Wie doet er mee.

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Wie doet er mee.

Bericht door weimaranermama »

Botoxbehandeling afdwingen bij de rechter!!!!!!!
Hoe meer er mee doen, des te minder kosten zijn we kwijt.

Gr. Ina
Catharina
Beekje
Beekje
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 07 dec 2005, 03:01
Contacteer:

Bericht door Catharina »

en hoe had je je dat voorgesteld, m.a.w. wat zijn je concrete plannen.
Laat maar eens horen! :ehh

Groetjes Catharina
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Voor de mensen die het echt nodig hebben, de behandeling afgdwingen bij de rechter. En daar heb je een advocaat bij nodig, die veel geld kost, ongeveer 175,00 euro per uur.
Verder moet iedereen eerst het voortraject natuurlijk hebben afgehandeld.
Men heeft dan een goede kans van slagen, dat de botox vergoed wordt.
Dus: eerst naar de huisarts, dan naar de dermatoloog, vervolgens bezwaar maken bij het betreffende ziekenhuis, dit eerst afwachten en dan de laatste stap naar de rechter.
Je moet natuurlijk wel kunnen aantonen, dat je niet meer normaal kan functioneren en er ziek van bent.
Ik weet het het is een heel gebeuren, maar als je zoveel zweet, dat je niet meer weet waar je het zoeken moet, dan heb je het er wel voor over, lijkt mij zo.
Ik heb afgelopen week bericht gehad, dat ik behandeld mag worden als het nodig is, dus ik hoef zelf de stap niet meer te maken, maar voor een hoop van jullie die hyperhydosis hebben, kon het wel eens een doorbraak worden.
Men is immers verplicht om jullie te behandelen!!!!! En daar komt nog bij, dat botox een officieel geregistreerd geneesmiddel is voor aanhoudende belaterale hyperhydrosis van de oksels. Dus.....als je alleen last hebt van de oksels, dan kan je het zeker afdwingen via een DBC code bij de verzekeraar. Die DBC codes zijn er nog niet zo lang, maar op die manier moet zelfs de verzekeraar het vergoeden. DBC betekend, Diagnose Behandeling Calculatie, alles in 1.
Ik hoop, dat je met deze informatie wat kunt doen.
:) Groet, Ina.
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

VOor 160 euro heb ik ook een botox beurt...
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Das verrekte weinig geld naar mijn idee, maar........je moet wel elke keer opnieuw.
Gr. Ina :o
Plaats reactie