Welkom op ons nieuw forum!

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Welkom op ons nieuw forum!

Bericht door Thijs »

Hallo allemaal,

Welkom op ons nieuw forum. Ik hoop dat het voor iedereen begrijpelijk is en dat iedereen dit een vooruit gang vindt. Ik in ieder geval wel. Ik weet dat dit forum in de Engelse taal is, maar ik moet nog ff de Nederlandse taal installeren. Komt goed, als ik maar ff tijd heb. Zoals je ziet zijn er een aantal topics bv Overmatig zweten, offtopic, verzameltopics. Deze kunnen jullie niet aanmaken, in de bovengenoemde topics kunnen jullie uiteraard wel nieuwe onderwerpen maken. AUB geef mij alle mogelijke tips en suggesties die jullie hebben. Samen kunnen wie hier een heel leuk forum van maken. Wil je er topics bij, vraag het dan even. Al je reacties over het nieuwe forum kun je in dit onderwerp kwijt!

Groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Nou de Nederlandse taal is geinstalleerd :O
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

leuk leuk

Bericht door dientje »

Leuke site hoor thijs. Heb je hem ook alweer overal gepromoot??? :D:D ik had eerst de verkeerde link maar nu dus de goede :)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi allemaal,

Nou ik moet het nog promoten. Vooralsnog kunnen mensen nog gewoon op de oude site terecht en daar kan een ieder zien dat er een nieuw forum is. Helaas kan ik als je de oude site intikt niet redirecten automatisch hierheen, daar moet je voor betalen als je dat wil.

Ik wacht nog even af met promotie enzo. Tot nu toe zijn alleen Ettina, Kim en Berdien op dit forum aangemeld. Met mij erbij zijn dat 4 mensen. Veel en veel te weinig... ik begin een beetje bang te worden dat er geen animo is voor een forum als de onze. Het aantal leden wil maar niet groeien en ik weet niet wat ik er nog aan kan doen. Zouden jullie op weblogs enzo ook deze site willen promoten. Kies dan de http://overmatigzweten.webhop.net url aub.
Die is simpel en gemakkelijk te onthouden voor mensen.

We moeten echt meer leden krijgen hoor, en ook actieve leden. Want op de oude site hadden we 12 leden, maar hoeveel tikken er nu nog wat ?!?!

Vind het wel erg jammer... ik ga de gezondheidssite nog een keer af om te promoten... maar we moeten echt meer bekendheid hebben hoor anders heeft het echt geen zin om er nog zoveel tijd en moeite in te stoppen.

We zouden er echt een hele leuke forum van kunnen maken met zijn allen. Veel is mogelijk en we kunnen ook over andere dingen dan zweten praten.... maar we moeten wel actieve mensen hebben!

HELP!

Groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Koninginnedag vandaag! iedereen veel plezier !!

Even de laatste updates...

Ik heb deze site bij alle gezondheids forums die ik kon vinden gepromote. Of rechtstreeks door het plaatsen van de link van deze site, of ik heb een email gestuurd met het verzoek ons als link op te nemen. Zo ben ik bij dermatologie.pagina.nl geweest en vele anderen. Ik heb alleen nog geen antwoord gekregen. We groeien gestaag weer. 7 leden nu. We hebben echt meer leden nodig.... ook mensen die niet overmatig transpireren zijn welkom op deze site, zo halen we het onderwerp ook uit de taboe sfeer vandaan!!

Ik ga vandaag nog even kijken of ik links en rechts nog wat verbeteringen kan doen aan deze site en ik ga verder met promotie werk!

Groetjes Thijs...

enne kom op! schrijven allemaal!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Vraagje aan een ieder van u. Vinden jullie dat iedereen al onze berichten moeten kunnen lezen zelfs als ze niet geregistreerd hebben en dus geen lid zijn ? (zoals nu het geval is)

Of vinden jullie dat zij geen berichten mogen lezen, pas als zij zichzelf hebben aangemeld ?
Hanneleen
Rivier
Rivier
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 01:07
Contacteer:

Bericht door Hanneleen »

Hallo,

De promotie-actie is wat mij betreft alvast geslaagd. Ik heb de link gevonden op: http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... rt_id=1253

Mijn zweetverhaal volgt een beetje later, eerst even deze site leren kennen.

Als antwoord op je vraag, Thijs, ik vind dat de tekst best onzichtbaar blijft voor de mensen die niet geregistreerd zijn. Anonieme pottenkijkers, wat heb je daar aan. Het is zeer duidelijk waar het over gaat, en registreren is gratis, dus....

