M'n hele leven

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Sanne89
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 05 aug 2007, 18:37
Contacteer:

M'n hele leven

Bericht door Sanne89 »

Hoi, ik ben nieuw hier.
Gister kwam ik dit topic tegen, toen ik toevallig wat informatie aan het opzoeken was.
3 augustus ben ik 18 geworden, en volgens mijn moeder mag je dan pas operaties ondergaan als je van het zweten af wilt.

Het is bij mij aangeboren. Als baby lag ik al met zweetdruppeltjes op m'n neus in de wieg, in de zomer EN in de winter.
Vroeger had ik er nooit last van... Keek er niet veel naar om, maar nu ik steeds volwassener wordt, heb ik er wel last van.
Ik zweet eigenlijk overal... Me neus, me kin, me voorhoofd, dijen, kuiten, rug, nek.. Hoe gek je het maar kan verzinnen, daar zweet ik.
Alhoewel, het gelukkig niet stinkt.

Het zit in de familie van me vaders kant, me vader heeft het dus ook en me tante's en oom's. Hun hoor ik er nooit over, maar ik vind het echt verschrikkelijk.

Vooral op m'n werk is het warm. Ik werk in een verzoringstehuis, en aangezien al de ouderen het vaak koud hebben is het daar erg warm. Als ik m'n make up heb gedaan, en ik ben op me werk is het meestal al helemaal weg, doordat ik zweet boven me ogen ook namelijk.

Ik heb nooit geweten dat er meer mensen daar last van hebben, dacht altijd dat ik de enigste was.
Ik heb al een aantal forums doorgelezen, maar ik zie meestal dat het opeens begint, en niet aanboren is. Bij mij is het gewoon aanboren. Het lijkt wel alsof ik me hele leven al in de overgang zit, dat zeg ik eigenlijk ook meestal voor de gein tegen mijn collega's. Ik zie de grap er wel van in, maar zo fijn is het niet.

Ik ben er nooit voor naar de dokter gegaan, want zoals ik al zei, mijn moeder zei dat je 18 moest wezen voor opperaties etc.

Ik hoop dat ik hier wat kan vinden, waardoor het zweten in me gezicht (dat vind ik het ergst) eindelijk stopt.
Ik heb er altijd last van, ook in de winter. Ik heb geen winterjas, gewoon een normale zomerjas.. Geen truien, veels te warm.

Nou sterkte allemaal, en ik hoop dat ik er dit jaar nog vanaf ben. Dat is eigenlijk me grootste wens die er is haha.

Gegroet,

Sanne.
Bram
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 26 jun 2005, 10:42
Contacteer:

Bericht door Bram »

Hey Sanne, werkt waterproof make-up niet tegen het zweten?
Sanne89
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 05 aug 2007, 18:37
Contacteer:

Bericht door Sanne89 »

Is dat grappig bedoelt of zo? :?
Gesloten