Zal me eindelijk ook eens voorstellen.....

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Marc
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 23 mei 2005, 01:57
Locatie: Breda
Contacteer:

Zal me eindelijk ook eens voorstellen.....

Bericht door Marc »

Hoi allen,

Ben al enige weken aan het rondkijken op deze site en las wel een groot aantal dingen waar ik me wel in kan verplaatsen.

Allereerst complimentjes aan de beheerder van de site Thijs, die deze "ziekte" in de publiciteit brengt. Er zijn al wel wat programma's op tv die er aandacht aan hebben besteedt zoals jezalhetmaarhebben van BNN. Maar ik geloof dat je de eerste bent die een nederlands forum opgestart heeft.

Ben al enige jaren bezig met het zoeken naar de oplossing van mijn probleem, maar heb deze nog niet gevonden. Had vooral last van oksel en voorhoofd transpiratie (blozen), dit is nu verplaatst naar andere gebieden van mijn lichaam (benen en rug). Door de thoracale sympathectomie die ik vorig jaar ondergaan heb.

Heb de gebruikelijke dingen al geprobeerd zoals deoderants, botox-injecties, bloedonderzoek (overactieve schildklier), diverse dermatologen ontmoet. Heb alleen die elektro-dingen nog niet geprobeerd....en Syneo-5. Momenteel gebruik ik af en toe oxybutinine-tabletten, je krijgt er alleen een beetje een droge keel van.... :P Is eigenlijk bedoeld voor mensen met een zwakke blaas geloof ik, maar baat het niet, schaadt het niet.

Indien iemand ideetjes heeft hoor ik het graag.......

Moet zeggen dat het wel een beetje een beknopt verhaal is, maarja......wil niet gelijk alle ellende op tafel gooien...... :roll:

Later Marc
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hey Marc! Welkom... ;) En nog bedankt voor het doorgeven van dit forum!!
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Marc,
hebben de operaties bij jou effect gehad voor je oksels????
Bij mij nl niet!!!!
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht