar mijn gebruikelijke producten, totdat de verpakking van een product, wat op het eerste gezicht een soort inlegkruisje leek, mij opviel. Tegelijkertijd dacht ik ‘hè, maar als het inderdaad een inlegkruisje is, waarom staat er dan een man op de verpakking?’. Toen ik de verpakking van dichtbij bekeek zag ik tot mijn verbazing dat het om een heel ander product ging, namelijk okselpads.. Dit is eigenlijk qua vorm een soort inlegkruisje, maar dan voor onder je oksel! Super handig vast te plakken aan je shirt, zonder dat het je kleding beschadigt. Wat ook een voordeel is van deze pads in vergelijking met de andere producten tegen overmatig zweten die ik op dit forum al veel voorbij zag komen, is dat deze okselpads gewoon het zweet opvangen. Hierdoor wordt het zweten niet gestopt, waardoor je lichaam alsnog kan transpireren en dit proces dus niet onderbroken wordt!

Kortom, bij mij hielp dit product weliswaar niet om het zweten te stoppen, maar het vangt gewoon het zweet op waardoor ik geen last meer had van vieze en zichtbare zweetvlekken. Daarom kan ik het dus zeker aanraden, ik hoop dat mijn tip helpt!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Okselpads die zweetvlekken voorkomen

Bericht door Thijs »

Hoi Tijn,

Fijn dat je je ervaring deelt hier, maar (sluik) reclame is hier niet gewenst. De meeste hyperhidrosis patienten willen ook juist dat het proces van zweten onderbroken wordt en niet wordt opgevangen door okselpads. Okselpads en zweetbestendige tshirts zijn hier al vaak besproken, ik heb ze zelf geprobeerd. Wil je reclame maken vraag het dan op een andere manier. Bericht heb ik dus ook aangepast en kan in principe ook verwijderd worden bij herhaling.... De andere twee berichten heb ik daarom verwijderd; je ervaring delen is 1, reclame maken voor een specifiek product is 2. Bedankt voor je begrip en succes met het bedrijf.

gr Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht