Odaban in het gezicht

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Odaban in het gezicht

Bericht door OkraMau »

Op de website van odaban zelf staat dat je het ook op je gezicht kunt gebruiken.. sla dan alleen wel je wangen over! Heb het gister avond opgedaan (netjes met watten schijfje) en alleen mijn rechter wang prikte heeeeeel eventjes.. word ik vanochtend wakker, kijk in de spiegel, leek wel een kreeft zo'n rode knars! Jeesus... Me carpool gelijk al commentaar "zow wat heb jij gedaan" leuk hoor :( :evil:
niet op je wangen gebruiken dus!
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Kan ook per persoon verschillen natuurlijk (?)
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

tja das ook weer zo, maar bij je wangen is wel je huid het allerdunst..
op me bovenlip en me voorhoofd mankeer ik helemaal niks namelijk, en ook mijn neus niet..
waterval
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 27 jul 2008, 15:52
Contacteer:

Bericht door waterval »

Ook ik heb deze week Odoban besteld, voor mij is het vooral voor mijn voorhoofd, langs de haargrens. Ik kan niet eens de deur uit met dit warme weer, het water loopt in stralen over mijn gezicht en in mijn ogen. :roll: Als ik naar buiten ga heb ik een theedoek bij me, om de haverklap kan ik mijn voorhoofd afdrogen. Staat van geen kant, maar ik kan het ook niet helpen.
Liever een rood hoofd dan een nat hoofd :cry:
Het ergste is dat mijn oksels en de rest van mijn lichaam wel droog blijven.
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

zolang ik niks op mijn wangen doe gaat het gewoon goed, alleen me haar.. tis met lang haar niet fijn als je kruin continu nat is :S
waterval
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 27 jul 2008, 15:52
Contacteer:

Bericht door waterval »

Gistermorgen zat de Face saver in de brievenbus. Het was buiten dan wel niet zo verschrikkelijk warm en benauwd als afgelopen week, maar de druppels stonden al op mijn voorhoofd.
Dus mijn voorhoofd en gezocht heel dun ingesmeerd en naar buiten.
YES :o voor het eerst geen zweetdruppels over mijn gezicht en in mijn ogen!
Vandaag niet buiten geweest, het was na al dat warme weer en de afkoeling van vandaag hoog tijd thuis eens het een en ander te doen, dus ook de creme niet op mijn gezicht gedaan.
Geweldige uitvinding, geen rood gezocht en geen zweet!!
Zodra het weer wat beter wordt ga ik naar het strand en dan zal ik vertellen of het daar, in de hete zon net zo goed helpt. Tot nu toe ben ik tevreden!
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Kheb gisteren de Obadan thuis gekregen en ga het vanavond proberen. Kiek'n wat wod. :)
waterval
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 27 jul 2008, 15:52
Contacteer:

Bericht door waterval »

Vandaag was het een stuk warmer, dus opnieuw de Face Saver uitgeprobeerd. Een dunne laag op mijn gezicht en een terrasje gepikt. In het begin bleef het droog, maar op een gegeven moment moest ik er toch vandoor. Hoewel het stukken minder was dan voordat ik de Face Saver gebruikte, voelde ik de druppels al weer over mijn gezicht stromen. :o
Maar ik wil de moed nog niet opgeven, volgende keer neem ik de tube gewoon mee en smeer me opnieuw in als de waterval weer gaat stromen.
webgremlin
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 11 sep 2008, 22:24
Contacteer:

Bericht door webgremlin »

En ik heb een flesje Odaban gekocht juíst voor o.a. mijn wangen en dichter onder mijn ogen :(

Ik ga het proberen op een zaterdag avond, als het zondag dan helemaal mis gaat kan ik in iedergeval me verstoppen in het huis :P
Moet alleen nog wachten tot ik mijn flesje krijg!
Rene
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 10 apr 2009, 11:04
Contacteer:

Re: Odaban in het gezicht

Bericht door Rene »

Hoi beste Odaban gebruikers,

net terug van de sportschool waar ik weer even voor een binnenhuizen waterval gezorgd heb.

Donderdag Odaban besteld en vanmorgen dus ontvangen. Vanavond heb ik een verjaardag dus of ik het vanavond nog kan proberen geen idee.

Ik heb op dit forum het een en ander gelezen over de werking en het gebruik van dit product. Ik realiseer me dat voor iedereen de werking anders zal zijn maar ik zou graag een klein beetje advies willen over het aanbrengen op gezicht en borst. Oksels is me redelijk duidelijk. Een aantal spuitjes in het midden en dat dan herhalen.

Zie jullie reactie tegemoet.

Gr

Rene
edwin370
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 15 apr 2009, 22:57
Contacteer:

Face SAVER

Bericht door edwin370 »

Beste Waterval, Waar koop je Face SAVER en wat kost het ? En ben je over de werking daarover tevreden ?
Heb je garantie Niet goed geld terug ? Ik hoor graag van je. Zelf heb ik NU een zeer goed middel tegen zweten.
Mvg edwin370
Renehart
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 14 jun 2023, 10:24
Contacteer:

Re: Face SAVER

Bericht door Renehart »

edwin370 schreef: ma 20 jul 2009, 21:24 Beste Waterval, Waar koop je Face SAVER en wat kost het ? En ben je over de werking daarover tevreden ?
Heb je garantie Niet goed geld terug ? Ik hoor graag van je. Zelf heb ik NU een zeer goed middel tegen zweten.
Mvg edwin370


Ik zie dus dat dit allemaal verouderde de updates zijn! Maar heeft iemand inmiddels HET middel gevonden wat dan het beste werkt tegen zweten in het gezicht? Of vanuit je (achter)hoofd!
Mvg Mike
JWBokx
Rivier
Rivier
Berichten: 88
Lid geworden op: di 01 mei 2012, 14:12
Contacteer:

Re: Odaban in het gezicht

Bericht door JWBokx »

Ik heb odaban ook wel gebruikt in het verleden, maar bij mij hielp het maar matig.
Sinds een tijdje antihydral spray.
Dat lijkt het wel aardig te doen ook al is de dosering erg laag.
Er is ook zalf met hogere dosering, die ga ik bestellen als de spray op is.

Maar ik gebruik het niet in mijn gezicht. Boven op mijn (overigens voornamelijk kale) hoofd wel.
Als de te spuiten plek maar iets vochtig is, steekt het enorm.
Dus doe het niet in mijn gezicht.
jeroenhlm
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 24 jun 2023, 23:32
Contacteer:

Re: Odaban in het gezicht

Bericht door jeroenhlm »

Ik zie dat je deze glycopyrrolate topical spray kan bestellen en laten bezorgen in NL. Iemand ervaring hiermee tegen overmatig transpireren in gezicht/nek?
https://www.biosenseclinic.com/products ... pray-15-ml
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Odaban in het gezicht

Bericht door Thijs »

Zie viewtopic.php?t=3082

Axhidrox komt ook op de markt in NL. Maar is voor oksels en niet voor gezicht. Het is heel gevaarlijk om glyco in je ogen te krijgen. Het is overigens alleen op recept te verkrijgen.
Plaats reactie