BOTOX IN HANDEN HELP AUB!!!

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

jointje
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 07 feb 2008, 00:42
Contacteer:

BOTOX IN HANDEN HELP AUB!!!

Bericht door jointje »

Hallo allemaal,
Ik heb al sinds mn 15e last van overmatig zweten in handen, oksels en voeten. Sinds ik Driclor ben gaan gebruiken is mijn leven zo geweldig veranderd dat het niet te beschrijven is. Fantastisch spul onder mn oksels maar op mn handen heeft het redelijk weinig effect.
Help me dus alsjeblieft! Ik wil alleen nog maar van het zweten in mijn handen af. Wat moet ik doen? Iontoforese helpt geen zak en de verhalen over operaties werken ontmoedigend.
BOTOX misschien? ik heb er heel weinig reacties over gelezen dus schrijf er alsjeblieft eens wat meer over. En niet alleen maar negatieve maar ook geslaagde behandelingen ok????Dus reageer alsjeblieft snel want ik word helemaal gek van mn handen!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi,

Helaas heb ik geen positief bericht voor je....

Wat ik er van weet is dat het zeer pijnlijk is, zelfs zo pijnlijk dat er in sommige gevallen een anasthesist bij te pas moest komen en tevens zou de werking van botox in de handen maar van korte duur zijn.

Erg ontmoedigend, ik weet het, maar dit is wat ik er van heb gehoord.

Mischien zijn er anderen hier die wel positieve ervaringen hebben?

groetjes Thijs
Hyper Hydrosis
Beekje
Beekje
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 05 dec 2007, 21:46
Contacteer:

Re: BOTOX IN HANDEN HELP AUB!!!

Bericht door Hyper Hydrosis »

Zijn er intussen al mensen die botox in de handen hebben gehad en wat is jullie ervaring daar mee?

Ik wil een afspraak met de dermatoloog maken en dit aanbod brengen aangezien syneo5, aluminiumchloride, iontoforese, odaban en odorex extra dry allemaal niet werken.

Hopelijk reageert er iemand, weinig mensen actief.
Elvis
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 18:12
Contacteer:

Re: BOTOX IN HANDEN HELP AUB!!!

Bericht door Elvis »

Hyper Hydrosis schreef:Zijn er intussen al mensen die botox in de handen hebben gehad en wat is jullie ervaring daar mee?
Hoi, ik heb ongeveer twee jaar lang Botox injecties in mijn handen gehad tegen het zweten. Het bevalt me perfect en ik vond de pijn goed te hebben. Helaas is het ziekenhuis waar ik zat sinds vorig jaar met deze behandeling gestopt en ben ik nog steeds op zoek naar een nieuwe arts die me wil behandelen :(
(FYI, Sudor neemt geen nieuwe patiënten meer aan en de Mauritskliniek neemt alleen mensen met hyperhidrosis onder de oksels aan.)
wendybakker
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 24 apr 2009, 17:26
Contacteer:

Re: BOTOX IN HANDEN HELP AUB!!!

Bericht door wendybakker »

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wat ik ervan gehoord heb is dat botoxinjecties voor de handen niet goed werken. De kans op gewenst resultaat is vrij klein, bovendien is het ook nog erg pijnlijk. Voor de oksels schijnt het beter te werken.

Heb je je inmiddels al laten behandelen?
Hyper Hydrosis
Beekje
Beekje
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 05 dec 2007, 21:46
Contacteer:

Re: BOTOX IN HANDEN HELP AUB!!!

Bericht door Hyper Hydrosis »

Nee nog niet, heb binnenkort afspraak met een dermatoloog, kijken of die mij verder kan helpen.
Hyper Hydrosis
Beekje
Beekje
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 05 dec 2007, 21:46
Contacteer:

Re: BOTOX IN HANDEN HELP AUB!!!

Bericht door Hyper Hydrosis »

Dermatoloog wist me trouwens niets nieuws te vertellen, ze had wel nog een sterkere aluminium chloride meegegeven maar zoals verwacht heeft dat niet geholpen. En pillen daar begin ik niet aan. Misschien maar contact opnemen met mauritsklinieken, als die nog de handen behandelen met botox?
Freekdeboer
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: do 01 okt 2009, 21:17
Contacteer:

Re: BOTOX IN HANDEN HELP AUB!!!

Bericht door Freekdeboer »

Nieuwe kliniek in Rotterdam doet ook handen en voeten.
Ze zeggen dat het pijnvrij gebeurt.
Volledig vergoed ook!!

Groeten,
Een zweter die al een afspraak heeft gemaakt.
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

Re: BOTOX IN HANDEN HELP AUB!!!

Bericht door jp »

Begin volgend jaar brengen wij een nieuw middel op de markt, specifiek gericht om zweethanden aan te pakken. Dit middel is inmiddels door een proefpannel getest en de resultaten zijn zeer bemoedigend.
Wel moet ik er bij zeggen dat zweethanden de lastigste is om effectief aan te pakken.

Binnenkort wordt dit middel gepresenteerd op www.sweat-guide.nl
gilles75
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 15 dec 2009, 20:09
Contacteer:

Re: BOTOX IN HANDEN HELP AUB!!!

Bericht door gilles75 »

ik laat al een aantal jaren mijn handen behandelen met botox. Eerst via prive klinieken en de laatste 2 jaar via een ziekenhuis.
Het nadeel is dat het wel pijnlijk is omdat er erg veel zenuwen in de handen zitten. Vorige week ben ik voor het eerst in de nieuwe kliniek in rotterdam geweest. Zij doen ijs op de plekken voordat ze prikken, hierdoor is de behandeling niet meer pijnlijk.
Het is nu precies een week geleden en ga nog wel terug voor een nabehandeling voor volgende week omdat er nog plekken zijn waar in nog transpireer. De gehele hand moet bij mij geheel gedaan worden en ook de vingers, hierdoor moeten er erg veel prikken gezet worden.
De behandeling wordt door elke verzekering vergoed
Het nadeel is dat je wel wat kracht in de vingers kan verliezen
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: BOTOX IN HANDEN HELP AUB!!!

Bericht door Thijs »

Larissa
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 06 aug 2021, 19:35
Contacteer:

Re: BOTOX IN HANDEN HELP AUB!!!

Bericht door Larissa »

Welke kliniek in Rotterdam heeft ervaring met botox voor zweethanden?
Gr. Larissa
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: BOTOX IN HANDEN HELP AUB!!!

Bericht door Thijs »

Bel eens met de Bergman clinics in Rotterdam.
Larissa
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 06 aug 2021, 19:35
Contacteer:

Re: BOTOX IN HANDEN HELP AUB!!!

Bericht door Larissa »

Bedankt! Ik woon eigenlijk in Den Haag maar heb hier niemand gevonden...
kris
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 19 mei 2020, 12:01
Contacteer:

Re: BOTOX IN HANDEN HELP AUB!!!

Bericht door kris »

Larissa schreef: ma 09 aug 2021, 14:26 Bedankt! Ik woon eigenlijk in Den Haag maar heb hier niemand gevonden...
Maurits kliniek zit toch in Den Haag?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht