Keuze Botox kliniek

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Sanneke
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 05 mei 2007, 11:43
Locatie: Leuven
Contacteer:

Keuze Botox kliniek

Bericht door Sanneke »

Hallo,

Ik ben zo blij dat ik dit forum ontdenkt hebt! Alles wat hier besproken wordt, komt mij zo bekend voor. Dragen van donker gekleurde t-shirtjes, binnen blijven op warme dagen, zonvakanties vermijden, koud zweet, enz...

Omdat ik allergisch reageer op aluminiumchloride heb ik eindelijk (bijna) beslist om voor botox injecties te gaan.
Dan is de volgende vraag WAAR je dat laat doen. Heb hier al veel gelezen over Carpe. Duidelijk de goedkoopste.
Is hier iemand in het botoxcentrum in Antwerpen geweest?
Zijn hier vlaamse forum gebruikers die een botox behandelijk (gedeeltelijk) terug betaald kregen van het ziekenfonds?

Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
Sanneke
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Je zegt zelf al dat Carpe de goedkoopste is dus wat houd je tegen om het te proberen!!
Ze zijn daar gewoon goed ik ben er ook geweest.
Kijk eerst op de site rond er zijn al zoveel onderwerpen hierover geschreven en de antwoorden erop.
Kost ff tijd om het forum door te spitten maar wel de moeite waard!!
Succes,

Kim
ronald
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: di 12 jul 2005, 09:48
Contacteer:

Bericht door ronald »

Komende week ga ik alweer voor de vierde keer naar Carpe, is goed bevallen tot nu toe!
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Ik heb het vorig jaar bij Carpe laten doen en was daarna niet 100 % droog. Ik zweette wel minder dan anders.
Nu heb ik het bij Rijnstate laten doen en ben 100 % droog.

Er is dus toch wel verschil waar je het laat doen kwa resultaat, ten minste dat geldt voor mij.
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Ga binnenkort ook na Rijnstate, bij Carpe was ik ook niet 100% droog, hoop dat dat bij Rijnstate dus wel het geval word.
Gr Edwin.
Mikkie
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 23:05
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Carpe

Bericht door Mikkie »

Ik ga naar Carpe en ben dan ongeveer 3 maanden kurkdroog. Ik weet niet wat Rijnstate kost, maar je kan altijd eerst Carpe proberen, toch? Werkt t niet, dan kan je altijd nog naar een ander. Veel plezier alvast met het 'droog zijn'!!! ;)
Mikkie
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 23:05
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Mikkie »

Ik lees net wat verder, en zie dat Rijnstate een paar weken wachttijd heeft. Carpe duurt maar een paar dagen. Misschien helpt dat bij je beslissing?
En zo te zien scheelt t 440,-!!! Dat is écht veel geld!
Ik heb geen aandelen ofzo hoor, ;) Ik wil alleen iedereen overhalen om zich te laten injecteren omdat het zo'n ongelooflijke vrijheid geeft!!! En het is zonde om zoveel te betalen als dat niet nodig is, toch? Bij sommigen is Carpe niet voldoende, maar voor een hoop mensen wel.
Suc6 met je beslissing!
ronald
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: di 12 jul 2005, 09:48
Contacteer:

Bericht door ronald »

Ik ben vrijdag naar Carpe geweest, en vanaf zondag al hartstikke droog! (relatief dan he, beetje vochtig maar niet kletsnat) Zo snel heb ik het dus nog nooit gehad..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht