Overmatig zweten.

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Leo
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 29 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Overmatig zweten.

Bericht door Leo »

Hoi ik kwam toevalig op dit schitterende forum terecht, waar ik er achter ben gekomen, dat mijn naam toch niet Remi is en er meerdere mensen bestaan met dit zelfde probleem.

Ik zal eerst eens globaal voorstellen mijn naam is Leo (de rode zweter) , ik ben 43 jaar jong, ben woonachtig in onze mooie hoofdstad.
Zweet mijn werkelijk het apen zeur en dit vooral in mijn gelaat, daarbij heb ik ook nog eens een rood hoofd, waardoor men altijd denkt dat ik hoge bloeddruk heb :x .
Gelukkig is dit niet zo ,maar het is erg vervelend dat je dit vaak te horen krijgt.

Als ik in een wat druk restaurant zit met meedere mensen, en ik een bord soep bestel, komt de bodem nooit in zicht iedere keer loopt hij weer vol.

In mijn leven heb ik door het overmatig zweten, erg veel last en hinder moeten onder vinden, vooral doordat ik hierdoor best onzeker ben of wordt, en het hier natuurlijk alleen maar erger door wordt.
Gelukkig zie ik over al de humor van in, en om mijn onzekerheid weg te drukken op een leuke manier de clown speel.(maar diep in mijn geweten zit ik toch constant met het overmatige zweten).

Echter het overmatig zweten is ontzettend hinderlijk en het blijft behelpen.
Gelukkig kwam ik door toeval dit forum tegen, en wie weet is er eindelijk eens een mens die mij verder kan helpen met dit vervelende probleem.

Ondanks de medice wetenschap volgens mij beter wordt, is er nog nooit een arts geweest die mij van dit vervelende probleem af kan helpen.
De artsen vertellen steeds het zelfde verhaal, en kunnen mij niet verder helpen, het schijnt bij mij te horen.
Een soort kwasimodo onder het volk (dit met een knipoog geschreven).
Leo
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

het is volgens artsen altijd het zelfde liedje jah,
"het gaat wel over na de puberteit" (ja en die begong bij mij blijkbaar toen ik 4 was en nu ik 22 ben is dat nog steeds niet klaar)
Word je gek van! :o :o :o :o
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hey Leo,
welkom hier! Je bent zeker niet de enige, hopelijk vind je hier wat meer informatie wat je verder kan helpen!!!

Succes!

Gr., Angela
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht