Oxybutynine: Nu Breekt Mijn Klomp !!!!!

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Hanneleen
Rivier
Rivier
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 01:07
Contacteer:

Bericht door Hanneleen »

Euhhhhhhh, sorry hoor :oops: .

Dikke flater van mij! Ik heb natuurlijk ook tabletten van 5 mg. En ik maar zeggen dat je nog met je hoofd in Zweden zat Ina :D.

Bij deze geef ik officieel mijn ongelijk toe. Ik zal deze avond drie weesgegroetjes en één onzevader bidden.

Groetjes,
Hanneleen
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Hoeft niet hoor Hanneleen. Ik hoop dat je al wat merkt van minder zweten.
Bij mij werkt het prima.
Gr. Ina
harry
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 27 jun 2005, 17:54
Contacteer:

Bericht door harry »

Hallo
daar ben ik weer
ik had ff problemen met mn computer en kon dus niet reageren,
ben nu ook al een week of 2 onderweg met oxybutynine,
ik kan helaas nog niet een eenduidig oordeel geven
ik moet wel zeggen dat die droge mond een beetje gaat irriteren
ik zal die tandpasta en dat mondwater proberen want elke
dag het geveoel hebben alsof je een marathon heb gelopen door de
sahara is ook niet ideaal, het belemmert wel degelijk normaal sociaal
contact, maar uiteindelijk alles beter dan dr uitzien alsof je onder de douche vandaan komt natuurlijk

ik had gisteren alleen wel een primeur tijdens mn werk achter de bar,
ik voelde mij behoorlijk wazig en duizelig en had t gevoel dat ik kon flauwvallen... ik had er 3 genomen die dag , 1 's middags en 2 's avonds,
ik was ook wel erg moe, dus misschien een samenloop van omstandigheden, maar voor mij blijkt t wel dat je voorzichtig moet zijn met dit spul. 10 mg per inname zou ik niet doen. ik geef t nog een week
of 2 om voor mij echt een duidelijk beeld te kunnen geven van de werking. jullie horen t wel mocht er nog wat bijzonders gebeuren in de tussentijd.

groeten
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Ik heb ook regelmatig een droge mond. Heb nu een beginnende bronchitis en moet veel hoesten om het taaie slijm weg te krijgen. Ik heb een beetje het vermoeden, dat dit mede komt door de oxybutinine, maar weet dit niet zeker. Ik kan ook een kou gevat hebben.
Groetjes Ina.
Hanneleen
Rivier
Rivier
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 01:07
Contacteer:

Bericht door Hanneleen »

Ina,

Ik moet ook hoesten. Volgens mijn huisarts is mijn luchtpijp ontstoken. Ik denk wel dat ik dat al langer heb dan dat ik oxybutynine neem. Heb jij ook last van gekraak en gepiep als je uitademt???
Laat het ajb niet waar zijn dat het van die pillen komt. Ook al helpen ze niet altijd even goed, ik zou ze toch niet meer willen missen.

Harry,

Ik vind dat de mondgel van Biotène het beste helpt tegen droge mond. Een beetje gel op of onder je tong en dan met je tong de gel verdelen over heel je mond. Werkt perfect. Alleen werkt het geen 8 uren zoals erop staat, maar een uurtje ongeveer.
De mondgel heet "oralbalance".

Hanneleen
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hey!
Ik heb ook heel veel taai slijm en moet ook steeds meer hoesten enzo. Dus maak je niet al te veel zorgen, misschien is het gewoon een virusje dat nu rondspookt! Ik heb de pillen nog steeds niet aangevraagd dus :). Maar gaat snel gebeuren!
Groetjes!
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Ik heb van mezelf de indruk, dat ik Zweden kou heb gevat. Ik heb in een koude wind een hotdog staan eten en voelde het toen al.
Ik heb nu dus een lichte vorm van bronchitis, maar het begint los te komen. Enneh, misschien is het wel een virus, dat rondwaard.
Groetjes Ina
Hanneleen
Rivier
Rivier
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 01:07
Contacteer:

Bericht door Hanneleen »

Ik ben bij mijn huisarts geweest. Ik heb een ontstoken luchtpijp -> dat is het gevolg van een ontstoken slokdarm (heb ik al heel lang).
En oxybutynine...... is slecht voor de slokdarm :( .
Lap, bijwerking nummer drie.

Mogelijke oplossing: gastroscopie -> zwaardere medicijnen en zo proberen van die ontstoken slokdarm af te geraken.

