ziekenhuis

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

ziekenhuis

Bericht door kimmy »

Ik heb net weer met het ziekenhuis gebeld!
De arts zou mij een poosje geleden al terugbellen.
Nu is hij op vakantie ,maar komt woensdag as weer op de afdeling!
Hij zou voor mij met de afdeling neurologie bellen om wat proberen af te spreken over een botoxbehandeling in het ziekenhuis!
Ik ben het echt zo zat dat getouwtrek!!!

Ik trek het niet meer ik wil niet worden afgescheept!!!!!!
Heb echt een dip vandaag!!!!
Sorry
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Er zijn ziekenhuizen in Nederland die botox injecteren tegen hyperhidrosis, er zijn zelfs ziekenhuizen waarbij de wachttijd meevalt. Ok, je zult mischien een uur moeten rijden of langer, maar dat moet je ook als je naar Belgie gaat. Mijn advies is daarom bel gewoon afdeling dermatologie van ziekenhuizen in heel Nederland op (beginnend bij jou in de buurt) en vraag of zij botox injecteren tegen HH en of zij wachttijden hebben en of er voldoende budget is. Vroeg of laat moet het lukken......

En dien een officiele machtiging in bij je verzekeringsmaatschappij, wacht op antwoord, dien bezwaar in, wacht op antwoord en daag ze voor de rechter. Klinkt drastisch maar dit is precies wat ik doe en mijn verzekeringsmaatschappij is behoorlijk aan het bellen en doen voor mij om me behandeld te krijgen in een ziekenhuis. Waarom? omdat ze weten dat ze anders aan het kortste eind trekken, omdat ze weten dat ze het nooit winnen voor een rechter als jij als patient van hyperhidrosis met medisch verleden die dat bevestigd tegen een rechter zegt "ik kan niet bij een ziekenhuis in mijn directe omgeving behandeld worden en mijn ziektekosten verzekeraar wil niets vergoeden." Ik wacht op het moment tot ik naar de rechter kan, juist omdat ik wil dat een rechter hier een uitspraak over doet. Ik voel aan mijn water dat mensen als ons heel sterk staan. Ik vermoed ook dat hier al jurisprudentie over is en dat die gunstig is voor ons. Tot dusver heb ik helaas niets kunnen vinden op internet hierover. Ik en jullie lijden aan een aandoening, een ziekte, officieel erkend en deze is goed te behandelen. Het mag en kan niet zo zijn dat iedereen zijn handjes terugtrekt op het moment dat het aankomt op geld voor behandeling. Grrr het maakt me zo verschrikkelijk pissig.

Kom op, kop op! Vechten! fel blijven! strijden! Je bent niet alleen dat blijkt wel uit het feit dat we 77 leden hebben in 1,5 maand tijd!

Ugh,

Thijs
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

als het goed is belt de arts mij woensdag is dit niet het geval dan hang ik weer aan de lijn!!!
Ik wil gewoon donderdag (uiterlijk) antwoord of het wel of niet doorgaat!!!!
IK BEN HET ZAT , ze verwijzen telkens van de ene afdeling naar de andere.
NIET MEER DUS.
dat hij op vakantie is kan ik niet omheen maar ik krijg antwoord!!!
HOE DAN OOK!!!
laat het jullie weten!
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Zet um op Kimmy!
Groetjes Ina
rianne88
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 21:29
Contacteer:

Bericht door rianne88 »

hoi Ina,

Ik heb een vraagje aan jou, er staat bij je berichten dat je een 'oud gebruiker botox' bent. Waarom gebruik je geen botox meer en wat gebruik je nu dan tegen het zweten?

Rianne
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Hoi Rianne,
Ik gebruik geen botox meer, sinds ik het zelf moet betalen en helaas kan ik het niet betalen.
Ik had er altijd veel baat bij, dus ik baal behoorlijk.
Nu gebruik aluminiumchloride 20 %. Het helpt aardig maar is zeker niet geheel afdoende. Maar ach, iets is beter dan niets.
Ik zweet dus weer als vanouds, met alle nare gevolgen vandien.
Groetjes Ina
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

hoi ina in belgie is het niet zo duur wie weet wat voor jou???

Ik heb volgende week donderdag een gesprek met de neuroloog hier in het ziekenhuis hij wil me spreken!!!
Haha hij had de chirurg gesproken die mij heeft geopereerd!
Hij is benieuwd en wil praten!!!
Wie weet komt er nog wat uit!!!
Hanneleen
Rivier
Rivier
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 01:07
Contacteer:

Bericht door Hanneleen »

kimmy schreef:Wie weet komt er nog wat uit!!!
Hopelijk geen zweet! ;)
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

kimmy

Bericht door dientje »

Heey kimmy
Ik ga voor je duimen morgen.
Ook wel een beetje in eigen belang want zodra jouw'n deur is geopend staat die van mij ook een stukje verder open ;)
Ik ben zeker van de partij bij de meeting
samen reizen?
Liefs berdien
ps nog droog?
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi
Ja we kunnen samen reizen!
ik moet volgende week donderdag naar het ziekenhuis!!!
Hoe was het in belgie????
Heb je het je vriend verteld????
gr. Kim
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Ik kom net van het ziekenhuis vandaan.
Met de neuroloog een gesprek gehad!
Hij vertelde me dat ik in september hem moet bellen en dat dan de bedragen van de behandeling met botox bekend zou zijn!
Thijs, jij hebt toch zo'n zetmeeltest gehad voor de tijd??
Dat noemt deze arts pure onzin want de zweetkliertjes schijnen bij de haarzakjes te zitten en dus is zo'n test eigenlijk overbodig!!!
Dit kost bij SUDOR al 198 euro!!!!!!

Gr Kim
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Kim,

Ik vind zo'n zetmeel test geen onzin. Daarmee bepalen ze welke zweetkliertjes overmatig transpireren want niet alle zweetklieren transpireren overmatig. Door de kleur van de zetmeel zien ze precies waar ze moeten injecteren en bij mij was dat heel zinvol omdat het bij mij echt over mijn hele oksel verspreid was. Als je op de bonnefooi gaat injecteren werkt het ook wel maar denk dat het effectiever is als ze injecteren waar het het hardst nodig is.

Groetjes Thijs
rianne88
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 21:29
Contacteer:

Bericht door rianne88 »

Bij mij hebben ze geen eens een test gedaan. Het was handen op ijs, en daarna 'hoppa' prik prik prik. Raar, maarjah misschien is zo'n test alleen voor oksels nodig en niet voor handen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht