Dit is scam.....
Er circuleren ook van dit soort sites op het net, die zeggen dat je duizenden dollars per week kunt verdienen.
De layout komt me verdacht bekend voor.
Waarom een stappenplan? Als diegene een oplossing voor je heeft, dan kan hij hem zo ook wel geven, zonder dat het bakken met geld kost.
30 euro voor een stappenplan??
Zoals veel mensen hier al ervaren hebben, is dat wat betreft zweten, niets makkelijk verdwijnt..
Dit zogenaamde stappenplan is naar mijn mening scam/nep.
Redenen voor mijn conclusie:
- 30 euro voor een stappenplan???
- Sitelayout lijkt verdacht veel op de layouts van geld scam sites....
- Zou wel heel makkelijk zijn zo'n stappenplan (te makkelijk dus)
- Als het zou werken, dan waren er heus mensen te vinden met ervaringen over dit stappenplan... (nog geen gevonden)
Mensen zijn natuurlijk vrij om het te proberen, maar ik ben bang dat je er op den duur badend in het zweet van wakker word als je weet dat je je geld kwijt bent....
"Onthoud: deze behandeling kost je maar 40 seconden per dag en je kunt het makkelijk inpassen in je dagelijkse routine!"
40 seconden per dag, 10 dagen lang voor ongeveer 30 euro?
Dure secondes
Maar nogmaals, dit is mijn mening hierover, ieder ander is vrij om erin te trappen..... :shock:
Update: ik heb even het telefoonboek nagechecked op ene Rijcks (international) die zou moeten huizen in het plaatjes Losser...
Helaas geen resultaten gevonden...
Ook kan ik nergens een K.v.K nummer vinden wat gerelateerd is aan Rijcks International.
Tevens heb ik eens gekeken wat voor soort sites er o.a. gehost worden op de server waar ook deze site gehost word.
Code: Selecteer alles
Asthmafreeforever.com
Asthmafreeforkids.com
powerseller-uncovered.com EBAY SCAM SITE
levenvaninternet.com
e-bookpackage.com
De bovenstaande links/sites hebben blijkbaar nog geen inhoud, maar de namen zeggen volgens mij wel genoeg.... inclusief de spelfouten...
Bovenstaande sites zijn slechts enkele site die op bij dezelfde "host" staan, met hetzelfde server ip adress..
Als dit nog niet genoeg bewijs is dat de stopzweten site een oplichting is, dan weet ik het ook niet meer.
U zijt gewaarschuwd bij deze... :idea: