Botox bij Carpe in Antwerpen

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
peace11
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 06 mar 2009, 11:45
Contacteer:

Botox bij Carpe in Antwerpen

Bericht door peace11 »

Hallo allemaal,
Ik ben pas sinds kort op dit forum gaan kijken maar heb al wel sinds kinds af aan last van overmatig zweten onder de oksels. Ik heb het niet zo erg als sommigen van jullie, maar toch erg genoeg om geen strakke tops te kunnen dragen, met vlagen ook ondershirts moeten wisselen, en er in mijn hoofd heel veel mee bezig te zijn.
Vandaag ben ik dus voor behandeling geweest bij Carpe in Antwerpen, wel handig aangezien ik momenteel ook in Antwerpen woon. Ik had 2 weken geleden gebeld en gezegd dat ik altijd op vrijdag vrij ben, dus vandaar de afspraak om 10.15 uur vandaag. Ik vond de ontvangst en de mensen prettig en hoefde ook niet lang te wachten, misschien 15 minuten ofzo. Ik had mijn afspraak bij Lieven, niet bij Dr. Karavani. Als je bij Dr. Karavani gaat zal je zeker langer moeten wachten. Een assistente nam mij mee naar een behandelkamer en bracht ontsmettingsalcohol en de door mijzelf meegebrachte Emla creme aan op mijn oksels. (was 5 euro nog wat in de apotheek in Antwerpen, maar eigenlijk wel alleen op recept te krijgen. Ik heb dat meteen van de assistente gekregen om achteraf nog af te geven bij de apotheek, en ook nog een recept voor volgende keer) Daarna ging ze nog een paracetamol bruistablet halen. Na het nemen van de paracetamol lieten ze me ongeveer 15 minuten alleen in de kamer, waarschijnlijk om de creme en tablet tijd te geven om te werken. Daarna kwam Lieven om de eigenlijke behandeling te doen. Eerst een pak ijs op de rechter oksel voor extra verdoving en daarna beginnen met de botox prikjes, 3 ampuletjes, heel veel kleine prikjes over heel de oksel verspreidt. Daarna de andere kant. Totaal duurde het denk ik 10 minuten. Ik vond het niet echt pijnlijk, fijn is anders, maar echt goed te doen. Ik vind dat ze het heel goed gedaan heeft en ook erg vriendelijk was! Wel meteen na behandeling in hetzelfde kamertje betalen. (180 euro) Ik kreeg ook aangeraden om Vichy anti-transpiratie creme aan te schaffen, heb ik ook al meteen gekocht, maar ik wil wel eerst een week afwachten om te zien wat de botox behandeling teweeg brengt en misschien daarna met de creme nog beginnen. Ik voel me nu al stukken beter alhoewel ik nog niet eens weet of het goed gaat werken, mentaal maakt het al een verschil vind ik. Het is voor iedereen in ieder geval het proberen waard, vergoeding of niet.
Ik hou jullie op de hoogte! 8) :o
MrTrava
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:01
Contacteer:

Re: Botox bij Carpe in Antwerpen

Bericht door MrTrava »

Ik hoop voor jou dat het werkt ;D
Is het 180€ voor beide oksels? Of 1oksel?
En doen ze het ook bij jongeren -18?
peace11
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 06 mar 2009, 11:45
Contacteer:

Re: Botox bij Carpe in Antwerpen

Bericht door peace11 »

Nou, het is inmiddels dinsdag en dus 5 dagen geleden dat ik botox heb gedaan. Eigenlijk vanaf zaterdag al was ik zo goed als droog en ik voel me al herboren! Het werkt echt heel goed bij mij en kan het dus zeker aanraden! Ik weet niet af ze jongeren onder de 18 helpen zonder toestemming van de ouders. Zou je even naar ze voor moeten bellen of emailen (www.carpe.be) Het was 90 euro per oksel, dus 180 totaal. Best money I ever spent!
MrTrava
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:01
Contacteer:

Re: Botox bij Carpe in Antwerpen

Bericht door MrTrava »

Ok, bedankt en ben blij dat je er vanaf bent ;D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht