Erg herkenbaar, ik had bij krachttraining hetzelfde. Wat minder nat trainen is wel zo prettig, alléén slik ik het liefst niet op trainingsdagen omdat het afkoelen ook belangrijk blijft. Maar dat het werkt is zeker. En wat betreft de kapper; dat gaat zeker werken. Keek ik ook altijd tegenop.. tegenwoordig gewoon een beetje glyco op de lege maag en nergens druk om hoeven te maken bij de kapper.zweetkees schreef: Vandaag weer naar de sportschool waar normaal na een paar minuten krachttraining het zweet al van mij hoofd af druppelt had ik nu alleen een beetje vochtig voorhoofd en rug. Na 1,5 uur krachttraining nog een uur cardio gedaan normaal tegen deze tijd is mijn broek, t shirt en haar zeik nat nu was mijn rug alleen een beetje nat en wat druppeltjes op mijn voorhoofd.
Ik ga nu naar 3mg ik denk dat dit precies goed is voor mij. Ik heb ook bijna geen last van een droge mond mijn lippen en neus zijn alleen een klein beetje droog. Ik ben zeer blij met dit medicijn ik had de hoop al opgegeven!
Ik ga nu ook kijken of het in andere situaties goed werkt kapper, cafeetje pakken en dat soort dingen!
Normaal als ik naar de kapper ging moest ik eerst flink wat wiet roken waar ik helemaal niet goed tegen kan om het droog te houden hopelijk is dat nu ook verleden tijd
Tof dat je ook weinig last hebt van een droge mond... dat is toch wel mijn grootste ergernis denk ik. Eten wordt er namelijk niet bepaald makkelijker op. Ben benieuwd naar je verdere resultaten
Ik slik het tegenwoordig áltijd de dag dat ik de werkvloer (supermarkt) op moet. Ben bijna vergeten hoe vervelend het was om constant een volledig vochtige rug te hebben tijdens werk en het zweet op uitbreken stond bij het hoofd. Dan is die droge mond een stuk minder vervelend. Blijft een afweging.