Ik heb zelf altijd veel gebruik kunnen maken van dit forum door de jaren heen. En voel nu dat ik het verplicht ben naar anderen toe om ook mijn ervaringen op te schrijven hier.

Ik heb alles al geprobeerd om mijn overmatig zweten tegen te gaan behalve operaties, niks werkte helaas. Toen kwam er de miradry. Fantastisch dacht ik! Echter heb ik toch nog eerst een tijdje afgewacht om te kijken wat de resultaten zouden zijn bij anderen voordat ik het zelf ga proberen.
Maar gister was het eindelijk zover, ik ging mijn behandeling krijgen. :cheer
Het ontvangst was erg hartelijk bij de dermatoloog in het ziekenhuis. Er werden nog wat dingen uitgelegd maar ik ben natuurlijk al 100% op de hoogte

Eerst gingen ze kijken waar precies mijn haargroei zat om te bepalen hoe groot het gebied moest worden.
De tattoo werd geplakt en de verdovingen gezet. De eerste spuit is het meest gemeen maar het is echt te doen! Ik ben ook totaal niet bang voor spuiten dus dat telt absoluut mee.

Dan beginnen ze met het miradry apparaat te plaatsen. Hier voel je niks van tot op een paar plekjes na. Eentje was wel vervelend maar de dermatologe wilde dat plekje toch nog goed meepakken omdat het net buiten de grens viel van mijn haargroei maar ze er zeker van wilde zijn dat alles meegenomen werd. Helemaal top!
Er werd bij mij iets nieuws toegepast, het koelen werd "maar" 10 seconden gedaan in totaal voor een nóg beter resultaat. Dit werd ook al ergens anders in nederland toegepast en de resultaten waren hierdoor nog beter, dus ik was helemaal voor! Het kon wel zo zijn dat je na de behandeling meer last kreeg hierdoor. Nou ja alles voor succes toch

Ik ben trouwens behandelt op stand 5.
Ik heb geen pijn ervaren aan mijn armen van het omhoog houden tijdens de behandeling. Het was goed te doen. De behandeling was klaar na iets meer dan 1 uur.
Ik kreeg nog wat icepacks mee en wat tips en kon weer naar huis.
Thuis werd de pijn wel wat vervelender omdat de verdoving gaat uitwerken. Ik heb wel gelijk een ibubrofen genomen bij thuiskomst, en gekoeld. Iedere keer een 30 minuten koelen en een tijdje wachten.
De zwelling nam toe en rode plekken zijn duidelijk aanwezig. Maar al met al zo goed te doen :cheer
Heb gewoon goed kunnen slapen, op mijn rug want een andere ligging lukt echt niet hahaha. Heb niet meer hoeven te koelen in de nacht en de pijn was nauwelijks aanwezig.
Vanmorgen was de zwelling enorm en de bekende tennisballen onder mijn oksels duidelijk aanwezig

Ibubrofen wederom genomen zodat er een minimale kans op ontstekingen is.
Zweten doe ik totaal niet meer, maar dit is natuurlijk ook doordat er enorme zwellingen zijn. Maar ik ben al enorm positief tot nu toe.
De behandeling was zo goed te doen en laten we hopen dat het overmatige zweten, want 100% droog zal er niet in zitten denk ik, eindelijk voorbij is en tot het verleden behoort :cheer