Hoe snel werkt botox ?

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

ik heb ook die operatie gehad maar bij mij zijn ze tussen de long en de ribben doorgegaan en hebben ze een stukje zenuwweggehaald!
Ik heb daardoor een klaplong opgelopen,maar deze operatie is inderdaad voor de handen een uitkomst niet voor je oksels!!!!!!!!!!!!
rianne88
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 21:29
Contacteer:

Bericht door rianne88 »

hoi allemaal,

Ik heb vorige week maandag de botox injecties voor mijn handen gehad. Het is inmiddels een klein beetje beter geworden, maar ik heb nog steeds best veel last van zweethanden.
Weten jullie of het al optimaal had moeten werken of dat het nog beter word?

Rianne
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Rianne,

Zover ik weet werkt botox niet goed tegen zweten aan je handen. Als het al werkt dan is het van hele korte duur. De dermatoloog die ik laatst had bevestigde dit ook nog eens en ook lees ik dit op zoveel internationale HH sites. Ik denk dat jij beter naar je huisarts kan gaan en vragen naar oxybutynin pillen. Deze worden steeds vaker gebruikt om overmatig zweten tegen te gaan en dan praat je over overmatig zweten over het gehele lichaam dus ook handen. Je kunt het allicht met je huisarts of dermatoloog bespreken. Die pillen worden wel vergoed.

Succes,

Groetjes Thijs
rianne88
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 21:29
Contacteer:

Bericht door rianne88 »

hoi thijs,

Mijn dermatoloog heeft het wel eens over medicijnen gehad, dat zullen dan waarschijnlijk die oxybutynin pillen zijn. Hij zei dat er veel bijwerkingen waren. Ken jij die toevallig? of ken je mensen die deze pillen gebruikt hebben? Ga denk ik maar nieuwe afspraak maken bij dermatoloog en het dan maar eens over die medicijnen hebben.

Rianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht