23 maart jl. was het dan zover. Ik moet zeggen dat het een beetje rommelig aan toe ging bij Carpe. Weinig tot geen begeleiding of informatie. Ik had een afspraak om 12.00 uur, maar werd uiteindelijk pas om ca. 13.00 geholpen. Toen bleek dat er nog EMLA creme gesmeerd moest worden. De afspraak was bij de arts niet helemaal overgekomen. om ca. 13.30 uur lag ik bij Dr. Lintermans op de tafel en begon ze met injecteren. Onder mijn ene oksel kreeg ik een ijspakking terwijl de andere werd behandeld.
Een beetje pijnlijk af en toe maar het was te doen. De oksel met de ijspakking deet het meeste zeer. Ik raad iedereen af zo'n ijspakking niet te gebruiken! In totaal heb ik 3 spuiten per oksel gehad. In totaal duurde het geven van de injecties ca. 15 minuten.
De werking moet na 2-3 dagen beginnen en is maximaal na 14 dagen. Het is vandaag 5 dagen geleden dat ik bij Carpe ben geweest en het lijkt te gaan werken. Ik had vanochtend een lastig gesprek (intensief=dus stress) en heb bijna niet meer gezweet, terwijl ik normaal kletsnat zou zijn. Het is nog niet helemaal droog, maar dit doet een mens goed.
Ik wil met dit stukje alle vooroordelen over Carpe wegnemen. Oke het is een beetje rommelig en druk. Het is inderdaad een simpele praktijk en heeft geen dure uitstraling. De arts in dit geval Dr. Lintermans is heel vriendelijk en stelt je op je gemak en als het dus inderdaad werkt ben ik tevreden.
Bij sommige mensen werkt het niet goed na de 1e keer. Ik zou zeggen probeer het nog een keer en zeker voor 160 euro. Het bevordert de kwaliteit van je leven. :!:
groeten,
Rookie