Prettige kennismaking verder. :)

Groetjes en misschien tot binnenkort,
Hanneleen
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Hanneleen,

Welkom op ons forum. Voel je vrij om te schrijven wat je wilt.... zoals je waarschijnlijk al door hebt is dit een nieuw forum en daarom staat er nog niet heel veel in. Als we zoveel mogelijk leden zien te krijgen en promotie maken dan moet dit een leuk thuis haven worden voor mensen met hyperhidrosis. Zover ik weet is dit het enige Nederlandse forum voor mensen met hyperhidrosis. Ons oude forum kun je gratis bekijken (als je je aanmeld) op http://groups.msn.com/overmatigzweten

Dit forum staat dus nog in zijn kinderschoentjes en alle suggesties, ideeen, tips, hulp is welkom. We moeten het samen doen, ik kan het niet alleen.

Veel plezier,

Groetjes Thijs
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

zweten met een luchtje

Bericht door Carina »

hoi Thijs

Bedankt voor het doorgeven van deze website.Ik heb al jaren een probleem met veel zweet onder de oksel en wat nog het ergste was, was de lucht die daar bij hoorde, en die in mijn kleren bleef zitten, hoe vaak ik ze ook waste. Vanalles had ik geprobeert uit de drogisterijen en de apotheken, van de huisarts had ik ook al iets gekregen, maar alles helpt maar tijdelijk. :cry:
Totdat ik ten einde raad weer bij de huisarts kwam en vertelde dat ik er emotioneel niet meer tegen kon (tegen de stank, het vocht viel nog mee om te gaan, maar om de stank schaamde ik me regelmatig dood)
Ik heb van mijn arts ERYDERM lotion (het is eigenlijk voor acne :!: , maar dat schijnt dezelfde bacterie te zijn die mijn stank veroorzaakte) gekregen en heb dat 5 dagen gebruikt s'avonds en s'ochtends en daarna ben ik s'avonds begonnen met SOLUTIO ALUMINII CHLORIDI SPIRITUOSA FNA 200MG/ML en s'morgens nog tot 2 weken de acnelotion. En zie daar, het werkt als een trein. :D :D :D Doordat ik de stank kwijt ben, ben ik ook veel relaxter waardoor je al minder zweet,maar de zweet lotion werkt ook erg goed. Ik gebruik hem nu 2 maal per week en het gaat erg goed, ik hoop dat dat zo blijft. :D :D

groetjes Carina
Hanneleen
Rivier
Rivier
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 01:07
Contacteer:

Bericht door Hanneleen »

Hoi Carina,

Ik heb je verhaal gelezen. Zweet je nu ook minder, of is alleen de geur verdwenen?

Zelf zweet ik over heel mijn lichaam, maar last van geur heb ik niet.

Groetjes,
Hanneleen
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Hoi Hanneleen

De stank is helemaal weg en het zweten onder de oksel is nog minimaal, de rest van mijn lichaam zweet ook, maar stinkt niet en is in mijn geval met schone kleren en regelmatig wassen in toom te houden. Zo tob ik maar wat aan, maar dit soort forums helpt me wel, om te weten dat je niet de enige bent. Zweten, zeker met stank, wordt nog steeds door veel mensen gezien alsof je je niet goed verzorgt :cry: , en dat is juist wat we WEL heel erg goed proberen te doen.

Groetjes Carina :D :D :D :D
Hanneleen
Rivier
Rivier
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 01:07
Contacteer:

Bericht door Hanneleen »

Carina,

Die SOLUTIO ALUMINII CHLORIDI SPIRITUOSA FNA 200MG/ML, waar je het over hebt, is dat een lotion? Heb jij daar je gezicht mee ingewreven?

Je ziet dat ik geïnteresseerd ben. :wink:

Groetjes,
Hanneleen
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Jongens en meisjes! het gaat goed met het forum... 23 maart 2005 zijn we begonnen met het oude forum, daar kwamen we tot 10 leden en sinds 26 april 2005 hebben we dit nieuw forum en nu al 12 leden. Ik heb onze forum ook bij allerlei Belgische zoek engines toegevoegd zodat ook Belgen hier mee kunnen lezen en schrijven. Verder staan wij al op zeker 2 sites als link toegevoegd. Het doet me echt goed om te zien dat er langzaam maar zeker meer geschreven word en dat we gestaag groeiende zijn. :lol:

Let's rock and roll!
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Hallo Hanneleen

Nee, die lotion gebruik ik voor mijn oksels, het is een sterkere variant van de lotion die de huisarts me een vorige keer had gegeven en tot nu toe (3 weken) werkt hij uitstekend bij mij.

Groetjes Carina :D :D :D :D
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Hoi

Waarom doet de toets 'automatisch inloggen' niets.
Je hoeft niet officieel hyperhidrosis te hebben, een beetje minder zweten maar toch nog behoorlijk kan verschrikkelijk irritant zijn.

Groetjes Carina
Plaats reactie