botox

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Mikkie
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 23:05
Locatie: Den Haag
Contacteer:

lui...?

Bericht door Mikkie »

Hoi Edwin,
Had ik inderdaad gelezen over die vergoeding. Bij mij spelen er twee dingen mee om daar niet achteraan te gaan: allereerst ben ik op een paar gebieden errug lui. Dit (financiële rompslomp) is er één van. Ik ga elke 4 tot 6 maanden en de lage kosten wegen voor mij niet op tegen het gevecht dat je (als ik dat hier zo lees) moet voeren voor vergoeding. Ik heb dezelfde maatschappij als Thijs, en begrijp dat hij er iedere keer weer voor moet knokken. Géén zin in.
Verder begrijp ik ook dat ze bij Carpe veel minder Botox gebruiken en hoe minder rotzooi je in je lijf spuit, hoe beter, toch? Maar ik spring graag mee op de barricades als het daar van mocht komen, hoor! :P
Groetjes
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Ze spuiten gewoon in de onderrug, echter dit wordt niet in je spieren gedaan!! De botox wordt vlak onder de huid gespoten, elke cm een klein prikje. Het gaat er nl om, dat de zweetkliertjes op non acties worden gesteld.
Je merkt er niks van, wat betreft je rug spieren. Alleen op het hoofd is het uitkijken, daar liggen veel spiertjes vlak onder de huid. Vandaar ook, dat mijn aangezicht niet gedaan kan worden. Het risico is dan te groot dat je hang wangen of hang ogen krijgt.
Groetjes Ina.
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Hoi Mikkie,

Ja het zal best een gevecht wezen om het vergoed te krijgen, dat zal ook wel nie anders worden ben ik bang. Zal het eens proberen, wie niet waagt die niet wint, krijg ik een nee dan is het meteen ook klaar en betaal ik het zelf. Ga zelf ook naar Carpe sinds vorige week, zweet nog wel, ben benieuwd wanneer het echt goed werkt. Hoe was dat bij jou als ik vragen mag, bedoel wanneer was je okselfris?

Groeten Edwin.
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Meestal begint de botox na twee weken optimaal te werken, dus nog effe geduld. Werkt het dan nog niet genoeg, dan moet de behandeling herhaald worden. Wedden dat het dan werkt? Zeker weten.
Mijn hoofd was na de eerste keer ook nog niet helemaal droog, dus we hebben het tweede flesje er later bij gedaan. Succes verzekerd.
Succes met alles,
Ina
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Ga je naar België voor een behandeling net als ik?
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Nee, ik ga naar het ziekenhuis waar ik werk. Na veel knokken en touwtrekken heb ik voor elkaar gekregen, dat ik in de toekomst weer behandeld mag worden. Dit in overleg met de dermatoloog. Moet ik er wel bij zeggen, dat ik niet meer kon werken o.a. door de hyper hydrosis.
Ik heb het gevoel, dat men voor mij een uitzondering heeft gemaakt, zodat ik weer gewoon aan het werk kan. Ik ben hier dan ook heel erg blij mee en ben inmiddels dan ook weer therapeutisch aan het werk.
Bij mij is de HH erg uitgebreid. In drie behandelingen worden mijn hoofd, bovenrug en onderrug gedaan, met een tussen poos van twee weken.
Ik was echt ziek van de HH, onder temperatuur, uitdroging (kan het niet voor drinken)snel kou vatten etc. , en daar moest gewoon een oplossing voor komen.
Groetjes Ina
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Zo dan! Das niet niks, dan heb je het heel erg ja, dan vind ik het fijn te horen dat ze jou gelukkig wel helpen. Kijk en als ze dan vergoeden is het een ander verhaal.
In ieder geval succes he!!!
Tot mails.....

Gr Edwin.
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Dank je wel Edwin, maar ik gun het jullie allemaal ook van ganser harte.
Het is alleen zo jammer en eigenlijk niet eerlijk, dat je er zo hard voor moet knokken en daarin heel ver moet gaan.
Succes met alles,
Groet Ina
Mikkie
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 23:05
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Mikkie »

@Edwin: bij mij werkte het erg snel, een paar dagen. Maar dat kan het psychologische effect zijn geweest; ieder nieuw middeltje werkte bij mij altijd snel, was alleen ook snel weer uitgewerkt. Botox niet! :o :o
Iedere keer dat ik nu ga, werkt het na een dag of twee. Ik hoor van meer mensen hier dat het de eerste keer een week of twee duurt voor het werkt. Houd je ons op de hoogte?
Mikkie
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 23:05
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Mikkie »

Ina, fijn dat je wel geholpen kan worden. Als het zo erg is als bij jou voel je je volgens mij echt gehandicapt! Dat heb ik met 'alleen' mijn oksels al!
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Inderdaad, als er bij mij niks aan gedaan wordt, ben ik niet in staat om normaal te functioneren. Morgen ochtend gaat mijn boven rug in de botox, dat wordt weer even op de kiezen bijten,maar ik heb het er graag voor over.
Groetjes Ina
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Hoi,

Het is inmiddels 10 dagen geleden, helemaal droog is het nog niet, misschien komt dat nog, vooral met beetje stress komt het toch nog terug. Hoop dat het nog beter gaat worden, even afwachten nog, zal bij iedereen wel verschillend zijn dan...

Gr Edwin.
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Hoi Edwin,
Was het de eerste keer dat je geinjecteerd bent? Soms kan het zijn, dat je dan nog een keer moet gaan. Daarna is het zeker droog.
Mijn hoofd was nu de eerste keer ook niet droog en we hebben het grootste gedeelte nog een keer geinjecteerd na drie weken. Nu is alles droog.
Dus hou de moed erin, het komt goed. Misschien als je Carpe op belt en ze verteldt dat je nog niet droog bent, dat je het dan niet hoeft te betalen.
Groetjes Ina
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Hoi weima,

Zie het nog even aan, bedoel het is nog niet eens 2 weken geleden. Weet niet of ze het zomaar gratis voor de 2e maal doen, het rottige is dat ik dan weer 210 km rijden moet :(
Wacht dus nog even af....
Tot meels...

Gr Edwin.
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Vanmorgen ben ik geinjecteerd met botox op mijn rug.
Mijn hemel, ik was even vergeten, dat het een complete marteling zou worden. Ik had vergeten, dat het zo verrekte zeer deed en had de paracetamol niet ingenomen. Overkomt me geen tweede keer.
De tranen liepen me over de wangen.
Ik had me er ook niet op ingesteld, want een aantal jaren terug had ik minder pijn van, alhoewel....... ik kan me nog herinneren, dat ik toen ook een keer gehad heb, dat de tranen me over de wangen liepen.
Maar goed, ze zitten erin, meer dan 60 prikken, nu maar hopen, dat het lekker lang werkt, zes maanden of langer of zo i.p.v. 4 maanden b.v. omdat het weer de eerste keer na jaren was.
Groetjes,
Ina
:D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht