Ik ben Sanne, 19 jaar en heb ook last van hyperhidrosis. Ik vind het afschuwelijk. Voel me constant vies, kan elk jaar een berg kleren weggooien omdat de geur er gewoon niet meer uit gaat en loop áltijd met natte plekken onder mijn oksels. Het enige waar je het niet in ziet zijn synthetische truitjes van dun materiaal en dikke truien. Ben dan ook altijd blij dat het weer winter wordt. Al zweet ik dan zelfs nog meer.. En zelfs door dikke truien komen de kringen soms..
Laatst kocht ik een superleuk (duur) truitje van doorzichtige stof. Ik dacht: nou dat kan ik wel aan. En al was het dan duur, ik vond hem zo leuk.. Eenmaal thuis had ik hem aan en bleek dat je dus toch de kringen zag, en nog duidelijk ook! Balen.. Kaartjes er al af.. Heb toen echt een potje gejankt.. Het is gewoon niet eerlijk! Ik wil ook leuke kleren kopen! Ik wil ook spijkerjasjes en knalroze colbertjes aan kunnen! Ik wil me eens DROOG voelen en niet constant denken van ohjee heb ik kringen?
Om me heen zie ik overal mensen met knalroze katoenen truitjes, witte spaghettitopjes.. Dat wil ik ook!
Ik heb overigens álles al geprobeerd. Alle deo's.. Odorex extra Dry, Syneo 5, Safety Five.. Wel zeep, geen zeep. Koud water, warm water..
GEK word ik er van.
Nou het is een heel verhaal geworden, maar het lucht wel op. Fijn om eens te kunnen zeggen hoe ik me echt voel, want mensen om me heen weten er eigenlijk niks vanaf, weet het goed te verdoezelen. Al zullen ze soms best een vleugje zweet in mijn buurt ruiken
Maar goed dit ben ik dus
Hallo allemaal