En voorlopig maar zo weinig mogelijk oxybutynine nemen.
Zucht.
druppie
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 15:26
Contacteer:

Bericht door druppie »

hallo Hanneleen,


Hoe is het nu met je? Ben je al weer wat opgeknapt van je luchtpijpontsteking? En hoe gaat het met de oxybutinine? Kun je die nu wel weer slikken en helpen ze nog steeds?

Druppie
Hanneleen
Rivier
Rivier
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 01:07
Contacteer:

Bericht door Hanneleen »

Hoi Druppie,

Die luchtpijpontsteking heb ik nog steeds. Ik denk telkens dat het wat beter is, daarom heb ik nog steeds geen afspraak voor een gastroscopie. Maar telkens opnieuw wordt het weer erger, dus misschien dat ik morgen toch maar eens bel.

Ik neem zo weinig mogelijk Oxybutynine, dat wil zeggen: meestal 1 x 50 mg/dag.
Vandaag was ik het vergeten te nemen, ik dacht eraan terwijl ik onderweg was naar het zwembad. Ik dacht: ach misschien merk ik het niet eens, maar......lieve help!!!!!! Het zweet gutste na het zwemmen uit mijn hoofd en heel mijn lichaam en dat bleef maar duren tot ik toch een pilletje genomen heb.

Zo kon ik nog eens ervaren hoe het was vóór de oxybutynine. Ben ik even blij dat Pauline die oxybutynine geïntroduceerd heeft!!
Pauline, voor mij ben je de held van deze site!

En, Druppie... hoe gaat het met jou?

Liefs,
Hanneleen
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2787
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ben blij dat die oxybutynine werkt bij mensen.. maareh volledigheidshalve.... ik had er al op 1 mei 2005 over geschreven.... :rolleyes

http://overmatigzweten.nl/viewtopic.php?t=14 ;)


Groetjes Thijs
Hanneleen
Rivier
Rivier
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 01:07
Contacteer:

Bericht door Hanneleen »

Sorry Thijs,

Bij deze krijg jij ook een pluim op je hoed!!! En jij bent de held van de site.
Jij noemde het product als eerste.
Pauline was de eerste die wist te vertellen dat het werkt.
De held en de heldin dus.

Vandaag ben ik voor de eerste keer gaan fitnessen. Ik verwachtte dat het zweet in straaltjes uit mijn hoofd zou stromen, maar... niet hoor!
Ik zweette wel een beetje, maar zeker niet meer dan de anderen. En toen ik nadien nog even iets dronk was ik zelfs DROOG. Ongelooflijk. Deze voormiddag werkte de oxybutynine dan weer helemaal niet. Er is echt geen lijn in te vinden.

Hanneleen
druppie
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 15:26
Contacteer:

Bericht door druppie »

Ik heb de oxybutinine eindelijk besteld. Na lang getwijfeld te hebben toch eindelijk de knoop doorgehakt. Ik probeer ze gewoon en als ik er teveel bijwerkingen van krijg dan stop ik er gewoon weer mee. Wisten jullie trouwens dat er vanalles te krijgen is voor een droge mond met alle gevolgen van dien. Er is tandpasta, kauwgum, mondwater enz voor te koop. Kijk op internet onder biotene. Succes allemaal.


Druppie
druppie
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 15:26
Contacteer:

Bericht door druppie »

Hallo allemaal,



Deze week gaat het dan toch gebeuren. Een week geleden heb ik de oxybutine besteld en het zou 1 of 2 weken duren dat hij bezorgt wordt. Dus ik kan hem nu iedere dag verwachten. Ik ben erg benieuwd hoe hij bevalt. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik dan niet meer zweet. Tenminste: dat kan ook nog wel verschillen heb ik begrepen. Hanneleen, bij jouw werkt hij nogal verschillend heb ik gelezen. Wat vervelend voor je, want dan weet je eigenlijk nog niet precies van: Ga ik vandaag nu zweten of niet? Hoe gaat het met de andere oxybutinine gebruikers? Nog altijd tevreden en nog niet teveel last van de bijwerkingen? Ik hoop nog wat van jullie te horen ook als de werking tegenvalt.


Druppie
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Kun je dat medicijn dan gewoon via internet bestellen? Ik zit er ook over na te denken om het te nemen maar kweet niet of het wel zo verstandig is om dergelijke medicijnen te proberen zonder m'n huisarts te raadplegen... Zijn hier meer gebruikers die eerst een arts hebben geraadpleegd of die het gewoon hebben besteld? Ben nogal huivering als het op pilletjes aankomt namelijk. :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht