Hey daar
Ik had tot voor kort hevig last van overmatig zweten onder mn oksels.
Na het douchen, na een autoritje van 10 minuten, zelfs gewoon zitten op de bank was soms al reden genoeg voor mn zweetklieren om te gaan pompen.
Toen ben ik Odorex Dry gaan gebruiken, nja super spul, ik zweet nauwelijks onder mn oksels, alleen bij sporten oid maar dat vind ik normaal.
Nu is het probleem dat het zweet een andere weg naar buiten zoekt. Ik zweet nu namelijk flink op mn onderrug en redelijk op mn buik en bovenrug. Als het echt warm wordt doet mn voorhoofd ook mee.
Dit is bijvoorbeeld als ik uitga. Zodra er airco is dan is er niks aan de hand, maar als het cafe vol is, en in mijn favoriete tent is het altijd té vol, dan krijg ik het helsbenauwd en als ik dan op mn rug voel is het kassa.
Ik moet ook niet proberen om te veel kleren aan te doen, want dan zweet ik me helemaal kapot.
Dus ik zit een beetje met een dilemna, het okselzweten is redelijke passé, maar mn torso zweet nu hevig. Nu weet ik niet wat ik liever wil en wat ik er eventueel aan kan doen.
Want vraag me niet om een kleine berg op te fietsen of in Spanje een beetje in de zon te lopen, want dan is het kassa.
Iemand tips?
Grtz
Zweet verplaatst zich
Oh ja trouwens over het algemeen zweet ik vrijwel niet, alleen als ik bijvoorbeeld een berg of fiets of in een te druk cafe sta, momenten waar het dus te warm is of als ik me redelijk inspan.
Als ik dan uitga in een cafe zonder airco, nou dan zie ik mn vrienden lekker staan dansen, maar ik ben een natte dweil, nou dan ben ik niet te genieten haha. Liefste ga je dan naar huis terwijl je eigenlijk wilt blijven.
Klerezooi is het ook he
Als ik dan uitga in een cafe zonder airco, nou dan zie ik mn vrienden lekker staan dansen, maar ik ben een natte dweil, nou dan ben ik niet te genieten haha. Liefste ga je dan naar huis terwijl je eigenlijk wilt blijven.
Klerezooi is het ook he
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht