Joepie, eindelijk gedaan met natte oksels ! !

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
katrien vervoort
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 12 jun 2010, 14:09
Contacteer:

Joepie, eindelijk gedaan met natte oksels ! !

Bericht door katrien vervoort »

Hallo,
hierbij zou ik een zekere dominique willen danken voor haar ervaring dat ze neerschreef (ergens onder item 'klotsende oksel') over haar man. Ik herkende mezelf helemaal in haar verhaal. Nooit lichtgrijze T-shirtjes kunnen dragen, altijd 2 propere t-shirtjes mee naar het werk nemen met deo. Op het werk hebben we lavabo's in het wc-hokje zelf endus kon ik me (zeker om de 2 uur) daar even gaan wassen met een washandje.
Dat behoort nu voor mij allemaal tot de verleden tijd!! Ik ben DROOG ! Ik weet geen blijf met mijn geluk!!
Ik heb eerst die dokter zijn site eens bekeken (www.dokterooms.be) en dan toch maar eens gebeld voor extra info. (ze schrijven zoveel op internet en wat moet je dan nog geloven) De behandeling op zich viel mee, ik had wel eerst een paracetamol genomen voor de pijn, maar dat viel allemaal reuze mee.
Na nauwelijks 2 à 3 dagen voelde ik al 50% vermindering en na de 4e dag was het resultaat optimaal. Jaren heb ik me onzeker gevoeld en ik had geen zin meer om uit te gaan. Ik voelde me er gelijk depressief van worden. Niets anders leek te helpen en ik dacht echt dat ik er maar mee moest leren leven.
Ik wil Dokter Ooms van harte danken: he gave back my life!
Ik heb hiervoor 420 euro betaald. (Belgie is véél goedkoper dan Nederland.) Normaal gezien is dat 2x/jaar dat je dat laat doen. Ik ben benieuwd hoe lang het resultaat blijft.
Een echte aanrader, ik wou dat ik het eerder had laten doen!!
groetjes,
Katrien V. uit Kruibeke
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Joepie, eindelijk gedaan met natte oksels ! !

Bericht door Thijs »

Hoi,

Mooi dat het werkt voor je! Het effect houdt zo'n 6 tot 12 maanden aan. Het verschilt per persoon.

Overigens is Carpe.be in Antwerpen met 180 euro voor botox injecties een stuk goedkoper ;)

Groetjes Thijs
Tine S
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 31 jul 2010, 14:37
Contacteer:

Re: Joepie, eindelijk gedaan met natte oksels ! !

Bericht door Tine S »

Carpe.... daar hoor je wel vaker van dat zij 'onder de prijs' werken maar dan boet je wel in aan kwaliteit veronderstel ik. Mijn vriendin is apothekeres in Antwerpen, en aangezien de artsen hun botox zowiezo via de apotheek moeten bestellen is zij perfect op de hoogte van de aankoopprijs van botox. Ze wist me te vertellen dat voor een correcte okselbehandeling 1 flacon van 100 eenheden botox moet worden gebruikt, verdeeld over beide oksels. Als je dan ziet dat de arts al meer dan 180 euro moet betalen om die flacon aan te kopen, dan kan hij er zeker nooit aan uit om een correcte behandeling te doen voor 180 euro!! En ik denk niet dat er veel artsen zijn die er niks aan willen verdienen, laat staan bij inschieten :-) Dus ofwel verdunnen zij hun botox, of gebruiken ze minder product waardoor je ook minder/minder lang effect hebt.
Goedkoop is helaas duurkoop ...
groetjes Tineke
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Joepie, eindelijk gedaan met natte oksels ! !

Bericht door Thijs »

Hoi Tineke,

Je zou nog wel eens gelijk kunnen hebben voor wat betreft Carpe. Ik heb zo en zo een vermoeden dat Dysport minder effectief is dan Botox van Allergan. Volgens mij heb ik hier wel eens iets over gelezen op internet. Het enige wat ik weet is dat Carpe zo massaal inkoopt dat zij korting krijgen maar ik ben er ook van overtuigd dat zij het verdunnen..... Kan bijna niet anders...

Groetjes Thijs
DrKlaas
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 21 apr 2010, 18:04
Contacteer:

Re: Joepie, eindelijk gedaan met natte oksels ! !

Bericht door DrKlaas »

Wat betreft Carpe. Ongeveer een maand geleden heb ik aan Carpe, per email de volgende vragen gesteld:
1 Wordt er gewerkt met Botox of Dysport?
2 Hoeveel eenheden per oksel worden er toegediend?
3 Is de op internet genoemde prijs voor behandeling van beide oksels?

Van Carpe heb ik geen enkele reactie terug gekregen.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Joepie, eindelijk gedaan met natte oksels ! !

Bericht door Thijs »

Ik heb in het verleden meerdere emails met soortgelijke vragen gesteld aan Carpe en ook ik heb nooit antwoord gehad..... trek zelf je conclusies.....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht