Hidrex?

Alles over iontoforese apparatuur en ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Pluisje2
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 21 nov 2006, 09:16
Contacteer:

Hidrex?

Bericht door Pluisje2 »

Hallo allemaal,

Ik heb al voor zolang als ik me kan herinneren last van zweethanden. Na jarenlang hiermee rond te hebben gelopen omdat de huisarts me vertelde dat hier gewoonweg niets aan te doen was, kwam ik achter het bestaan van iontoforese. Ik ben toen eerst bij de fisiotherapeut begonnen om te kijken of deze behandeling aansloeg. Dit werkte vrijwel meteen en in dusdanige mate dat ik eigenlijk vrijwel geen last meer had van zweethanden. Ik heb toen vervolgens een sweatcare aangeschaft. Hier ben ik echter niet tevreden over met als voornaamste reden dat je met je handen op natte sponsjes ligt tijdens de behandeling in plaats van een bak met water zoals dat bij de fysiotherapeut werd gedaan. Hierdoor word nooit de hele hand behandeld, bijv. tussen de vingers en aan de zijkanten van de handpalmen.
Ik zou binnenkort beginnen met botox injecties maar door de vele negatieve reacties hierover kan ik niet zeggen dat ik hier vol enthousiasme aan begin. Ik ben nu de Hidrex dankzij dit forum op het spoor gekomen. Ik heb al gekeken op de website van van der Bend maar ik kan niet duidelijk op de foto´s zien of je bij dit apparaat nu wel of niet met je hele hand in het water ligt in plaats van alleen maar op natte sponsjes. Wie kan mij helpen hiermee?
Ik heb toen ontzettend veel geld uitgegeven aan de Sweatcare en wil niet weer zoveel geld uitgeven aan een apparaat wat niet werkt. Mocht de Hidrex werken dan zou dit natuurlijk ideaal zijn ipv de pijnlijke botox behandelingen.
jongeman
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 08 jan 2007, 00:18
Contacteer:

Bericht door jongeman »

Injectie van botox in je handen kan resulteren in krachtverlies. Daar zit ik niet op te wachten vanwege mijn werk en dergelijken. Ook zie ik nogal op tegen de prikken en de pijn.

Bij de Hidrex liggen je handen inderdaad in het water. Je kan zelf bepalen hoeveel water je in de bakken doet. Hoe meer water hoe meer van je handen behandeld worden. Mijn handpalmen en tussen mijn vingers worden op deze manier ook behandeld.

Er is mogelijkheid tot huurkoop van de Hidrex, informeer maar bij Vanderbend voor mogelijkheden.

Sjonge jonge, kan wel provisie gaan vragen bij Vanderbend voor al die reclame die ik maak.

Vriendelijke groet,
jongeman
Pluisje2
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 21 nov 2006, 09:16
Contacteer:

Bericht door Pluisje2 »

Hoi jongeman,

Hartstikke bedankt voor je antwoord. Het lijkt erop dat de Hidrex wel eens de uitkomst zou kunnen bieden voor mij.
Ben bovendien blij te horen dat ik niet de enige ben die opziet tegen de prikken en de pijn (voelde me al een beetje een mietje) ;)
Ik heb het inderdaad ook op de site van vanderbend gelezen dat de mogelijkheid tot huur bestaat maar dan moet je toch ook eerst de volle 500zoveel euro neerleggen en als je er niet tevreden over bent, 40 euro per week ex BTW betalen. Vind ik persoonlijk een beetje teveel van het goede... Kun je hem naar mijn mening net zo goed maar meteen aanschaffen. Nogmaals bedankt voor je hulp!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht