ik ben nieuw en behandeld bij sudor (operatief)

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
linniejj
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 01:21
Locatie: vroomshoop
Contacteer:

ik ben nieuw en behandeld bij sudor (operatief)

Bericht door linniejj »

hallo mensen

ik ben blij dat ik deze site heb gevonden!!
ik ben twee jaar geleden geopereerd bij sudor en ik kan alleen maar zeggen denk er niet te ligt over!!!
nu na twee jaar ben ik weer bij af ik zweet weer onder mijn oksels en na de operatie zweette ik wel meer op mijn rug maar niet zo erg dat ik er echt last van had.
ik ga weer terug naar sudor om verhaal te halen of dat vaker voor komt na twee jaar.
ik weet niet of ik de operatie overnieuw zou doen,

Wil je meer weten mail me dan gerust linniejj_pinniejj@hotmail.com
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Heeeej linnieeejj


wat kut voor je zeg. Heb je zeker ook allemaal moeten betalen, Maar je woont wel een beetje in de buurt. Wat heb je verder geprobeerd tegen het zweten
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Welke operatie heb je daar gehad dan??
Mijn arts in het ziekenhuis zegt dat je in principe maar eenmalig de operatie kunt doen.
Ik heb de thoracale sympathectomie gehad en die is niet goed gegaan en die kan niet opnieuw omdat daar nu allemaal littekenweefsel zit en ze dus niet meer nauwkeurig kunnen opereren!
Heb je het vergoed gekregen??
Ik heb het via het ziekenhuis dus verzekeraar vegoed gekregen!

Hoop dat je nog wat kunt verhalen bij Sudor!!

Succes en laat ff weten hoe het afloopt!!


Groetjes Kim
jeanine
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: do 12 jan 2006, 11:10
Locatie: TILBURG
Contacteer:

Bericht door jeanine »

Hi Lienniejj,

Wat raar dat je nu na 2 jaar weer last hebt? (wel 2 jaar lekker ervan genoten?) Ik heb vorige maand een gesprek gehad (mijn eerste) bij Sudor en sinds ongeveer een kleine jaar branden ze min. 10 cm weg en gaan ze ook ipv tussen je 2e, je 4e rib in. Dit ivm minder complicaties en het meer weg kunnen branden van je zenuwen.

Vandaag had ik het aan Sudor gevraagt of je na 2 jaar weer terug bij af bent, maar bij hun was hier niets van bekend.

Ik zou als ik jou was toch wel effe reageren naar Sudor toe.
Zelf laat ik me eind Maart opereren. Heb je verder zonder deze problemen wel iets positiefs te zeggen over Sudor.
Plaats reactie