Mijn ervaring

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Monkeyman
Druppel
Druppel
Contacteer:

Mijn ervaring

Bericht door Monkeyman »

Sinds ik een jaar of 12 was heb ik altijd al last gehad van koude handen, nu dacht ik dat ik gewoon een slechte bloedsomloop had, maar ik ben erachter gekomen dat het eigenlijk komt omdat ik bijna altijd bezwete handen heb. Hierdoor koelen mijn handen af en voila het resultaat. Sinds een paar jaar heb ik echter ook aanvallen van complete bezwetendheid, dit gaat meestal gepaard met innerlijke onrust, stress, emoties, spanningen. Maar bezwete handen heb k praktisch altijd, het verergert gewoon door mijn onrustigheid. Ik heb een jaar verkeerd met een schat van een meid waar ik me op mijn gemak bij voelde, resultaat, ik was droog en warm. Daardoor had ik het door dat het bij mij vooral te maken heeft met hoe goed ik me op mijn gemak voel. Ik ben ook wel onzeker waardoor ik ga zweten, hierdoor voel ik me nog onzekerder en verergert het alleen maar. Ik zit in een viscieuze cirkel zeg maar. Ik ben nu 21 en het betert niet. Ik ben meer schuwer geworden voor de mensen, meer onzeker, etc. Maar!!! Het is tijd om er iets aan te doen !!! Nu ik door heb waar mijn probleem zit ga ik dit aanpakken. Ik dacht alvast eens een bezoekje te brengen aan mijn huisarts om er eens met hem over te praten, maar ik wou zeker ook mijn verhaal hier eens doen omdat jullie ook met gelijkaardige problemen kampen. Als jullie nog raad kunnen geven is dat altijd mooi meegenomen en zal ik dit zeker apprecieren.

groetjes
Zwetertje1977
Zee
Zee
Contacteer:

Re: Mijn ervaring

Bericht door Zwetertje1977 »

Welkom op het forum Monkeyman. Wanneer je het gevoel hebt dat je schuwer wordt voor mensen, probeer de uitdaging direct aan te gaan om je er overheen te zetten. Bang om iemand een keer een hand te geven omdat die misschien bezweet is, gewoon die hand geven. Bang om ergens lang te zitten omdat je misschien een zweetplek op de bank achter laat, gewoon lang blijven zitten. Etcetera. Anders val je steeds verder weg betreffende sociale omgang. En ik zou zeker een gesprek met je huisarts uitgaan, wellicht dat hij je kan helpen door stap voor stap wat te proberen. Succes.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht