Stel ik me gewoon aan of?

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Tjah
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 25 apr 2010, 19:09
Contacteer:

Stel ik me gewoon aan of?

Bericht door Tjah »

Heey allemaal,

Ik zit een beetje met een probleem ik heb nu al ongeveer 3 jaar last van zweetplekken onder me oksels en ben hier tegen Odorex Extra Dry gaan gebruiken en heb sindsdien zelden hier meer last van. Maar ik zweet nog op andere plekken namelijk in me liezen en mn bilnaad, het is niet zo erg dat het plekken achterlaat in me spijkerbroek, maar ik heb wel als ik zenuwachtig ben/me inspan/het warmheb, zweet plekken in me boxer, ik laat eigelijk ook nooit zweetplekken achter op stoelen/banken alleen op donkere houten stoelen als ik een luchtig sportbroekje/trainingsbroek aan heb. Ik nam altijd aan dat dit normaal is, maar ik voel me hier de laatste tijd tog niet lekker bij en door dat ik me druk maak er over wat het volgens mij alleen maar erger. Dus stel ik me nou gewoon aan of is dit niet egt normaal en zou ik er iets aan moeten doen en zo ja wat? Kan je bijvoorbeeld ook Odorex Extra op een watje doe en dan die plekken behandelen of heb je hier andere middelen voor? Ik hoop dat jullie kunnen helpen
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Stel ik me gewoon aan of?

Bericht door Thijs »

hoi Tjah,

lastig... ik heb ook last van overmatig zweten bij mijn liezen, maar gelukkig alleen als het erg warm is en ik me inspan. Ik heb tot nu toe nog niets gevonden wat helpt. Ik kan me voorstellen dat als je odorex op een watje doet je dit best bij je liezen kunt gebruiken. Ik zou het gewoon eens proberen. Verder is het lastig om die plekken te behandelen. Mischien dat er andere mensen hier zijn die je verder kunnen helpen.

groetjes Thijs
Tjah
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 25 apr 2010, 19:09
Contacteer:

Re: Stel ik me gewoon aan of?

Bericht door Tjah »

Na op dit forum te hebben rond gekeken, ben ik eigelijk wel tot de conclusie gekomen dat ik me gewoon aan stel, mensen hier hebben er veel meer last van dan ik, ik zal wel idd iets meer zweten als gemiddeld, maar tjah daars gewoon niet egt iets aan te doen, ik heb odaban(of obadan:P?) bestelt dit schijnt je ook sowieso op andere plekken te werken, is iets duurder dan odorex, maar vind het tog het proberen waard. toch wil je bedanken voor je reactie thijs;)
freeply
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 18 mei 2010, 16:50
Contacteer:

Re: Stel ik me gewoon aan of?

Bericht door freeply »

Hej,

ik heb hetzelfde als jij.
vroeger zweette ik ook heel hard onder m'n oksels maar dankzij Odaban is dit gestopt (waarvoor ik heel heel blij ben!!!)
maar ik heb nog steeds veel last van zweten aan m'n liezen, voeten en handen.
ik ga binnenkort eens proberen om daar ook Odaban op te doen, en te kijken of het helpt. ik laat hier iets weten van mijn ondervindingen


mvg
Plaats reactie