zweter

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
bobfm
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 16 jul 2007, 16:36
Contacteer:

zweter

Bericht door bobfm »

hallo,

ik ben arjan en ben 24 jaar ben al vanaf mijn geboorte een erge zweter tot voor kort dacht ik dat het gewoon zo was omdat ik nog al een beetje gezet was maar nu ik dat zo op internetlees is dat blijkbaar toch niet het geval ik benvoor 2 jaar geleden naar de dokter geweest en heb toen een potje met zalf gehad wat volgens mij nooit geholpen heeft ik vind het heel lasig om met erge zweetplekken onder de armen over straat te lopen en probeer dit dan ook altijd te verbergen met 2 shirtjes aan te doen maar dit werkt ook niet altijd :cry: is het warm of koud ik zweet altijd dus erg vervelend maar zoals ik hier lees zijn er meer mensen met het zelfde probleem dit vind ik wel prettig om te weten. Ik heb met de arts een afspraak gemaakt om te kijken of de oxybi(nogwat) pillen wat voormij zijn dus afwachten maar.

alvast bedankt voor jullie reacties
met vriendelijke groet

arjan
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Arjan,
Welkom op het forum!

Ik hoop dat je wat hebt aan al onze info!!!
Laat het ff weten of het lukt bij de huisarts voor de oxybutinine!
Succes,
Gr Kim
bobfm
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 16 jul 2007, 16:36
Contacteer:

Bericht door bobfm »

helaas wil de huisarts niets voorschrijven maar heb wel een afspraak in het ziekenhuis
bobfm
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 16 jul 2007, 16:36
Contacteer:

Bericht door bobfm »

na dat ik in het ziekenhuis geweest ben wil diedokter het niet voorschrijven hij kent het niet en het staat ook niet voorgeschreven voor deze kwaal zegt hij en hij kan niets meer voor mij doen de "eikel" ik wil gewoon oxybutinine is dat dan zo moeilijk te krijgen ??????? de dokters hier in de buurt moeten er niets van weten ook al geef ik deze site op als referentie :cry: :cry: :cry: :cry:


best wel jammer dan eerst maar weer zo doorgaan zoals ik nu ook gedaan heb en over een tijdje maar weer proberen

mvg
arjan
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

wat voor arts ben je geweest in het ziekenhuis??
Als je eens vraagt of je het een paar weken mag proberen en dan bij hem terugkomt om het te evalueren??

Blijven proberen en zeggen dat er heel veel mensen baat hebben bij oxybutinine.


hoop voor je dat het lukt.
mijn huisarts kende het ook niet dat het daarvoor gebruikt werd en heeft het me wel voorgeschreven om te proberen en ik moest na een paar weken terugkomen om te vertellen hoe het ging.
En ik mag het gebruiken!

Gr Kim
bobfm
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 16 jul 2007, 16:36
Contacteer:

Bericht door bobfm »

:o jahoe eindelijk mijn eigen dokter vind het helemaal geen probleem ik geef gewoon aan dat ik die dingen hebben wel en hij geeft ze zo dat moest ik hebben ....
Gesloten