hyperhidrosis op het gelaat

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
kitty26
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 19 feb 2010, 19:17
Contacteer:

hyperhidrosis op het gelaat

Bericht door kitty26 »

Hallo allemaal
ik zal mij eerst even voorstellen ik ben kitty en kom uit Groningen
ik heb een vraag voor jullie allemaal en hopen dat er iemand mijn situatie kent! :(
ik heb al weer 10 jaar last van zweten het zit alleen op mijn voorhoofd( boven mijn wenkbrouwen,op de neus,en op de wangen,en net boven mijn lippen)
ook zonder inspanning en tijdens het werken begint het ellende al,ik dacht misschien is het een ziekte of het hoort gewoon bij!

Ik kwam op internet op jullie site terrecht. :roll: en las sommige reacties jammer dat er geen reacties op staan van zweten op het gezicht. :hammer

Ik zweet al heel lang ongeveer al 10 jaar ik heb alle cremes geprobeerd niks helpt er tegen,ook geen make-up je ziet de zweetdeeltjes er gewoon door heen

Ik ben al bij mijn huisarts geweest met de vraag of ik ook doorverwezen kan worden?

weten jullie ook waar je kunt onderzoeken?

Ik zag iets staan met medicijnen ( helpt dat wel)

en over botox in het gelaat kan het ook vergoed worden door Menzis ik heb zorgpakket 4???

ik zat al internet af te speuren om evt botox in te spuiten weten jullie in welke instelling je het kan laten doen???


En ik zal graag in contact willen komen met lotgenoten met de zelfde kwaal als ik


Ik hoor van jullie

Groetjes Kitty
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: hyperhidrosis op het gelaat

Bericht door TomH »

Hoi Kitty,

Ik zweet het meeste vanaf mijn schouders naar beneden maar bij inspanning/sport zweet ik ook veel op mijn hoofd (onder het haar). Ik heb bij het sporten dan ook vrij snel de druppels langs mijn gezicht lopen en nat haar. Ik heb daar ook nog niet echt wat voor gevonden maar de oxybutinine tabletten hadden toch wel enig effect. Voor sommigen is het zelfs een 'wondermiddel'. Dus misschien zou je dat eens kunnen proberen? Moet je wel een verwijzing van je huisarts voor hebben.

Succes ermee!

Tom
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht