Odaban - waar te bestellen?

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
s28
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 05 mar 2008, 17:50
Contacteer:

Odaban - waar te bestellen?

Bericht door s28 »

http://www.odaban.com/

Odaban, het enige middel dat schijnt te werken... maar waar kan je het bestellen? In Nederland is het toch niet te krijgen?
sjaak30
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 21 jun 2007, 10:52
Locatie: st maartensdijk
Contacteer:

Re: Odaban - waar te bestellen?

Bericht door sjaak30 »

scientist29 schreef:http://www.odaban.com/

Odaban, het enige middel dat schijnt te werken... maar waar kan je het bestellen? In Nederland is het toch niet te krijgen?

Hallo,ik bestel het idd in america,en betaal via pay pal of mastercard,duurt meestal 2 weken voor het product binnen is en ik moet zeggen,het is superspul en werkt idd goed.

gr sjaak
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ik bestel het via E-bay bij de volgende verkoper. Top service, zie ook zijn vele positieve recenties daar.

http://cgi.ebay.nl/ODABAN-SPRAY-BEST-AN ... dZViewItem
s28
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 05 mar 2008, 17:50
Contacteer:

Bericht door s28 »

Bedankt voor de antwoorden! :D
hateit
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 22:30
Contacteer:

obadan

Bericht door hateit »

hallo,

Ik ben nieuw hier, vond het toch maar eens tijd om me aan te melden. Ik wordt helemaal gek van mijn problemen: zweet en sociaal fobie. helemaal als ik na ga dat ik het anderhalf jaar nog bijna niet had :( . Ik merk dat het ook steeds erger wordt en ben dus ook maar van plan om hulp middelen te gebruiken zoals dat obadan. is dat niet gwoon bij een apotheek te koop?
Het doet me wel deugt dat ik niet de enige ben met dit soort problemen (wat ik heel lang wel dacht) dat geeft me toch een gevoel van hoop.
groeten
sjaak30
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 21 jun 2007, 10:52
Locatie: st maartensdijk
Contacteer:

Re: obadan

Bericht door sjaak30 »

hateit schreef:hallo,

Ik ben nieuw hier, vond het toch maar eens tijd om me aan te melden. Ik wordt helemaal gek van mijn problemen: zweet en sociaal fobie. helemaal als ik na ga dat ik het anderhalf jaar nog bijna niet had :( . Ik merk dat het ook steeds erger wordt en ben dus ook maar van plan om hulp middelen te gebruiken zoals dat obadan. is dat niet gwoon bij een apotheek te koop?
Het doet me wel deugt dat ik niet de enige ben met dit soort problemen (wat ik heel lang wel dacht) dat geeft me toch een gevoel van hoop.
groeten
hallo hateit,welkom op dit forum,en nee jij bent idd niet de enigste hier in nl die problemen heeft met overmatig zweten,en ik zelf zweet ontzettend veel op het voorhoofd,met handdoeken liep ik rond in de zomer,sinds ik odaban gebruik is het veel vermindert,echt goed spul,helaas is het in nederland niet te krijgen,maar wel via ebay of direct via de odaban site,binnen 2 weken heb je het in huis,ik dacht iets van 15 euro per flesje met verzendkosten.

gr sjaak
hateit
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 22:30
Contacteer:

Bericht door hateit »

Om te beginnen heb ik vandaag eerst maar eens syneo5 gekocht. Ik probeer het gwoon en helpt het niet dan ga ik idd obadan bestellen.
Maar dit alles zal vast wel helpen maar is geen oplossing, het probleem is dat er in je hoofd foute gedachte gangen op komen zodra je je in een sociale situatie bevindt. Dit moet veranderd worden daarom ga ik binnenkort ook naar de huisarts, eens kijken wat hij voor me kan beteken. Ik raad het overigens iedereen aan zijn probleem te erkennen en er hulp voor te zoeken want alleen is de kans erg klein dat je vooruit gaat.

groeten,
een geirriteerde zweter
sjaak30
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 21 jun 2007, 10:52
Locatie: st maartensdijk
Contacteer:

Bericht door sjaak30 »

hateit schreef:Om te beginnen heb ik vandaag eerst maar eens syneo5 gekocht. Ik probeer het gwoon en helpt het niet dan ga ik idd obadan bestellen.
Maar dit alles zal vast wel helpen maar is geen oplossing, het probleem is dat er in je hoofd foute gedachte gangen op komen zodra je je in een sociale situatie bevindt. Dit moet veranderd worden daarom ga ik binnenkort ook naar de huisarts, eens kijken wat hij voor me kan beteken. Ik raad het overigens iedereen aan zijn probleem te erkennen en er hulp voor te zoeken want alleen is de kans erg klein dat je vooruit gaat.

groeten,
een geirriteerde zweter

hoi,wat jij daar nu vertelt is dat bij jouw het zweten afhangt van jouw gedachten die in jouw omgaan,bv je bent erg verlegen tegenover mensen enz,faalangst etc,bij mij is het puur door het overgewicht,ik weeg gewoon 80 kilo te zwaar :shock: ,dan kun je wel zeggen afvallen,maar is ook niet makkelijk,dus hoeft niet alleen maar psygisch te zijn.
gr sjaak.
hateit
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 22:30
Contacteer:

Bericht door hateit »

Ten eerste wil ik even meedelen dat syneo5 bij mij aardig goed werkt (na 2 dagen gebruik). Ik was echt aan het wachten tot wanneer ik ging zweet maar het bleef erg beperkt :D.
Dus jij denkt dat het bij jouw alleen komt omdat je te dik bent? en dus te veel lichaamsgewicht moet meedragen?
Het lijkt me meer dat omdat je te dik bent, je daar niet prettig bij voelt en dat zich dan uit in een vorm van overmatig zweten.
groeten
s28
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 05 mar 2008, 17:50
Contacteer:

Bericht door s28 »

kims
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 13 dec 2008, 12:13
Contacteer:

Re: Odaban - waar te bestellen?

Bericht door kims »

ik weet niet of iemand dit nog leest omdat de berichten van maart zijn, maar ik heb een nederlandse site gevonden waar het te bestellen is:
http://sweat-guide.nl/
ik ga het nu zelf ook proberen! hoop dat het werkt
Mr Sweat
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 27 jul 2008, 15:15
Contacteer:

Re: Odaban - waar te bestellen?

Bericht door Mr Sweat »

Na het lezen van dit topic ook maar odoban besteld. Gisteren voor het eerst gebruikt zal wel een tijdje duren voordat het gaat werken. Makkelijk dat het ook door de brievenbus kan die tube :P Scheelt weer gezeur met ophalen of nieuwe afspraken maken met de postbode.
En inderdaad ook besteld bij sweat-guide.nl
Ferry24
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 19 dec 2008, 17:15
Contacteer:

Re: Odaban - waar te bestellen?

Bericht door Ferry24 »

En mr Sweat, helpt het?
Nadine
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 04 aug 2006, 22:55
Contacteer:

Re: Odaban - waar te bestellen?

Bericht door Nadine »

Helpt het heel goed tegen zweethanden? Want anders ga ik het ook bestellen.
kims
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 13 dec 2008, 12:13
Contacteer:

Re: Odaban - waar te bestellen?

Bericht door kims »

ik gebruik het inmiddels en het werkt helemaal super, ik zweet geen druppel meer!
gebruik het alleen niet voor mijn handen, maar voor mijn oksels, maar het is sowieso ook geschikt voor handen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht