Gebruik van oxybutynine ?

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Dutchborg
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 20:48
Contacteer:

Gebruik van oxybutynine ?

Bericht door Dutchborg »

Hallo allemaal,

Ten eerst wat ben ik blij dat ik dit forum heb gevonden ik heb al me leven lang last van overmatig zweten :( nooit geweten dat er ook andere mensen zijn met dit probleem pfffffffffft ik heb met heel veel herkenning diverse topics gelezen.

Ik heb als van alles geprobeert van beta blokkers tot allerlei huis en tuin tips maar niets helpt :(

Ik ben de laatste weken nogal aan het zoeken naar een andere baan en je raad het al het eerste kwartier guts het zweet uit me voorhoofd echt ik over drijf niet de druppel lopen van me neus lekker gevoel ik ga het niet uit de weg maar ik heb aanstaande vrijdag een belangrijke solicitatie en ik heb hiervoor oxybutynine bij de dokter gehaald, ze had er nog nooit eerder van gehoord maar gaf me het recept wel 10st van 5 mg.

Ik wil graag van jullie weten wanneer ik moet beginnen met het in nemen van dit medicijn zodat ik vrijdag middag zonder zwemexamen het gesprek door kan komen?

Ja ik weet het als je er nu al druk om maakt dan ben je daar te druk mee bezig maar ja makkelijker gezegt dan gedaan .... ik wil graag jullie advies !!!

groeten Ernst
zwetertje2008
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: di 15 apr 2008, 17:21
Contacteer:

dridase

Bericht door zwetertje2008 »

Ook ik heb vandaag de dridase gehaad das de merknaam maar is hetzelfde. heb meteen 5 mg genomen en de kachel flink opgevoerd in de auto tot 28 graden en het ging goed ik durf het nog niet te hard te zeggen maar ben zeer benieuwd :shock: :shock:

er staat in niet met alcohol gebruiken maar ik zou ze juist ook willen gebruiken als ik ga stappen en dus wel wat drink heeft iemand er eravring mee en waar zou het niet mogen? :?: :?:
Annamaria
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 25 apr 2008, 11:04
Contacteer:

Oxybutinine

Bericht door Annamaria »

Hallo,

Ook ik heb mijn hele leven al last van overmatige transpiratie. Het meest onder mijn oksels, en het heeft niets met (in)spanning te maken. Het begon op mijn 12e . Ik ben nu 40.
Een aantal jaren(minimaal6) terug ging ik naar mijn huisarts om informatie over botox-injecties te vragen, hij adviseerde mij toen om medicijnen te gaan gebruiken. Ik geloofde er eerst niet in, maar na even gebruiken, had ik droge oksels. In het begin was het wel even wennen, ik kreeg een erg gevoelige tong, bij inspanning kreeg ik een extreem rood gezicht , ’s avonds tijdens het eten vielen mijn ogen bijna dicht en het eten kon ik wat minder makkelijk doorslikken. Na een tijdje wen je hier wel aan. Alleen bij erg warm weer raak je makkelijker oververhit.
Nu kan ik kleding kopen in alle kleuren want toen ik die medicijnen nog niet gebruikte had ik alleen maar zwarte en witte kleren. Ik hoop dat dit voor jou ook een oplossing zal zijn. Ik gebruik 2 tabletten per dag en soms een halfje extra als ik ’s avonds nog ergens heen moet. Het heet oxybutinine en ik gebruik de 5 mg versie.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht