hoe gaat het jullie af met dit warme weer?

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Suus
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Suus »

Ik vind de zomer geweldig maar het grote nadeel is inderdaad dat zweten... Ik moet voor mijn werk vaak tussen verschillende locaties heen en weer en doe dat bij voorkeur op de fiets. Ik vertrek heel op tijd, zodat ik heeeeeel langzaam kan fietsen (wat helemaal niet bij me past eigenlijk) en dat ik tijd heb om nog even te zitten voordat ik naar mijn afspraak moet. Maar als ik dan naar mijn afspraak moet, ga ik juist zweten vanwege de angst om veel te zweten. Vreselijk! Alleen al bij het gevoel "als ik maar niet ga zweten", begint het al, Vandaag was het ook weer zo ver. De haren in mijn nek worden nat en ik voel de zweetdruppels over mijn rug lopen. Zou het liefst door de grond zakken op dat soort momenten! Een "voordeel": durfde vandaag voor het eerst de huisarts te bellen om een afspraak te maken. Had er zo stikgenoeg van! Maar... praktijk was al dicht, haha. Morgen dus nog maar een poging...als ik het dan weer durf tenminste.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht